Quines fruites menjen els vostres xics??

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Ponchan
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 07, 2012 3:53 pm

Quines fruites menjen els vostres xics??

EntradaAutor: Ponchan » dc. juny 19, 2013 12:18 am

Bones!!!
Com ja diu l'assumpte quines fruites menjen els vostres xics??
Cada pediatre diu la seva!! A mi em va dir que fruites exòtiques no!! I avui parlan amb altres mamis el seu menja kiwi, pressec, albercoc....

Algun consell!??? O explicació????

Gràcies!!!!
Imatge
tardibelle
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. set. 09, 2011 7:36 pm

Re: Quines fruites menjen els vostres xics??

EntradaAutor: tardibelle » dc. juny 19, 2013 7:37 am

Bon dia Pochan,
A mi la meva pediatra quan vaig començar la fruita em va comentar que les fruites no recomanables fins als13 mesos per tenir mes poder al•lèrgic son : préssec, maduixa, cireres, meló, pinya i kiwi.
Amb la qual cosa no vol dir que el nen no en pot menjar, sinó que es recomanable esperar fins que el nen es mes gran per tal de no crear al•lèrgies, de totes maneres cada pediatra diu la seva.
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Nime » dc. juny 19, 2013 9:05 am

Doncs nosaltres meló ens va dir que sense problemes, de fet, li encanta ben fresquet ;) Això sí, kiwi, fruits vermells, prèssec, etc. fins l'any res de res
Imatge
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dc. juny 19, 2013 9:30 am

Nime ha escrit:Doncs nosaltres meló ens va dir que sense problemes, de fet, li encanta ben fresquet ;) Això sí, kiwi, fruits vermells, prèssec, etc. fins l'any res de res

Nosaltres fem igual que la Nime.Ah, el melo tambe li encanta a la meva nena!
Ponchan
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 07, 2012 3:53 pm

EntradaAutor: Ponchan » dc. juny 19, 2013 10:37 am

Nosaltres meló i síndria des de ven aviat que ens va dir que en podia menjar!!!! i també li encanta!!! això si després correm cap a la banyera =)=)=)

suposo que deu ser que si un dia menja kiwi.....aquell dia no li donguis res més....per anar provant?? ufff!!!

això si que es un bon mal de cap!

de fet els potitos i demés que hi ha de cases de tota la vida : Nutribén, Nestlé, Hero.... porten pressec, i albercoc a partir de 4 mesos! i per mes de 8 mesos hi ha moltes coses amb maduixa...!! no se, són cases que fa mooooooooooooolts anys que són al mercat, per tant, dolent del tot tampoc deu ser, no??

merci
Imatge
jpc
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

EntradaAutor: jpc » dc. juny 19, 2013 10:48 am

Al meu li vaig donar tot tipus de fruites desde ben petit. Amb les fruites "exòtiques" vaig anar amb compte, és a dir, li donava poquet i estava al tanto de no notar res raro aquell dia i ja està. Cada pediatra diu la seva, jo crec que si vigiles no hi ha cap problema.

Respecte a que les marques que porten tants anys al mercat han de ser bones, jo discrepo bastant. Els productes fets "per a nens" o "per a bebés" acostumen a ser més dolents que no pas bons. Els potitos o sucs de fruita porten una quantitat de sucre impressionant, els "Mi primer Danone" el mateix, els productes de maduixa no és que portin maduixa, és que tenen el sabor a maduixa que és diferent, etc.
Jo sóc partidaria de donar aliments el més natural o menys processats posible però això és molt personal.
Imatge
Marieta vola vola
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

EntradaAutor: Marieta vola vola » dc. juny 19, 2013 11:11 am

Jo com la jpc. Té un any i la meva pediatra sempre recomana fruita variada i de temporada, així que li dono préssec, nectarina, meló, síndria, maduixa, kiwi, cireres, albercocs... Sí és cert que amb la maduixa i el kiwi vam anar a poc a poc, provant i mirant si sortia reacció. I la veritat és que de moment cap problema.
Laia29
:: gosset
:: gosset
Entrades: 494
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
Ubicació: Barcelona - Les Corts

EntradaAutor: Laia29 » dc. juny 19, 2013 4:36 pm

La meva pediatra em va dir fruita madura de temporada menys fruits vermells (mores, maduixes, gerds, ...) i kiwi i pinya.

El meu té 7 mesos i ja ha provat, a part de les típiques: síndria, meló, prèssec i pruna. I crec que un dia d'aquests li donaré cirera amb la reixeta. La maduixa no m'atraveixo perquè el meu pare n'és al·lèrgic.
Imatge

Imatge
misspegotty
Entrades: 74
Membre des de: dl. maig 20, 2013 9:45 pm

EntradaAutor: misspegotty » dc. juny 19, 2013 10:51 pm

El tema de ls fruites exòtiques és per les al·lèrgies. Jo pel que he llegit, hi ha molta controversia amb això. ALguns segueixen amb les recomanacions de fa un temps que els aliments amb alts nivels d'histamina s'han d'introduir més enllà de l'any. Però de fa uns anys cap aquí, diuen que no cal esperar, i que fins i tot és contraproduent fer-ho... A mi això em va portar una mica de corcoll, la veritat... I encara no he trobat una resposta prou raonada i coherent com per prendre una decisió...

EL consell més bo que he trobat, és donar les coses potencialment al·lèrgiques espaiades, esperant uns dies a veure si surt reacció i no donar-ho abans de dormir, per poder veure si hi ha algun problema. De totes maneres, pot ser que els primers dies no apareguin simptomes, i amb el consum reiterat, vagi apareguent (ens va passar amb el nen amb l'alebergínia, que es veu que porta tanta histaminia i ni ho sabiem! jeje). O sigui que tot plegat és complicat!!

Que vagi bé!!
Si voleu seguir les nostres aventures familiars a https://elfredolic.wordpress.com

DPP= 21 juny
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » dj. ago. 01, 2013 10:37 am

El Jan (9,5 mesos) menja tot tipus de fruita des dels 6 mesos practicament: pera, poma, pinya, pruna, plàtan, paraguaià, nectarina, pressec, maduixes, nabius, gerds, mores, melò, mango, albercocs, kiwi... el seu pare és molt fruiter i menja de tot.
No la menja triturada, la menja sencera i sol.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::