cullera o bibi??
cullera o bibi??
els cereals com els doneu amb cullera o al bibi??
fruites i pures cullera xo es que a.mi em va genial fer cereals als.bibi...potser no estic fent be
expliqueu experiencies!!!
fruites i pures cullera xo es que a.mi em va genial fer cereals als.bibi...potser no estic fent be
expliqueu experiencies!!!
Re: cullera o bibi??
Nosaltres els vam començar amb cullera, per recomanació de la infermera, però per comoditat els hem acabat al bibi... i cap problema!!! ela ja s'ha acostumat/ acostuma a la cullera igualment per la resta d'+àpats...
si oi???
jo crec k tirare de bibi i amb la fruita i verdura cullera tu tb hem de buscarnos la comoditat nostre sense perjudicar l'aprenentatge dels pekes
jo crec k tirare de bibi i amb la fruita i verdura cullera tu tb hem de buscarnos la comoditat nostre sense perjudicar l'aprenentatge dels pekes
Hola martina13
Amb cullera i és el q recomanen pq desprès se mal acostumen i per fer menjar amb cullera si es comença amb bibi costa molt.
Amb cullera i és el q recomanen pq desprès se mal acostumen i per fer menjar amb cullera si es comença amb bibi costa molt.
A nosaltres això d millor cullera pq s'hi acostumés ens ho va recomanar tb la infermera... la pediatra ens va dir q no calia, i certament li vam donar amb bibi... i, cap problema, pq ja feia la resta de menjars amb cullera... cal dir q la nostra va trigar setmanes a acceptar la cullera, però un cop adaptada, cap problema... i seguim amb el bibi de cereals cada matí!! com deies, cal ser còmode i pràctica tb... i als matins nosaltres anem de bòlit!!
Jo donava amb cullera els cereals a esmorzar i amb bibi a sopar perquè estava més cansat.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |