Menús als 10 mesos

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
novella
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Menús als 10 mesos

EntradaAutor: novella » dj. ago. 01, 2013 9:27 pm

Hola marones. Sé que aquest és un tema recurrent, però és q tinc un nen de gairebé 10 mesos que no en vol saber res de papilles i triturats. Li interessa més el menjar en trossets, i tot el que ell pugui merdissejar.
El problema és que em costa saber què donar-li perquè menji variat. Em podeu donar idees??
Imatge
Imatge
Marieta vola vola
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

Re: Menús als 10 mesos

EntradaAutor: Marieta vola vola » dv. ago. 02, 2013 9:00 am

T'he enviat un privat, a veure si et serveix!
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dv. ago. 02, 2013 9:16 am

Els purés de verdures tampoc li agraden? Perquè ara fresquets és una bona opció per sopar (jo n'hi dono sobretot de carbassó, o vichysois o sigui el de porros i li agraden molt!).
També recordo que quan era més peque li donava ensaladilla russa (amb oli), pa amb tomàquet (només la molla) amb pernil dolç o formatge fresc, llenties petites, cigrons petits amb oli, croquetes de verdures (d'espinacs amb formatge per exemple...), arròs bullit amb verduretes tot tallat ben petit...
A veure si alguna d'aquestes idees et serveix...
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » dv. ago. 02, 2013 8:03 pm

El Jan en té 9,5 i per esmortzar / dinar el mateix que nosaltres (el pare perque jo ja treballo i ell està de baixa ara). Cuinem sense sal i ja està.
Intentem variar. Per esmortzar sempre fruita molt variada perque comparteixen i el meu home és molt fruiter i alguna cosa d´hidrats/cereals... tortita o una mica de pa per exemple.

Per dinar fan algo de proteines+hidrats+verdura, variant. Un dia pollastre, un altre peix, vedella, porc, xai, etc... Verdura doncs variat també, pastanaga, mongeta verda, cols de brusel-les, pebrot, carbassó, va variant. I hidrat patata, panotxa de blat de moro (que el torna boig), pasta, etc...
LLenties, falafel de cigrons casolà, etc... L´arrós he descobert que li encanta en maquis d´alvocat. Així li és més fàcil de menjar. Hamburgeses/mandonguilles casolanes, etc...

Fem berenar sopar de moment i coses lleugeres... Iogur i algo de verdura crua (tomàquet, cogombre, etc...), o una truiteta a la francesa o de formatge, o un ou dur, etc... El sopar és tipus amanida, per entendre´ns. I algo de fruita de postre.

Intentem sobretot oferir-li tots els grups.

Espero haver-te donat alguna idea.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
novella
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: novella » dv. ago. 02, 2013 9:03 pm

Gràcies marones! Em doneu moltes idees, vaig prenent nota!!!
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::