DESESPERADA
DESESPERADA
[color=red]Noies !!!!!!!!!!!!!! Estic desesperada!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/color]
Desde que vem començar amb la cullera, que en Jan , li costa moltiiiiisim menjar,; he canviat de cullera (he comprat totes les del mercat, de silicona, de plàstic, les de casa,.....i RES!!!!); he canviat la forma de donar-li, amb la tele posada amb la tele apagada, amb ningú al voltant, amb gent fen-t'li ganyotes, jo fent l'avió, jo seria i sens dir-li res només animant-lo quan ho feia bé i no dient-li res quan ho feia malament.....
PERÒ NO HI HA FORMA DE QUE OBRI LA BOCA!!!!
l'HE DEIXAT SENSE MENJAR QUAN ELL HA DIT PROU, I HE PENSAT QUE EN EL PRÒXIM ÀPAT JA MENJARÀ MILLOR I QUE VA!!!!
Tornem-hi!!!! A les 3 cullerades es cansa ja no vol més, i la primera sempre amb cara de fàstic!!!
Tothom em diu que paciència però fins quan!!!!?????
No m'atreveixo a donar-li la papilla en el carrer quan sortim a passejar, em fa cosa de que me la lii!!!!???
Que puc fer??
A algú li ha passat??
D'aqui res començarà la guarderia i no se si tindran tanta paciència com jo!!
El Pediatra em diu que tranquila que paciencia... ¿quina paciencia?? Em queda molt poca!!!!
Siusplau S.O.S
Desde que vem començar amb la cullera, que en Jan , li costa moltiiiiisim menjar,; he canviat de cullera (he comprat totes les del mercat, de silicona, de plàstic, les de casa,.....i RES!!!!); he canviat la forma de donar-li, amb la tele posada amb la tele apagada, amb ningú al voltant, amb gent fen-t'li ganyotes, jo fent l'avió, jo seria i sens dir-li res només animant-lo quan ho feia bé i no dient-li res quan ho feia malament.....
PERÒ NO HI HA FORMA DE QUE OBRI LA BOCA!!!!
l'HE DEIXAT SENSE MENJAR QUAN ELL HA DIT PROU, I HE PENSAT QUE EN EL PRÒXIM ÀPAT JA MENJARÀ MILLOR I QUE VA!!!!
Tornem-hi!!!! A les 3 cullerades es cansa ja no vol més, i la primera sempre amb cara de fàstic!!!
Tothom em diu que paciència però fins quan!!!!?????
No m'atreveixo a donar-li la papilla en el carrer quan sortim a passejar, em fa cosa de que me la lii!!!!???
Que puc fer??
A algú li ha passat??
D'aqui res començarà la guarderia i no se si tindran tanta paciència com jo!!
El Pediatra em diu que tranquila que paciencia... ¿quina paciencia?? Em queda molt poca!!!!
Siusplau S.O.S
-
VisitantVi
Hola,
l'Eric va començar amb l'AC als 6 mesos i mig, i va voler obrir la boca (i nomes una miqueta) al voltant dels 13 mesos.
Ara ja te 3 anys i continuem igual, ell sempre diu no i despres de molt insistir, i si tenim sort, obre la boca i ho prova.
Et recomano tb la "lectura de mi niño no me come".
Cristina
l'Eric va començar amb l'AC als 6 mesos i mig, i va voler obrir la boca (i nomes una miqueta) al voltant dels 13 mesos.
Ara ja te 3 anys i continuem igual, ell sempre diu no i despres de molt insistir, i si tenim sort, obre la boca i ho prova.
Et recomano tb la "lectura de mi niño no me come".
Cristina
-
..
El David fa igual, no vol cullera, pero mira, no el forço, si no vol no menja, ja no ens barallem. El que no faig és donar-li bibe després, quan té gana de debó, menja amb cullera tan tranquil, pero mentre ho pugui evitar, ho evita.
Ara mateix ens ha passat. Per sopar, verdura. No volia. 1,2,3 i 4 intents.
L'he tret de la trona, em anat al sofà a jugar, i al cap d'uns 20 minuts, ha menjat una mica. No tot, peró si una miqueta, que ja està bé.
Molta, molta i molta paciéncia. No és fàcil!!
Ara mateix ens ha passat. Per sopar, verdura. No volia. 1,2,3 i 4 intents.
L'he tret de la trona, em anat al sofà a jugar, i al cap d'uns 20 minuts, ha menjat una mica. No tot, peró si una miqueta, que ja està bé.
Molta, molta i molta paciéncia. No és fàcil!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |