LA CARN
LA CARN
No he trobat enlloc que parlessiu de la carn aixi que he obert el tema
En Carlos Gonzalez recomana molt la carn i les llavors
Per tot arreu he trobat que es comenca pel pollastre pero com que la meva sogra te conills que nomes mengen herba doncs avui hem atacat el tema
He fet un caldo amb verdures i el conill i despres he triturat les verdures amb un trocet de carn i li ha agradat molt. Ha menjat 10 cull de caldo i 10 cull de papilla!!!
(Ha menjat tant perque com que cuinava no li he pogut donar el pit fins despres i tenia gana!)
Com heu introduit vosaltres la carn??
En Carlos Gonzalez recomana molt la carn i les llavors
Per tot arreu he trobat que es comenca pel pollastre pero com que la meva sogra te conills que nomes mengen herba doncs avui hem atacat el tema
He fet un caldo amb verdures i el conill i despres he triturat les verdures amb un trocet de carn i li ha agradat molt. Ha menjat 10 cull de caldo i 10 cull de papilla!!!
(Ha menjat tant perque com que cuinava no li he pogut donar el pit fins despres i tenia gana!)
Com heu introduit vosaltres la carn??
-
..
Re: LA CARN
Anna, jo vaig començar pel pollastre, un troç ben petit per veure si ho toleraba bé, i quan vaig veure que si, vaig començar amb troços de 50 grs. amb patata, pastanaga o carbasso. Ara fa 15 dies que hem començat amb la vedella, he fet el mateix i li agrada bastant.
Faig papilles de 300 grs. i se'n menja 150 al dia.

Faig papilles de 300 grs. i se'n menja 150 al dia.

-
..
-
VisitantVi
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
- mainadaabord

A nosaltres ens van dir que de 20 a 30 gr de pollastre o vedella al dia.
Ahir vaig anar al pediatra i no em va dir res de aumentar la quantitat. La cosa es que no em de tornar fins d'aqui a 2 mesos i no se si amb 20 o 30gr diaris amb 7 o 8 mesos tindra suficient!! kin dilema
Vosaltres quina quantitat li doneu de carn?? i de pastanaga, patates i ....
Buff!!
Ahir vaig anar al pediatra i no em va dir res de aumentar la quantitat. La cosa es que no em de tornar fins d'aqui a 2 mesos i no se si amb 20 o 30gr diaris amb 7 o 8 mesos tindra suficient!! kin dilema
Vosaltres quina quantitat li doneu de carn?? i de pastanaga, patates i ....
Buff!!
- mainadaabord

Jo li poso entre 30 i 50 grs de carn o peix, 2 patates mitjanes, 1 pastanaga grossa, un tros de carbassó, un tros d'api, mitja dotzena de mongetes verdes, una punta de ceba...
Encara no li he donat vedella. Aquesta setmana ho provaré. El pollastre i el peix (rap i lluç) ens ha anat molt bé i li agrada tant si n'hi poso poc com molt.
Encara no li he donat vedella. Aquesta setmana ho provaré. El pollastre i el peix (rap i lluç) ens ha anat molt bé i li agrada tant si n'hi poso poc com molt.
- mainadaabord

Heidi i no et queden crues les monjetes tendres i la pastanaga? q la poses 30minuts?la carn tambe la poses al vapor o la fas a la planxa y despres la afegeixes?? ahir vaig fer verdura amb vedella i m'ha quedat molt pastosa i sembla que no quedi molideta.uff!! fins que no li afafi el truquillo al robot!!
- mainadaabord

Em queden ben cuites totes les verdures. El pollastre i el peix tb el faig al vapor, junt amb la verdura, tot barrejat. Hi poso 160 ml d'aigua al dipòsit i es cou tot molt bé. Llavors i afegeixo una cullerada d'oli verge i ho trituro. I la mar de bé, tu!
La vedella, suposo q valdrà més q la faci a la planxa i després l'afegeixi, no? És q encara no li he fet mai vedella... Aviam si m'hi poso avui o demà...
La vedella, suposo q valdrà més q la faci a la planxa i després l'afegeixi, no? És q encara no li he fet mai vedella... Aviam si m'hi poso avui o demà...
- mainadaabord

...
Nosaltres vam començar amb el pollastre, 50 grs. Després al cap d'un mes la vedella, 50 grs. més. I ara als 9 mesos ja començarem amb el peix blanc.
Un cop s'ha introduit la carn es pot anar variant (xai, conill...).
Un cop s'ha introduit la carn es pot anar variant (xai, conill...).

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |