Pediatre pro lactancia i Blw vilanova i la geltrú (o rodalies)

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
llunàtica21
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: ds. set. 05, 2015 12:37 pm

Pediatre pro lactancia i Blw vilanova i la geltrú (o rodalies)

EntradaAutor: llunàtica21 » dl. març 20, 2017 8:15 pm

Hola!
Us explico, a veure si algú em pot ajudar
Avui hem anat al pediatre per la revisió dels 4 mesos i les vacunes i, ens ha dit que li comencem a donar fruita en puré i sucs...

Bé, naltrus fem pit en exclusiu i la nostra intenció era començar amb blw als 6 mesos o quan el petit estigués preparat.

Li he comentat al pediatre i va i em diu que ell no hi està d'acord i que no ens recolzarà en aquest tema. Crec que un professional no ens hauría de tractar així, sino que s'hauria d'interessar més per el tema i sobretot tractar-nos d'una altra manera.

Bé, si hi ha algun pare/mare que conegui algun pediatre a vilanova o rodalies que sigui pro lactancia i pro blw agrairia que m'ho diguessiu. Ja sigui a ss a vilanova o per privat (tenim sanitas) a vilanova o rodalies.

Gràcies!!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Pediatre pro lactancia i Blw vilanova i la geltrú (o rodalies)

EntradaAutor: Anna Maria » dl. març 20, 2017 9:05 pm

Ostres,... doncs a part de donar-te suport i ser un mal professional, amb la lactancia materna la fruita i la verdura es comença a donar a partir dels 6 mesos, ja sigui triturat o amb el BLW. Jo per sort tinc una pediatra i una infermera que amb això ens hem entès. Pel que sé, si agafes l'opció de lactància mixta o artificial també et recolzen, com han fet en el meu cas. és el que hauria de ser, i en comptes de ser un "et dono suport o no" és intentar donar la informació i l'assessorament en cada moment, perquè totes les opcions són bones...A veure si et poden indicar algun altre professional millor.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Pediatre pro lactancia i Blw vilanova i la geltrú (o rodalies)

EntradaAutor: catalanna » dt. març 21, 2017 11:25 am

Ostres, quin crac de pediatre, sucs als 4 mesos!!! Per si no trobes el que busques, a mi em va passar amb el segon que rebutjava els purés i vam passar-nos al blw. Quan li vaig dir a la infermera vaig veure que no li semblava bé (em recomanava que li posés galeta al puré de fruita i llet de pot al de verdura!) i a partir de llavors vaig deixar d'explicar-li res que tingués a veure amb el menjar o el dormir. Seguia les pautes de la gene (pots trobar un document sobre alimentació dels 0 als 3 anys a internet) i només l'escoltava a ella per temes mèdics. Quan em preguntava si menjava i dormia bé li deia que sí i tots contents.
llunàtica21
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: ds. set. 05, 2015 12:37 pm

Re: Pediatre pro lactancia i Blw vilanova i la geltrú (o rodalies)

EntradaAutor: llunàtica21 » dv. març 24, 2017 9:28 pm

Gràcies Anna Maria i Catalanna! La veritat és que em vaig quedar sobtada quan em va dir que no ens donaria suport ...estem al 2017 i hi ha moltes més opcions que purés i farinetes :p-)

Encara no he trobat cap professional per la zona que recolzi el blw aixi que, sino en trobo, faré com la catalanna...anar a la nostra i quan anem a revisió dir que s' empasa els purés fent l'avió :content:

De veritat, s'haurien de renovar una mica en aquests temes i posar-se les piles també amb la lactància... aixxx

Moltes gràcies noies!

Llunàtica

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::