AC amb estrenyiment

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Neus33
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dv. maig 30, 2014 11:25 am

AC amb estrenyiment

EntradaAutor: Neus33 » dj. ago. 07, 2014 7:37 pm

Hola!!

Estic molt perduda i una mica desesperada amb el tema de la AC. La meva filla té ara 7 mesos i fa bastant de temps que té problemes d'estrenyiment (també ha tingut i continua tenint però menys, gasos). Una mica abans dels 6 mesos varem començar a introduir la fruita, però clar només li donàvem pera i taronja, de vegades taronja amb plàtan, ara li estem donant pera i meló i amb la fruita sempre bé. Fa poquet ha començat a menjar una mica de verdures, però no li agrada massa ni la mongeta verda ni el carbassó, sí menja patata i pastanaga...totes dues astringents...I per últim els cereals, l'arròs evidentement ni ho poden pensar, hem intentat la quinoa però sembla que no li agrada i altres com el blat o la tapioca els venen com a espesants de purés i no sé si són gaire adients.
A casa ens agrada preparar-li el menjar nosaltres, comprem ecòlogic i ho triturem en el cas de la fruita, l'hervim i aixafem amb la forquilla en el cas de la patata i la pastanaga i ho passem pel pasapurés en el dels cereals.
El cas és que amb set mesos només fa una àpat al dia de verdura i fruita, la resta segueix prenent llet en biberó. No sé si es poc...volia afegir la quinoa a un biberó però no el pren...i a més, li estan sortint les dents i menja una mica menys, encara que el pes no em preocupa (ara pesa 9 quilos) tinc molts dubtes sobre si ho estem fent bé...i en tot cas no vull que perdi.
Havíem pensat introduir els cereals amb gluten quan en tingui 8 mesos, ara li anem donant crostonets de pa que li agraden molt. També volia començar a oferir-li pollastre, alguna galeta...
Em podrieu ajudar una mica?????? Com li pc donar cereals sense gluten? Creieu que menja poca AC?

Que difíciiiiiiiil!!!
Boniqueta
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: AC amb estrenyiment

EntradaAutor: Boniqueta » dv. ago. 08, 2014 7:30 am

Neus33, pel restrenyiment el que els hi va molt bé és la taronja. Li pots donar en suc mesclada amb la resta de la fruita i així no la troben tant àcida. Quan vam passar del pit a AC també va començar a anar restreta, però va ser donar-li suc de taronja, al principi barrejat amb altres fruites i ara ja es beu el suc tot sol (té 13 mesos), i va començar a anar com un rellotge. Ara encara quan veig que fa la caca dura o que algún dia no en fa, li en dono i al cap de 3-4 hores treu el tap!!

A vegades també necessiten temps perquè l'estòmag s'acostumi.

Paciència.
Imatge
Boniqueta
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

EntradaAutor: Boniqueta » dv. ago. 08, 2014 7:32 am

Ostres veig que m'he llegit el teu missatge massa ràpid perquè si que n'hi dones de taronja!! Ai mare necessito les vacances ja!! jajajajaja
Doncs llavors ja no sé què dir-te, era la solució que a mi m'havia anat bé.
Imatge
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

EntradaAutor: Sumsi » dv. ago. 08, 2014 10:04 pm

Hola Neus33! El meu nen des del naixement ha anat molt restret fent pit i tot. T'explico a veure si et serveix.

Pels cereals prova els cereals de mill són sense gluten, jo amb 7 mesos li vaig donar cereals d'avena (són amb gluten) i van molt bé.

Per la verdura fora pastanaga, prova de posar carbassa com a substituta de la pastanaga i patata molt poca.

Fruita evita poma i plàtan i la pera fa que les caques siguin dures. Va molt bé al matí donar-li suc de taronja sol, mentre tu esmorzes li pots donar amb un gotet, jo ho faig així, i de seguida cacones. Ara que és època pots provar la pruna que va molt i molt bé, jo li vaig fer pruna i taronja i va anar com la seda jeje.

Les galetes fins els 8 mesos no li he donat.

Pensa que fins l'any la seva base d'alimentació és la llet, així que si no menja molt no et preocupis, ara esteu en fase experimental, et recomano que llegeixis el llibre del Carlos Gonzàlez amb les primeres pàgines t'aclareix tots els dubtes jeje
Imatge
Neus33

EntradaAutor: Neus33 » dl. ago. 11, 2014 7:16 pm

Hola!!

Moltes gràcies per les vostres respostes. Boniqueta li donava suc de taronja però ho havia deixat de fer i estava amb pera i meló, així que hem tornat a la taronja però sola i per esmorzar, com deia la Sumsi. També hem introduit es cereals amb el mill, posant una culleradeta al biberó i la setmana vinent provarem amb l'avena. Però sembla que la meva nena no té pressa, així que tocarà tenir paciència. Amb les verdures de moment hem decidit oferir-li algunes que pugui provar quan també mengem nosaltres, en trossets molt petits o aixafades i quan vulgui que agafi...
Sumsi ja m'he llegit el llibre però igualment em resulta molt difícil, crec que és un tema cultural...i com diu el Carlos González, si no menja que el creiem que hauria de menjar ens frustrem...aixxx. Ara se l'està llegint el meu home, a veure si entre tots dos millorem una mica! Ja veus que segueixo molt els teus consells guapa.

Gràcies un altre cop! De veritat que m'heu ajudat mooolt.

Per cert, un dia de suc de taronja per esmorzar i a la tarda ha fet caca! >.-<:
Neus33

EntradaAutor: Neus33 » dt. ago. 12, 2014 8:05 pm

Hola un altre cop!

Només volia compartir que hem decidit canviar una mica "el métode", com us vaig dir, el meu home també es va llegir el llibre del Carlos González i parlant-hi després ens vam adonar que mai havíem obligat a menjar però potser si havíem "pressionat" amb el ritme...així, avui li hem ofert suc de taronja per esmorzar i una pruneta tallada a trossets, que ha tastat una mica. A l'hora de dinar, ens hem posat tots tres, a ella li hem deixat a l'avast una mica de carbassó i pollastre i ens hem quedat al·lucinats quan després de tocar i tocar s'ho emportava a la boca!!! Quina passada! Hem pensat d'anar afegint aliments poc a poc... Ara crec que a la meva filla no li agraden gaire les papilles i els purés, però bé només ha estat el primer dia, a veure com segueix!

Igualment estic molt contentaaaaa!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::