receptes pels petits

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: receptes pels petits

EntradaAutor: martina13 » dt. gen. 27, 2015 7:06 am

Bon dia!!!
Ahir vaig descobrir les bosses per fer pollastre al forn de mercadona i queda de perles!!!!! Li vaig posar llimona i tot de verdures tallades i res d'oli ni sal i queda genial
1h al forn o 30min al micro
I ara ho vull provar amb el peix i tb la carn
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: receptes pels petits

EntradaAutor: martina13 » dj. gen. 29, 2015 8:26 pm

Noies quan feu arros feu blanc o integral?? Si es integral el coueu mes ja k tb es mes dur??
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: receptes pels petits

EntradaAutor: Sumsi » ds. gen. 31, 2015 1:09 pm

martina13 jo ara ja no compro moniato, al no ser ja temporada poso patata o carbassa.

Aquesta setmana he fet sopa de peix i li ha encantat, molt fàcil i ràpid de fer. Vaig comprar rap i em van donar el cap i l'espinada i vaig fer un sofregit de ceba i tomàquet natural, vaig posar aigua i quan va bullir les restes de peix després vaig colar-ho tot. Per a que tinguès més aliment li vaig afegir pa ratllat i una mica d'arròs.

I ara estic fent mandonguilles amb carn ecologia jeje
Imatge
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: receptes pels petits

EntradaAutor: Sumsi » ds. gen. 31, 2015 1:42 pm

Tema arròs l'acabo de veure ara jeje. Jo el faig integral ecològic, però ara que tenim problemes a les cacones blanc.

L'integral el temps de cocció és una mica més sí, el deixo uns 35 minuts perquè a mi m'agrada molt fet.
Imatge
Avatar de l’usuari
mar2012
:: tigre
:: tigre
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

Re: receptes pels petits

EntradaAutor: mar2012 » ds. maig 30, 2015 1:49 pm

Avui hem fet falafel..bonissim.. Agafeu cigrons i els xafeu amb una forquilla, hi afegiu el suc de mitja llimona, ceba ratllada, una mica d,all, julivert, 1 ou, pinyons ( q he triturat previament), pebre al gust i una mica de sal si voleu ( jo no n,hi he posat).. Tot ben remenat, feu una massa. Si us queda massa liquida hi afegiu una mica de pa torrat. Despres ho passeu x pa torrat, i es fregeix amb oli ben calent.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::