SUPER LIADA

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
cabreta
:: zebra
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

SUPER LIADA

EntradaAutor: cabreta » dc. oct. 03, 2007 9:17 am

ostres noies quna mes llegeixo sobre el tema mes liada estic
cadascu fa el que vol o el que li diuen i jo estic perduda
Tinc clar que puc introduir la fruita i la verdura amb l'ordre que vulgui pero quines coses puc i quines no puc
A veure tinc dubtes amb

LA TARONJA ( be els citrics, tambe la mandarina, veig que algunes ja doneu suc de taronja amb la fruita i hi ha llocs que diu que els citrics son alergenics)

LA CARN quan comencar? tothom parla del pollastre pero nosaltres tenims conills casolans i no se si podria comencar amb la carn de conill

LES LLEGUMS uns diuen que tenen molt de ferro i que van molt be, altres que no i altres que nomes la llentia vermella que es mes facil de digerir

ELS CEREALS abans de la carn? despres? primer el blat de moro?

uf com veieu estic super liada... hi ha grups d'alimentacio com els de lactancia????
Daina
Entrades: 1787
Membre des de: dg. des. 31, 2006 12:27 pm

EntradaAutor: Daina » dc. oct. 03, 2007 9:41 am

Tens raó Anna, en això de l'alimentació ens passa com amb la lactància, quin lio!
Jo aniré la setmana que ve a un grup de lactància i preguntaré com combinar la lactància amb els aliments. A veure si així també m'expliquen luna miqueta com introduir-los.
Anni
:: lleona
:: lleona
Entrades: 907
Membre des de: dt. ago. 08, 2006 10:37 am
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: Anni » dc. oct. 03, 2007 9:51 am

Aixx!! això de l'alimentació!!!

Jo et puc dir el que em van dir que fes amb l'Oriol.

FRUITA: vaig començar als 4 mesos, em van dir que res de donar-li fruites al·lèrgeniques tipus prèssec, kiwi o maduixes y tampoc fruites tropicals. La resta li podia donar el que vulgués.

VERDURES: vam començar als 6 mesos, al principi només verdures sense carn. Jo li posava mongeta verda, porro, pastanaga, patata i després vaig anar afegint carbassó, tomàquet. No se anava combinant, per expemple el dia que no hi posava porro hi posava ceba i aixi...

CARN: em sembla que vam començar al cap de poc de les verdures, primer amb el pollastre que li feia bullit al mateix caldo que les verdures i al cap d'un mes o aixi, la carn de vedella que la feia a la planxa i ho triturava tot junt.

LLEGUMS: el pediatra em va recomanar no donar-ni fins els 15 mesos, ja que son una mica indigestes i els provoquen moltes flatulències. A mida que son mes grans tot va madurant i son capaços de digerir-les millor.

CEREALS: sempre van ser sense gluten fins els 7 mesos. Es per prevenir una reacció greu en el cas que el nen fos intolerant.

En fi, això son les recomanacions del meu pediatra. Espero que et serveixin!!!!!
Imatge

Imatge]
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. oct. 03, 2007 9:51 am

llegiu el llibre Mi niño no me come.
Ho explica tot molt bé.
En resum diu que cada maestrillo tiene su librillo.
I pel que fa a aliments alergènics, està clar que n'hi ha que no en pots donar, però si pels que es dubta una mica s'introdueixen poc a poc durant uns dies, si no fan reacció ja saps que el pot menjar.
Primer un a un i després ja pots barrejar...
Tot i que jo penso que millor no barrejar molt, perque després de gran molt poques vegades menges gustos barrejats.
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dc. oct. 03, 2007 2:30 pm

Gracies pero ja veig que cadascu va fen com pot
Bruna a mi nino no me come diu que llegums als 6
m'ho he llegit tot, en CG, els de cn, els de dormir sin llorar
per aixo estic tan liada
paciencia, avui pare pure de patates per tots i ja esta...
jo tambe faig gustos separats al principi pero despres intentare convinar a veure que... total per la mitja cullarada que ens mengem
:girafa: :girafa:

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::