la fruita!
la fruita!
Tinc una nena d mes d 5 mesos i ara hem començat la fruita. portem dos dies fent una mica de suc de taronja rebaixat amb aigua perque a aquest temps son molt acides...sembka que li agrada... despres li donc pit.
Recomaneu donar-li abans del pit o despres?? I ara que farieu?? anar introduint...poma, pera, platan de un en un?? barrejats amb suc de taronja??i quines quantitats?? vaig ben perduda...
qualsevol ajuda amb el tema fruita m anira be!! gracies
Recomaneu donar-li abans del pit o despres?? I ara que farieu?? anar introduint...poma, pera, platan de un en un?? barrejats amb suc de taronja??i quines quantitats?? vaig ben perduda...
qualsevol ajuda amb el tema fruita m anira be!! gracies
Re: la fruita!
Hola!
Jo als meus vaig introduir papilla de fruita (platan,poma, pera i suc de taronja) als 4 mesos...i despres pit o bibi en el meu cas .si no s'ho acabaven o feien quatre cullerades de manera simbolica...ara se la prenen tota i ja no els dóno el bibi.
Quantitats? Jo faig una peça de cada pels dos...el pediatre em va dir un bol de 150/180 grams
Jo als meus vaig introduir papilla de fruita (platan,poma, pera i suc de taronja) als 4 mesos...i despres pit o bibi en el meu cas .si no s'ho acabaven o feien quatre cullerades de manera simbolica...ara se la prenen tota i ja no els dóno el bibi.
Quantitats? Jo faig una peça de cada pels dos...el pediatre em va dir un bol de 150/180 grams
- tristantao
- :: gosset

- Entrades: 438
- Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am
Hola!!
Si vols continuar amb el pit, pensa q la llet és l'aliment imprescindible fins a l'any i si és materna, millor; hauries de fer primer el pit i després l' AC (fruita, verdures, cereals, el que li toqui!)
Quant a les quantitats, cada bebè és un món!! N'hi han q mengen 80 i d'altres 200!! El més normal és que al principi menji més aviat poquet. Li pots donar plàtan aixafat o poma ratllada, o barrejar les fruites. No et capfiquis amb les quantitats i observa el que et demana!
Et recomano dos llibres: Mi niño no me come del Carlos González i Se me hace bola del Julio Basulto.
Ja veuràs que poc a poc tot serà més fàcil!
Ja ens diràs!
Si vols continuar amb el pit, pensa q la llet és l'aliment imprescindible fins a l'any i si és materna, millor; hauries de fer primer el pit i després l' AC (fruita, verdures, cereals, el que li toqui!)
Quant a les quantitats, cada bebè és un món!! N'hi han q mengen 80 i d'altres 200!! El més normal és que al principi menji més aviat poquet. Li pots donar plàtan aixafat o poma ratllada, o barrejar les fruites. No et capfiquis amb les quantitats i observa el que et demana!

Et recomano dos llibres: Mi niño no me come del Carlos González i Se me hace bola del Julio Basulto.
Ja veuràs que poc a poc tot serà més fàcil!
Ja ens diràs!
holaa, tinc una nena de 5 mesos i mig i be ja fa unes 3 setmanes que varem començar amb la fruita.. i be, cada cop que li donc em fa una mala cara de aiiis que em dones ! que es aixo!! I be, de menjar casibe ni menja... hi han cops que si pero d'altres que un cop a la boca la treu disimuladamenta jajaja. nose com ferla acostumar..
Hola eri!
Primer d tot paciencia jejej tingues present q l AC es aixo "complementaria" i el seubgran objectiu es q els bebes comencin a tastar coses diferents a la llet i coses q a la llarga formaran part de la seva alimentacio. Es normal q faci cares rares, no vol dir q no li agradi jo crec q al ser diferent del q es pensen fan aquestes cares ;)
Has probat a deixarli un tros d platan o de poma bullida i q ho tasti?
A la meva peke no li han agradat gens les papilles i als 5 mesos es aviadet, en principi l AC s hauria d començar a partir dels 6
Anims i ja veuras q poquet a poc anira menjant una mica mes
Primer d tot paciencia jejej tingues present q l AC es aixo "complementaria" i el seubgran objectiu es q els bebes comencin a tastar coses diferents a la llet i coses q a la llarga formaran part de la seva alimentacio. Es normal q faci cares rares, no vol dir q no li agradi jo crec q al ser diferent del q es pensen fan aquestes cares ;)
Has probat a deixarli un tros d platan o de poma bullida i q ho tasti?
A la meva peke no li han agradat gens les papilles i als 5 mesos es aviadet, en principi l AC s hauria d començar a partir dels 6
Anims i ja veuras q poquet a poc anira menjant una mica mes
holaaaa be dimarts ja fa sis mesos .. encara que ara ja li va agradant mes la fruita be ella se la menja tot i que la cullera no li agrada gaire. Be per separat si la cullera es de aquestes tovetes i li agrada mosegarla ajaja aixo si si va plena de fruita no li fa massa gracia ajajaja pero be la cosa es que mica en mica ja s ho va menjat ^^ dimecres tinc hora amb la pediatra a vere que em diu
Prova a donar-li trossos de fruita i que ella hi pugui jugar i menjar 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, montsekit