iogurt?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
tulina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. set. 03, 2013 1:45 pm

iogurt?

EntradaAutor: tulina » dt. març 24, 2015 7:32 pm

Hola, vinc de la revisio dels 7 mesos i la pediatra mha dit d'oferir iogurt, menys mal m'ha dit natiral i no 1rs danones i coses d'aquestes... jo havia llegit que a l'any. Algu sap raons a favor de donar-nhi tant aviat? Jo m'esperaria pero em fa cosa que justament no hi hagi alguna raó tema anar desensibilitzant i tal...
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: iogurt?

EntradaAutor: Clara13 » dc. març 25, 2015 2:39 am

En principi els làctics i derivats tenen una quantitat més elevada de proteines que altres aliments, proteines que els bebés no poden asimilar tan bé com un adult. Motius per donar iogurt abans dels 12 mesos no en trobo cap, sobretot amb marques tipus Mi primer Danone i derivats, que van carregadíssims de sucre. El meu té 7 mesos i mig i no li en donaré fins els 12. Els pediatres haurien de posar-se al dia amb aquests temes, però cal tenir en compte que ells han estudiat per ser experts en el bon desenvolupament de la salut dels nadons, no en lo relacionat amb la nutrició.
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: iogurt?

EntradaAutor: Boniqueta » dc. març 25, 2015 7:32 am

Jo no li vaig donar iogurt fins ben entrat l'any i a més li vaig començar donant iogurt natural sense sucre i així seguim. El pediatra als 9 mesos em va dir que li donés el famós Mi primer danone, per suposat no li vaig fer cas (com bé diu la Clara13, aquests iogurts estan carregadíssims de sucre)....Si no poden beure llet de vaca fins l'any, no sé perquè recomanen iogurts abans d'hora....Ja sé que suposadament aquests estan fets amb llet adaptada per nadons....però crec que és més un tema de màrqueting i comercial i que ve a ser el mateix que els iogurts normals. A més són caríssims.....
En fi, que la meva opinió és que esperaria almenys fins a l'any.
Imatge
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: iogurt?

EntradaAutor: nivalis » dc. març 25, 2015 8:29 am

Jo també ho trobo molt aviat als 7 mesos...
A mi als 8 o 9 (no ho recordo exacatament) em van dir que li podia donar "Mi primer Danone" i com que em feia il·lusió els hi vaig comprar i li van agradar, però només li donava de tant en tant, com una cosa especial...
A l'any em van dir que ja podia menjar quasi de tot, la llet sencera i els iogurts naturals normals, i així ho vaig fer. No se... Crec que a l'edat del teu nen el més adequat és la llet, materna o de fòrmula, i els iogurts no els fan cap falta.
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: iogurt?

EntradaAutor: petitajo » dc. març 25, 2015 2:00 pm

La meva ja menja iogurt desde els fa temps, vem començar amb el primer danone q li encanta i ara ja li faig jo amb una iogurtera amb un iogurt natural i amb llet sensera. Li agrada molt i a mi em soluciona un berenar o uns postres >.-<:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: iogurt?

EntradaAutor: la_rodri » dc. març 25, 2015 3:14 pm

Intenta evitar els iogurts amb llet de continuació, els primers danondes de la marca que sigui.... Tenen molt de sucre. El millor és el iogurt natural sense cap edulcorant.
El que si que es cert que aquest tipus de làctics es poden donanr abans que la llet de vaca (no recomanada fins als 3 anys) perquè son fermentats, igual que el formatge. Igualment jo m'esperaria fins als 9-12 mesos per donar-li.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: iogurt?

EntradaAutor: jaruma » dj. març 26, 2015 7:11 am

A mi al CAP m'han dit que n'hi puc donar a partir dels 9 mesos, iogurts normals, naturals sense sucre. Li he donat a tastar i li han agradat, però dubto una mica a donar-n'hi, perquè ja pren molta llet materna i no crec que li calguin més làctics. De tant en tant potser sí que n'hi donaré algun.
Avatar de l’usuari
arfo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 1:33 pm

Re: iogurt?

EntradaAutor: arfo » dj. març 26, 2015 10:05 am

Jo vaig començar entre els 10 i 11 mesos, yogurt de la fageda que és dels que jo he provat menys àcid i així no cal posar sucre i els agrada. Sempre natural. Com t'han dit els de llet de continuació són molt ensucrats i són molt cars!
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::