PES BAIX REVISIÓ ANY...

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
xivitina
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dt. feb. 19, 2013 2:39 pm

PES BAIX REVISIÓ ANY...

EntradaAutor: xivitina » dj. març 06, 2014 12:58 pm

Hola marones,
No sé perquè però sospitava que passaria això...hem anat a la revisió de l'any amb la petita i em diuen que té poc pes...(pesa quasi 8 quilos). Jo la veig contenta, activa i feliç... però m'han comentat que li introdueixi cereals al matí perquè des de que no em trec llet al matí és que li dono llet d'avena i potineja una mica de cereals (cereal inflat d'espelta, trossets de galeta...) però segons l'infermera amb això no deu fer prou per esmorzar... fins ara no li havia donat cereals de farmàcia (prefereixo donar-li quinoa, mill, a trossets...) i s'ho va menjant però clar, menja molt menys que no preparant-li amb bibi (m'ho suposo perquè encara ho hem de provar...). Vosaltres què en penseu? Li haig de fer esmorzar amb algo més de consistència?? els altres àpats ja els va fent... (depèn del dia, menja més o menys) Gràcies per les opinions!! :ok:
Rossinyola
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: PES BAIX REVISIÓ ANY...

EntradaAutor: Rossinyola » dj. març 06, 2014 2:05 pm

Primer de tot, baixa de pès què és? Vull dir, segueix en el seu percentil? Perquè si és així no cal almar-se. A part, és mil cops millor el menjar que tu li dones que els cereals preparats de farmàcia. A vegades volen que els nens engreixin sense més, en lloc de que creixin sans. Quina mania d'embotir els nens! Evidentment si li prepares bibis amb cereals pot ser que s'engreixi, però està aprenent a menjar? És realment sa i necessari? Doncs no. Si tu li ofereixes varietat de menjar durant tot el dia i ella va fent, doncs ja està, no necessita més, sobretot si la veus activa i feliç. Jo al.lucino de com s'ho han arribat a manegar les farmacèutiques per fer-nos creure, a pares i professionals, que el "menjar" que elles venen és imprescindible pels nostres fills.
Imatge

Imatge

Imatge
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. març 06, 2014 2:11 pm

Bones xivitina!

Sempre ha pesat poc o ha perdut pes? Si sempre ha estat de poc pes, normal doncs, no per menjar AC han de pujar de percentil; una altra cosa seria que hagi baixat molt de percentil en els darrers mesos...

Sobre l'esmorzar, si fa un esmorzar sa, jo no li passaria als de farmàcia, que molts tenen sucre... I cambiar la llet d'avena? Amb l'any crec que ja es pot prendre de vaca normal, potser aquesta li dóna més calories...

Estant activa i feliç, potser simplement és que no ha de crèixer ara...

Ànims!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

EntradaAutor: rundi » dj. març 06, 2014 4:16 pm

La meva filla va néixer molt gran i després cap als 6 mesos i fins l'any estava "baixeta" de pes. Era la primera filla i recordo que jo estava preocupadíssima. Després va arribar l'estiu i en deixar d'anar a la llar i fer vida normal va guanyar pes. Un mes sencer sense tos, ni mocs ni virus... oli en un llum!
Amb el petit no m'he ratllat gens amb pes ni percentils. Cada nen és un món i si va menjant, és un nen despert i actiu, doncs vol dir que està sa. Cada persona té un metabolisme i una constitució. Ara ja no entenc perquè volem nens grassonets, això sí que és un bon.problema a la llarga...
xivitina

EntradaAutor: xivitina » dv. març 07, 2014 8:50 pm

moltes gracies per les respostes i anims!! la nena no ha perdut pes, lo unic es que abans estava a la mitja de la grafica i ara ha quedat per la banda baixa del percentil.. jo fins ara anava tranquila perque mengés el que mengés com que despres si vol te pit...doncs no hi havia problema! pero ara m'ho han pintat com que la llet podria fer que no mengés d'altres coses...fan que em preocupi i a sobre em faci discutir amb la meva parella!! doncs ens han donat hora per d'aqui un mes fer un nou control de pes...ja tremolo!!...
Rossinyola
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dv. març 07, 2014 9:58 pm

Xivitina, controlar el pès en una nena d'un any d'un mes a l'altre és una tonteria, perquè justament a l'any molts s'estanquen. La meva fa mesos que pesa 10 kg i està estupenda :love: Pensa que a aquesta edat comencen a ser molt més actius, a fer passetes o caminar i això gasta molta energia, a part que la corba de creixement també disminueix. A la meva també li van recomanar un control de pès pel mes següent a la revisió dels 18 mesos perquè havia perdut una mica. Doncs no hi vam anar, vam canviar de pediatra i el nou, amb les mateixes dades, ens diu que està perfecte, que es desenvolupa bé i adquireix les diferents habilitats psico-motrius perfectament. Això és el que han de mirar. És molt curiós que durant la revisió la vegin molt bé i a l'hora de posar el puntet al gràfic es posin les mans al cap. Si no l'has llegit, et recomano "mi niño no me come", també per el teu home (jo li vaig fer llegir al meu). I sobretot, confiar en el teu instint de mare, tu series la primera en fer el que fós si la veiéssis malament :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
xivitina

EntradaAutor: xivitina » ds. març 08, 2014 9:16 pm

gracies Rossinyola!! si que tens raó que faria el que fos si la veiés malament! doncs res..a no preocupar-me mes de lo normal i a creure en que la nena menja el que necessita! ;)
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » ds. març 08, 2014 10:55 pm

Els meus fills feien 8 quilos a l'any i mai em van dir que fossin de baix pes! Ni tan sols el nen (que els percentils baixen). O sigui que estigues molt tranquil·la. Ells mengen a trossos des de pràcticament sempre perquè vam intentar els purés però ni ells ni jo estàvem còmodes i s'han anat engreixant bé (excepte quan han tingut gastro i rotavirus). 8 quilos amb un any està bé! I sobretot, el que et diuen, has de mirar que no hi hagi hagut un estancament, que l'evolució sigui bona, més que el pes total. :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
aseret
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dc. juny 06, 2012 2:56 pm

EntradaAutor: aseret » dl. març 10, 2014 9:57 pm

Hola! Aqui una altra que no arribava als 8kgs al fer l any, si estan actius no crec q ens haguem d preocupar, pero tb ens han citat un mes i mig mes tard x fer control d pes pq estem en un percentil.baix
Tampoc li hem donat mai cereals d farmacia i menja a trossets i bibes a demanda, si vol llet jo li dono i si vol trossets doncs tb, mhan "recomanat" que li vagi reduint les preses d bibe, pero no ho penso fer, suposo que sanira autoregulant igual que ho fan els nens de pit, oi? Quina mania en pensar que sabem quanta gana tenen i de que....
Anims i ja veus que hi som moltes aixi jejej
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::