trona Stokke... sense safata??
trona Stokke... sense safata??
Hola marones,
Estem pensant en comprar la trona Stokke pel fet que diuen que dura molt temps com a cadira i tal, pero pel que veig no te safata... Es comode sense safata? Poseu el nen directament a menjar a la taula?
I aprofito per preguntar, a partir de quan el vau seure a la trona?
Gracies!!
Estem pensant en comprar la trona Stokke pel fet que diuen que dura molt temps com a cadira i tal, pero pel que veig no te safata... Es comode sense safata? Poseu el nen directament a menjar a la taula?
I aprofito per preguntar, a partir de quan el vau seure a la trona?
Gracies!!
Re: trona Stokke... sense safata??
Hola!
Jo no tinc la Stokke però tinc una també evolutiva de la marca Pali. Té una espècie de cinturó de fusta, però de safata res. Al principi no m'agradava la idea, però ara m'agrada que faci servir la taula directament, com nosaltres. L'únic és que quan li don joguines no triga ni dos segons a llençar-les a terra, però bé, és el que toca!
Sobre l'edat, jo el vaig posar als 5 i mig, quan ja s'aguantava bé sentat. Això depèn de cada nen!
Jo no tinc la Stokke però tinc una també evolutiva de la marca Pali. Té una espècie de cinturó de fusta, però de safata res. Al principi no m'agradava la idea, però ara m'agrada que faci servir la taula directament, com nosaltres. L'únic és que quan li don joguines no triga ni dos segons a llençar-les a terra, però bé, és el que toca!
Sobre l'edat, jo el vaig posar als 5 i mig, quan ja s'aguantava bé sentat. Això depèn de cada nen!
Jo tampoc tinc la stokke, però si una evolutiva que també dura com a cadira per sempre, aguanta fins als 100kg. A mi m'agrada molt més pq el material no és tant dur com la stokke, que ha de ser dura dura... em sembla que venen coixins, etc... tot va pujant!
La meva es la nuna zaaz, i te safata, la vam fer servir al principi, dp li pots treure i queda un aro de seguretat al voltant, més endavant també li hem tret i queden només les cintes de lligar. Ara ja les hem tret també i queda com una cadira alta... mica en mica l'anirem baixant i regulant a la seva alçada... jo n'estic encantada.
Et poso l'enllaç ... http://www.nuna.eu/zaaz
La meva es la nuna zaaz, i te safata, la vam fer servir al principi, dp li pots treure i queda un aro de seguretat al voltant, més endavant també li hem tret i queden només les cintes de lligar. Ara ja les hem tret també i queda com una cadira alta... mica en mica l'anirem baixant i regulant a la seva alçada... jo n'estic encantada.
Et poso l'enllaç ... http://www.nuna.eu/zaaz
- truxi
- :: tigre

- Entrades: 764
- Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
- Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)
Hola!
Jo tinc la stokke i estic molt contenta! Em va agradar q pogués menjar amb naltrus a la taula! Al principi hi vam posar un coixinet perque fos més tovet, no era gaire car... Jo hi he assegut i és còmode... la veritat és q jo la recomano! De fet quan les meves cosines van tenir els nens mons pares i jo els vam regalar aquesta trona a cada una...
Jo tinc la stokke i estic molt contenta! Em va agradar q pogués menjar amb naltrus a la taula! Al principi hi vam posar un coixinet perque fos més tovet, no era gaire car... Jo hi he assegut i és còmode... la veritat és q jo la recomano! De fet quan les meves cosines van tenir els nens mons pares i jo els vam regalar aquesta trona a cada una...
Jo tinc la stokke i genial
Ara hiha un model am safata si mires el web ho veuras
I jo vai posar la meva nena desdels 0 mesos pq stokke te un accessori k va increiblement be k es com una maxicosi i va genial de debo.i shi poden estar find 7 mesos aprox
Akest accessori es diu new born..nose que jeje ara no ho recordo
Al web ho tens tot
El problema stokke es preu pq cada accessori son 60 o 70€ i trona ja val moltissim tb pero clar pots posar teu fill des de recent nascut i despres es una cadira...almenys ho amortitzes
Ara hiha un model am safata si mires el web ho veuras
I jo vai posar la meva nena desdels 0 mesos pq stokke te un accessori k va increiblement be k es com una maxicosi i va genial de debo.i shi poden estar find 7 mesos aprox
Akest accessori es diu new born..nose que jeje ara no ho recordo
Al web ho tens tot
El problema stokke es preu pq cada accessori son 60 o 70€ i trona ja val moltissim tb pero clar pots posar teu fill des de recent nascut i despres es una cadira...almenys ho amortitzes
- putxinellis
- :: puça

- Entrades: 44
- Membre des de: dv. oct. 21, 2011 4:52 pm
Jo també tinc la stokke, i la veritat és que ens ha anat molt bé. COm que des de molt aviat va menjar amb nosaltres, era més còmode que estigués a la mateixa taula. El New born també al vam fer servir però no tant. Com que sempre volia estar a sobre nostre... jo també la recomano!
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Nosaltres també tenim la stokke i vam comprar per internet una safata que no és stokke però hi va perfecte
Jo tinc una storchenmühle (la vaig comprar a amazon). Molt similar a stokke però amb safata. Jo no vokia safata però em va convèncer el preu. Jo el poso igualment a taula amb nosaltres, la safata no és massa gran i queda a l'alçada. Si que m'ha anat bé algun cop la safata per dur-lo a la cuina i que potinegés per allà.
Nosaltres tambe tenim la Stokke i n'estem molt contents el gran a l'abril farà 3 anys i encara si vol seure (quan no som a casa no vol cap trona, prefereix seure en una cadira) i el petit que encara no te 6 mesos tambe te la seva i esta súper content de ser a taula
El tema safates va a gustos, a mi sempre m'ha agradat estar tots junts compartint la taula
El tema safates va a gustos, a mi sempre m'ha agradat estar tots junts compartint la taula
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |