no vol sòlids

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Avatar de l’usuari
steelman_family
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. nov. 16, 2012 12:34 pm

no vol sòlids

EntradaAutor: steelman_family » dg. abr. 12, 2015 5:34 pm

El nostre fill té 11 mesos i 3 setmanes.
No hi ha manera que mengi sòlid, només vol Farinetes.....

Estem desesperats.....
Que podem fer??

Help!!!!!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: no vol sòlids

EntradaAutor: martina13 » dg. abr. 12, 2015 6:11 pm

Paciencia un dia ja us menjara...aquestes coses van per si soles.11 mesos es petit no crec k us hagueu dagobiar massa.comenceu pel pa o pernil dolç o be formatge fresc...pero si no ho fa ara ja ho fara.coneixeu algu que amb 20 anys nomes menji pures?? Doncs tranquils
aire
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 12:17 am

Re: no vol sòlids

EntradaAutor: aire » dg. abr. 12, 2015 8:26 pm

Hola!
A la Mariona tb li va costar molt els solids, pero poc a poc ho va anar agafant... Jo tambe estava preocupada, pero vaig parlar amb la seva educadora i em va tranquilitzar molt... Aixi que no et preocupis, tard o d hora li agafara el tranquillo i ja estara!

Anims!
02/03/2012 LA MARIONA JA ES AQUÍ!!!!!

viewtopic.php?f=115&t=27920&p=1410021#p1410021
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: no vol sòlids

EntradaAutor: Aly84 » dg. abr. 12, 2015 8:49 pm

Poc a poc... cada nen té el seu ritme... La nostra filla no va començar a menjar sòlids pròpiament dit fins gairebé els 18 mesos... ara en té 36 i no li agrada ni la sopa ni els purés... tot a mossegades... I les nous li encanten (que al ser fruit sec són dures de mastegar)

Nosaltres al seu dia li feiem el seu plat de puré i sempre li oferiem quelcom de sòlid d'allò que menjàvem nosaltres...de mossegadeta en mossegadeta vam anar avançant, fins que un dia se'n va menjar quasi la meitat, i així mica en mica... També ens desesperavem perquè ella era trobar un gromoll i escopir... però poquet a poquet es va anar acostumant a la nova textura... sobretot el més important és intentar no angoixar-se i que vagin fent al seu ritme!
nona_1986
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. ago. 19, 2016 8:02 am

Re: no vol sòlids

EntradaAutor: nona_1986 » dt. març 09, 2021 2:18 pm

Hola!
Veig que el post es antic, però potser algu em pot ajudar.
Tinc un nen d'11 mesos (quasi 12, els fa el dia 17/3), i no hi ha manera de que mengi res sòlid ni xafat. El sòlid ho rebutja o directament ho tira a terra i amb el xafat li venen fàstics que sembla que hagi de vomitar. Nomes menja bé el pa i la mandarina perquè la va xupant.

Algú té alguna idea?
Li hem ofert de totes les maneres: gros, petit, xafat

Estic una mica desesperada...
Núria 83
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. maig 04, 2018 4:09 pm

Re: no vol sòlids

EntradaAutor: Núria 83 » dt. març 09, 2021 10:13 pm

Hola, et comento com ho vaig fer jo: quan el meu fill va fer 12 mesos, em vaig plantejar que ja era hora que comencés a menjar més sòlid, li vaig començar a fer les papilles menys triturades però me les rebutjava. No va acabar de funcionar. Quan va fer 13 mesos va ser a partir del 1/12/2020 ens van confinar per 1 positiu de Covid a la guarde durant 15 i ja ho vaig aprofitar per introduir li el solid de veritat, llavors el que feia era donar li primer menjar solid i quan es cansava ja li donava papilles, les 2 primeres setmanes va ser durillo no t'enganyaré, però per Nadal ja va menjar la sopa amb pasta ( fideu d'Àngel no galet) , la pilota i verduretes. És a dir va ser 1 mes de transició que sinó haguéssim estat confinats i teletreballant no sé com ho hagués fet ja que a la guarde que el porto no em volien fer la transició. Això si, tingues en compte que al final tot és pràctica i ara al cap de 2 mesos és quan el veig mastegar i saborejar el menjar de veritat. Vés provant amb coses toves tal i com dius patata xafada, carn picada, fruites toves ( kiwi, pera sucosa, platan...). Molts ànims!!!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::