PER LA SIBIL.LA

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
.
.

PER LA SIBIL.LA

EntradaAutor: . » dj. ago. 23, 2007 9:31 am

Hola Sibil.la!
Fa mesos vaig llegir un missatge teu en el que comentaves amb la Patufa (si no recordo malament) que la teva nina menjaba a la nit sense gana i estaves pensant en suprimir la pressa de la matinada. Es correcte?
Es que necessito llavors la teva ajuda.
Mira, el David menja cada dia a les 2 de la matinada, pero crec que ho fa per costum i no per gana. A les 20 o 20.30 menja farineta de cereals i en teoria hauria d'aguantar fins al matí, pero cada dia a les 02 es desperta, li dono un bibe de 180 pero ni se'l acaba i a mes menja sense gaire entusiasme.

No se si potser hauria de suprimir mica en mica aquesta pressa, tot i que no m'importa perq. es desperta igualment per altres motius, vull dir que no es perq em deixi dormir, simplement que penso que potser ens aniria bé suprimir-la. Així el dia que decideixi no despertar-se a la nit perq te mal de panxa o perq simplement s'ha desvelltar, potser dormirà d'una tirada...nu sé...

Que en penses? Si alguna mes està llegint aquesst tema i té alguna idea....benvinguda serà. :-)
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. ago. 23, 2007 10:39 am

dona-li aigua!
això és el que vas fer, oi Sibil.la?
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. ago. 23, 2007 11:34 am

DÓNA-LI AIGUA, COM DIU LA BRUNA.
CADA VEGADA MENYS, FINS QUE UN DIA EN COMPTES DEL BIBI LI POSES EL XUMET (SI EL FA SERVIR, SI NO TAMBÉ LI POTS ACOSTAR LA TEVA CARA ALS LLAVIS, O ALGUNA COSA AIXÍ...)
JA ANIRÀS VEIENT SI REALMENT TÉ GANA/SET O TÉ GANES DE MAMA...
.
.

EntradaAutor: . » dj. ago. 23, 2007 12:07 pm

SI?DIRECTAMENT AIGUA? PENSAVA QUE POTSER HAURIA D'ANAR REDUÏNT LA QUANTITAT DE LLET FINS ARRIBAR A L'AIGUA...AVUI PROBARE QUE TAL NOMÉS AMB AIGUA..I SI AL FINAL VEIG QUE NOMÉS VOL MAMA, DONCS TINDRA MAMA TOOOOOT EL QUE VULGUI, SI MES NO NO HAURÉ D'ANAR CORRENS A LA CUINA A FER UN BIBERÓ, QUE LA VERITAT ES QUE A AQUESTES HORES NI SE POSSAR 180 D'AIGUA....ESTIC CLAPADISSIMA!!!
GRACIES NOIES, JA US EXPLICARÈ
Sibil·la
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dj. ago. 23, 2007 3:33 pm

Leire, sí que em va passar sí.
Li donava el pit i va passar una temporada que es desperatava molt molt molt.
Com tu dius, no és de gana, pq encara ara es desperta 2, 3 i 4 cops a les nits. Li poso el pipo o beu aigua. Però no dos xupades, no! Cada nit es poleix 120 ml d'aigua!

Jo el que vaig fer, com que li donava el pit, simplement per estar-ne segura, li feia bibis de la meu llet, però petits. Li vaig fer de 90 i només es va prendre 30. La infermera em va dir que si només es prenia uns 50 és que feia xumades per fer-les, per calmar-se, però no per gana.
O sigui que si li fas 180 i en pren poquet, no serà de gana gana gana.

Quan jo ho vaig fer la Joana ja devia tenir els 7 mesos. En David ja pren papilles, no? En comptes de bibi, dóna-li aigua o el pipo.
O primer prova de fer els bibis cada cop més petits, fins a passar a aigua o a res.

Sort!
.
.

EntradaAutor: . » dj. ago. 23, 2007 3:58 pm

oK, Sibil.la, gràcies per la teva resposta. Avui provarem de fer bibe més petit....weno, clar, depén del que prengui a les 8 per sopar, com que està que no vol cullera i avui provaré lo de no donar-li pipo....masses coses noves potser....bé, demà t'explico que tal!!
Merciiiiiiiiiiii
Mamalaia
:: pantera
:: pantera
Entrades: 871
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 11:16 am
Ubicació: Navàs

EntradaAutor: Mamalaia » dj. ago. 23, 2007 7:18 pm

que es el pipo?
ImatgeImatge
Sibil·la
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dj. ago. 23, 2007 8:56 pm

:carro: :anec: jeje, el pipo és el petete, el xumet, la pipa, el chupete ;-)

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::