CULLERADA+XUMET, CULLERADA+XUMET....

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
.
.

CULLERADA+XUMET, CULLERADA+XUMET....

EntradaAutor: . » dj. ago. 23, 2007 9:37 am

Així estem amb les farinetes. No accepta la cullera sola. Les primeres cullerades de cereals, si va menjant, pero sembla que després es cansa i haig de fer aquest trukillo.....No m'agrada gens i vull treure-li, pero no sé com pas fer-ho.
Li dono cullera sense xumet encara que s'emprenyi? Si no vol més, no li dono més? No li enganyo amb el xumet? No se com fer.ho....help!!!
Sibil·la
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dj. ago. 23, 2007 9:54 am

Jo ho vaig fer un parell de cops però com a tu, no em sentia bé, així que jo li donaria a cullera i prou.
Si s'empipa o no vol més, intentar-ho una mica i sinó, fora tu. Ja demanarà quan tingui gana.
I si les farinetes no li molen, vés provant més espessa o menys. I si tampoc, igual no és lo seu, continua amb el bibi amb un forat per bibis espessos i li dónes en bibi. I ho tornes a provar d'aquí a uns mesos. NO passa res, crec jo
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » dj. ago. 23, 2007 9:55 am

però lo de cullera i pipo, cullera i pipo ho trobo molt lleig, i a més trobo que sí que és enganyar-los i igual li estàs entaforant algo que realment a ell no li va o està tip, i tu li vas fotent, saps?
mira, tot just té 5 mesos i poc, si la farineta encara no li mola, continúa amb bibi

amb la fruita o verdura tbe tens problemes?
.
.

EntradaAutor: . » dj. ago. 23, 2007 10:00 am

Gracies Sibil.la, així ho farè a partir d'avui. Es que em sento molt i molt malament fent aixó, em sap molt greu, la veritat.
La fruita no la vol ni veure, i aixó que les primeres farinetes li van agradar molt.....i els cereals, si, si li agraden, pero sembla que es cansa.

Aquesta tarda provarem només amb cullera, i si no vol, ja demanarà quan vulgui. :-)

Gracies de nou, guapa
.
.

EntradaAutor: . » dt. ago. 28, 2007 8:43 pm

Res noies, hem tornat amb el xumet per menjar. No hay tu tía. I si no ho faig així, no menja, pero es que a més el tio es salta una i dos presses si ha de menjar amb cullera.

Total, esperaré el biberó cullera que he comprat per internet aviam si em soluciona el tema....
Sóc la unica en el forum que fa servir aquesta tecnica?osti, osti, osti....!
Em sento com una bruixa!
Mama dolenta! Mama pam pam al cul!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. ago. 29, 2007 8:36 am

leire re de mama dolenta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jo encara no hi he arribat, però potser tb tinc problemes, i llavors cadascú els resolt com bonament pot!

cada nen es un mon, així que tranki...

mira, ves fent sobre la marxa...ves provant. de mentre, pos si la unica manera que mengi es xumet, pos pa lante tu!
.
.

EntradaAutor: . » dc. ago. 29, 2007 9:02 pm

Gràcies Natrix guapa!!!!!!!!!!! Avui he fet un GRAN DESCOBRIMENT!! En David si que en sap de menjar amb cullera, si!! La farineta de cereals se l'ha menjada en un plis el tio!!!
Carai!!
Així doncs. la de fruita no li agrada tant i si pot fer.se el longui, se'l fa,...aixi que tiraré de xumet uns dies mes, que ja veig que quan li toqui la verdura la tindrem també

Igualment, MAMA DOLENTA, MAMA PAM PAM AL CUL
mainadaabord
:: dragona
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dv. set. 07, 2007 6:02 pm

Jo, els cereals en el bibi.

La fruita amb cullera, però li costa molt, eh!
.
.

EntradaAutor: . » dv. set. 07, 2007 8:43 pm

Com que pren al dia 3 farinetes, dic jo que en algun moment aconseguiré treure-li aquesta mania tan lletja que jo mateixa l'hi he ensenyat...!
Amb el proper fill no em passarà
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » ds. set. 08, 2007 10:07 am

:ok: :trona:
.
.

EntradaAutor: . » dl. set. 10, 2007 9:40 pm

EIIIIIIIIIIIIII NENESSSSSSSSSSSS
Ahir en David es va menjar la primera farineta sense xumet. oleeeeeeeeeeeeeee oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Plorava al ppi. en plan què passa avuiiiiiiiii on està el meu xumet????????
Després tenia tanta gana que menjava tot sol.
Aix, pero a la tarda amb la de fruita no eh tingut tanta sort, com que no li agrada tant...pero weno, a la nit ha sopat sense i rebé.

Us volia preguntar una cosa....què faig? Deixo de donar.li per sempre a sac? Encara que plori? Avui plorava i he acabat enxufant.li el pipo,..s'ha calmat, i després hem continuat sense.....com es fa? idees?
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dc. set. 12, 2007 11:38 am

Si li pots donar només en moments xungus, pues millor, dic jo... Però vaia, tinc una experiència pèssima en bbs. Ja ho saps!!

Nu sé, tampoc li amarguis l'existència, però si mica en mica el pots anar desacostumant, doncs millor, no??

Vaia ajudanta q estic feta, jejejej
matonu
Entrades: 4
Membre des de: dc. set. 05, 2007 8:12 pm

EntradaAutor: matonu » dc. set. 12, 2007 1:33 pm

Hola leire! T'has llegit el llibre de Carlos González, Mi niño no me come? Val la pena, i em sembla que en el teu cas, t'anirà de perles per no agobiar-te més del compte.

Jo amb el Martí, que ara té vuit mesos, he passat temporades de tot, amb molta gana, amb poca, amb gens... al principi li encantava la fruita i ara no la vol ni veure, la verdura li va costar molt, però ara és el que prefereix... i tot ho he anat fent sense forçar-lo gens. Si no vol menjar és que no té gana o que encara no està acostumat al que li dones. Si no té gana, no el pots forçar. I si no li agrada el que li dones, l'única cosa que pots fer és que de mica en mica (molt de mica en mica) en vagi menjant més quantitat, començant per una cullerada.

Mira, el Martí és de mena prima, com el seu pare, i em fa l'efecte que serà poc menjador. Però és que cadascú és com és, i mentre vagi agafant el pes que a tocant, jo no em preocuparia gens.

Per cert, li dones pit? A mi, donar-li de mamar m'ha fet sentir relativament segura perquè sabia que encara que no mengés fruita, de llet en va menjant...

Però sobretot, no t'agobiïs perquè a ell encara el posaràs més nerviós, i pensa que el fet de menjar ha de ser una cosa agradable. Si el forces, cada vegada li anirà agafant més mania...

Jo també he passat dies xungos que pensava que es moriria de gana, però cada vegada veig més clars que els bebès mengen el que necessiten, ni més ni menys...

Molts ànims!

Núria
.
.

EntradaAutor: . » dc. set. 12, 2007 9:10 pm

Hola noies, teniu raó...hauria d'aparcar el xumet i començar de nou, i si no vol mejar, mica en mica anirà menjant i acostumant-se a la cullera.
Sabeu què passa? Que com que vaig de cul amb la feina, la casa, les nits etc....arriba l'hora de dinar i no vull més jarana, i acabem amb el xumet a la boca. No es fàcil mantenir la calma peró. Pero haig de fer un esforç, perq per estalviar-me una mala estona per dinar, mireu com estic, que em sento com una bruixa a vegades. I total, tothom em diu ai vaaaaa si no passa res, jo també ho feia amb els meus fills, ja n'aprendrà de menjar amb la cullera. Tot i així, jo no estic contenta.

M'havien recomanat a comer de Estivill pero la veritat, passo de llegir-me'l, així que prenc nota d'aquest d'en Carlos González que crec que potser s'apropa més a les meves idees.

Un cop més, paciéncia. Pobret, no el vull presionar. De moment ha sopat sense xumet aquesta nit.....emà provaré amb la fruita va, ànims Leireeee
Gràcies per els vostres consells!!
Un petonàs!
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » dc. set. 12, 2007 9:12 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

ànims que ho estàs fent molt bé, preocupant-te denotes la super mami que ets!
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dj. set. 13, 2007 3:56 pm

Amunt, Leire!!!!
mares
:: pantera
:: pantera
Entrades: 867
Membre des de: ds. set. 02, 2006 11:35 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mares » dj. set. 13, 2007 4:10 pm

Poc a poc i ja veuras com ho aconseguireu!!!
Un peto molt fort pel David
Imatge
.
.

EntradaAutor: . » dg. set. 23, 2007 6:16 pm

AND THE WINNER IS...................................

DAVID!!!!!!!!!

SI SI SI HO HEM ACONSEGUIT, S'HA MENJAT JA 3 FARIENTES SENSE XUMET NI MIG SEGON, I ESTÀ MOLT CONTENT I LA MAMA MÉS ENCARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cabreta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dg. set. 23, 2007 7:09 pm

molt be noia!!!!!!!! i es que en David es fa gran
.
.

EntradaAutor: . » dg. set. 23, 2007 7:32 pm

Estic TAN CONTENTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

És q ademés feia dies que no volia menjar res de res, ni cullera, ni biberó...després només bibe, i avui ja he dit que s'acabat, es troba bé, tot està bé, doncs menjem amb normalitat...amb cullera i sense xumet, des del principi!!

Avui hem tingut una conversa molt seriosa.

Mama: David, si tens gana hauràs de menjar amb cullera, no n'hi hauràn avui de bibes, val?

David: BUUUUUUUUU (No, no val)

A l'hora d'esmorzar, en David rundinava....

D: BUUUUUUU AA A AAA EEEEEEEEEEEEEEH (Mama, gana)
M: Aqui tens carniyo, una cullerada de cereals!! mmmmmmmmm!
D: AAAA AAAA! AAA!AAAA!! (NO vull, vull dibe)
M: Bé, si no vols no passa res, no et forçaré, quan tinguis gana, m'avises val? Mentre la mama està aquí amb tú planxant la roba.

Hem quedo pensant que si té gana, ja menjarà...pero estic A PUNT de donar-li bibe,....si veig que comença a plorar de gana, bibe al canto, que de moment no plora, només es queixa....

-----Silenci----
Al cap de 10 minuts repetim la mateixa operació.

D: AAAAA (Mama, gana)
M: Téeeeeee amor, cereals...! mmmmmmmmm!
D: aaa AAAAA (Per tu, guapa)
M: Bé, doncs ja m'avises eh!
D: AAAAAA (Pos m'adormo..paso de menjar)

------Silenci-----

1/2 horeta més tard...
D: aaaaa AAAAAAAAA (Mama, ja no tinc son, ara tinc gana de veritat)
M: Té carinyo, has de menjar amb cullera i sense xumet, aixó no t'ho havia comentat....
D: aaaAAA OOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!!!!!!! (M'es igual el xumet, ja se menjar sense i tinc ganaaaaaaa mmmmm)

Patatim patatam!! I jatá, després ha berenat tb sense xumet i amb cullera!!

MORALEJA:
Ara per sopar tenim verdura per primer cop, i si veig que no li agrada, res de xumet, s'acabat!!! Que menji el que vulgui i quan vulgui!!
. l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 11, 2007 6:20 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::