canvis en la caca

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
judit
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2191
Membre des de: dj. abr. 05, 2007 6:55 pm
Ubicació: Lleida

canvis en la caca

EntradaAutor: judit » dl. des. 03, 2007 3:33 pm

Hola mamis,
doncs os volia comentar que quan la Gemma prenia solsament de la meva llet, la caca era com llefiscosa, com xapapote i l'olor no era ofendosa. Quan vam començar amb els cereals, primer de tot, l'olor dels pets totalment ofendosos i les caques també, i eren algo pastoses, com ciment. Em torno a repetir, l'olor totalment ofendosa. Feia caca un cop al dia.
Ara que em començat amb la fruita, no fa tanta olor però fa boletes o mitges "cagades", i en fa unes quantes al dia. M'ha sobtat que faci boletes (no són dures, però tampoc toves, no sé explicar-me). I ahir mentres la canviava de roba va gemegar de mal i era xq estava fent caca i em feia mal a mi (soc una bleda).
Als vostres petits/tes els hi ha passat? Com ho fan? (que lleig sona)
La Gemma encara pren teta, i suposo que si prengues llet artif. encara seria pitjor, no ho sé.
Gràcies guapes.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Aqualata
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dl. des. 03, 2007 7:07 pm

a l'Abril fa just 3 dies que li passa........
el mateix, fa caquetes de cabreta, però no son dures del tot i la pobre fa forces i es posa vermella com un tomàquet i cada vegada en fa una boleta o dues.........
Però amb la fruita anava molt bè de ventre..... en canvi ara aquestes caques les fa des que hem cmençat amb la verdura, perque no eren aixi ni amb els cereals ni la fruita........
els cereals li he canviat el comprat els de la Blevit a veure si li va millor......
i aquesta tarda li he bullit unes prunes seques i el suc li he afegit a la taronja i pera i unes cullerades de cereals i s'ho ha menjat bè, a veure si fan efcte...
estic buscant coses alternatives per introduir i que no siguin dolentes per ella i li ajudi a evacuar
Imatge
Imatge
Marta_fp
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dl. des. 03, 2007 8:18 pm

La Mariona tampoc va començar amb les boletes de seguida, però com que sabíem que passava, estàvem preparats. De seguida vam comprar prunes, però el que realment li fa efecte, i a més li agrada molt i és molt bo per als nadons, és el moniato. Aquí als EUA se'n troba tot l'any i jo n'hi dono cada dos o tres dies. I la resta per a mi, que m'agrada molt.
.
.

EntradaAutor: . » dl. des. 03, 2007 8:35 pm

El David també fa caques de cabra aquests dies i li faig farinetes de fruita i pruna i sembla que millor. Tot i així es passa el dia "apretant" i només treu una boleta, el pobre s'hi esforça, pero no hi ha maneres....
Marta, provaré el moniato, no ho havia pensat.!!!
D.J.
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dt. des. 04, 2007 10:05 am

La Maia esta igual pero lleva desde que empezo con los cereales asi,y eso que son los blevit con efecto bifidus,yo le pongo kiwi en la papilla de frutas pero nada no hace efecto,provare lo del moniato,en lugar de ponerle patata le pondre moniato haber que tal
ImatgeImatge
Aqualata
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dt. des. 04, 2007 3:31 pm

el suc de les prunes va molt bè, ahir li vaig fer i avui ja ha fet la caca com sempre......junt amb els cereals de la Blevit......
Imatge
Imatge
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dt. des. 04, 2007 5:08 pm

nosaltres tambe som cabretes i apretem
ara fem una mica mes... enmmoc d'un conguito es una nou (avui dos cops)
pero el que a mi em sobta es el color SUPER VERD i la podor HORRIBLE

abans no feia gens de cas a aixo de fer caca perque en feiem molta i molt sovint, pero ara m'estic atavalant un xic i cada cop que fa AAAAA (que apreta) em fa patir

jo tambe faig l'aigua de prunes seques pero no ajuda gaire... o potser es normal que caguin mes dur i menys quantitat?

no en tinc ni ideia

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::