verdura...fruita...no s atipa!!

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
tzippy
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: ds. oct. 13, 2012 5:48 pm

verdura...fruita...no s atipa!!

EntradaAutor: tzippy » dc. gen. 08, 2014 2:17 pm

la meva nena te 6 mesos i mig. es menja un bon vol de verdura i pollastre cap a quarts 1 i a quarts de 5 un vol de fruita pero entre mig sempre li he de dobar pit...es normal?? el mes vinent anira a la guarderia i no nhi podre donar...li hauran de donar bibis??

vaig ben perduda...i tema cereals el pediatre em va dir k fent pit no calien cereals...hi ha algu que nones faci pit+fruita i verdura??

em podeu explicar experiencies...gracies
laiaf3
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Re: verdura...fruita...no s atipa!!

EntradaAutor: laiaf3 » dc. gen. 08, 2014 3:24 pm

Hola, el meu primer fill menjava molt i era molt alt, i el pediatre tb em va dir que no calien cereals, pero el nen passava gana, aixi que a la fruita li vaig comencar a posar galetes, de fet, a la llar que varen anar tb li posaven. I de postre, no li dones res? Ni una mica de pit? O una galeta?
sandrajuli
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » dc. gen. 08, 2014 8:25 pm

A aquesta edat el meu nomes menjava pit. I llet n'hi cal encara, i tant. De fet ara als 6 mesos és quan han de començar a tastar altres coses i l'aliment principal és la llet. Pots portar la teva llet a la guarderia, o sinó que faci pit quan estigui amb tu, a la nit també...
La fruita i la verdura no els serveix massa ara mateix.
Et recomano molt que llegeixis: mi niño no me come (de carlos gonzalez) i se me hace bola (de julio basulto). Si vols, el 25 de gener fa una xerrada a santa coloma de farners. (www.agambar.cat)
Imatge
magrana
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dc. gen. 08, 2014 8:30 pm

Fins a l'any l'aliment principal hauria de ser la llet. La resta d'aliments són complementaris, per això és diu "alimentació complementària". Un complement de la llet. Ella sap el que necessita i jo no dubtaria a donar-li la llet que et demana. Quan no hi siguis, el més possible és que s'esperi a que tu arribis per demanar-te pit.

Sort!
Imatge
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dc. gen. 08, 2014 8:51 pm

De fet a la guarderia no li donarien tan tard el berenar, alla dinen a les 12.30 mes o menys, migdiada de 1 a 3 i a les 3.30 mes o menys berenen. Despres si tu el reculls a les 5 li pots portar alguna coseta de picar, quan comenci amb el gluten unes galetes per exemple, i almenys el meu a les 7 ja sopa.
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dc. gen. 08, 2014 10:09 pm

És ben normal el que fa la teva filla, és més, es recomana que primer s'ofereixi el pit i després se'ls hi doni una altra cosa i que ho tastin, com t'han dit abans el principal aliment fins a l'any hauria de ser la llet, tant materna com artificial, tot el demés és complementari. Jo no li negaria el pit si no ho has estat fent fins ara, que compleixi 6 mesos no vol dir que de cop i volta hagi de fer els àpats sòlids com els adults i ja està. A més, pensa que quan fan pit és molt més que el sol fet d'alimentar-se, és estar amb la mama, sentir-se a gust, protegits...

Pel tema de la guarderia, jo els hi portava la meva llet en un termo i li donaven sense problema quan tenia gana, suposo que ho deuen fer a totes.

De cereals d'aquests en pols jo no n'hi he donat mai al meu fill, li vaig donar directament arròs, o pasta petita, pa, galetes sense sucre ni sal... també li pots donar quinoa :ok:
Imatge Imatge
aseret
Entrades: 216
Membre des de: dc. juny 06, 2012 2:56 pm

EntradaAutor: aseret » dj. gen. 09, 2014 7:33 pm

Hola! Es normal q no s atipin amb la fruita, la llet te mes klcal. Q un bol de fruita o verdura, als puees d verdura hi ha molta aigua.
No et preocupis si li has d donar llet entre els pures
Noatres tampoc hem fet mai cereals en pure li donem tortitas d arros , pa, pasta,...
Anims!!
Imatge
Imatge
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: Eri84 » dj. gen. 16, 2014 6:31 pm

Ostres, que be que es mengi un vol ben ple! la meva te ja 7 mesets de fa poc i re no pasem de com a molt 9 cullerades xD ja nose gaire que fer perque es mengi tota la verdura mb pollastre o vedella... :-o00m
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::