Menus de Nestle

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
airu
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: dj. set. 21, 2006 10:28 am

Menus de Nestle

EntradaAutor: airu » dc. gen. 09, 2008 9:43 am

Hola noies!!!
Cada dia us llegeixo però escric molt poquet...però ara que ja tinc la nena tinc més dubtes que mai i vull participar més activament al forum!!!
Bueno, allà va, un dels meus dubtes: La Ingrid ja té 3 mesos i per ara LM (nose ni com hem aguantat, les tomes són cada hora, dos, tres, depen...), total que tinc moltes ganes de començar a introduir solids. Al CAP hem van dir q als 6 mesos i em vaig desanimar molt pq havia anat tb a un pediatre privat i em va dir de començar als 4 i ja ho tenia coll avall.
La nena esta molt gran (6.6Kg i 63 cm) i al final he pensat que mica en mica però que als 4 mesos començarem a introduir solids, a veure q passa.
He trobat a la web de Nestle uns menus per etapes, a mi me'n semblat pràctics però potser las mamis més expertes teniu un altre opinió. Q me'n dieu? us poso el link (els menus complerts es on posa Descarga el menu semanal, es un pdf).

Perdoneu el rolloooooooooooooo! :koala: :koala: :koala:
airu

EntradaAutor: airu » dc. gen. 09, 2008 9:45 am

BUENUUUUUUUUUUUU i si poso el link?? jajaja q novata!!

http://www.nestlebaby.com/es/baby_nutri ... _step1.htm
airu

EntradaAutor: airu » dc. gen. 09, 2008 5:44 pm

Ostres q gran l'Abril!!! Q bé funciona la llet de les mamis!!!!
A mi me'n semblat força be pq alternen papilles q pots fer tu i els potitos, a més et posar com preparar-ho pq q vols q et digui, ni idea de com es feia "Compota de manzana" jajaja

Li tornare a preguntar a la pediatra a veure que, pero suposo q deu ser pel que tu dius que si son grandets és millor q segueixin amb la teta, q els alimenta estupendament!!!
airu

EntradaAutor: airu » dc. gen. 09, 2008 6:23 pm

Nena quin despiste!!!!! De tota manera ja es veu q la tens ben criada!!!! En el meu cas ha sigut sort pq ella es va agafar molt bé al pit des del principi, jo no m'hagues imaginat mai que li pogues donar durant tot aquest temps!

un peto!!!
Imatge

Imatge
airu

EntradaAutor: airu » dc. gen. 09, 2008 6:29 pm

Ostres acabo de posar el ticker i ara veig q l'Abril i la Ingrid es porten 1 dia!!!!! :-D :-D quina coincidencia!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
airu

EntradaAutor: airu » dj. gen. 10, 2008 8:31 pm

Ostres q gran l'Abril!!!! Com ha anat la primera nit???? Segur que ella la mar de bé i tu has estat patint...nosaltres en breu tb la volem deixar a la seva habitació però mai no trobo el dia..... zz:-) zz:-) zz:-) zz:-)
Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::