Quan veuen aigua?
Quan veuen aigua?
Hola guapis!!
En la última revisió el pediatre em va dir que ara que ja no fem pit puc començar a oferir aigua entre apats a la meva petita, el que passa és que ella no en vol i no se si li es bo perquè deu ni do del que menja, i menjar sense beure...... no se vaja.
Que feu vosaltres amb els vostres peques? a partir de quan heu oferit aigua per veure? i això de donar-ne entre apats que tal? En veuen molta? Aix cuantes preguntes eh!jajajaja
En la última revisió el pediatre em va dir que ara que ja no fem pit puc començar a oferir aigua entre apats a la meva petita, el que passa és que ella no en vol i no se si li es bo perquè deu ni do del que menja, i menjar sense beure...... no se vaja.
Que feu vosaltres amb els vostres peques? a partir de quan heu oferit aigua per veure? i això de donar-ne entre apats que tal? En veuen molta? Aix cuantes preguntes eh!jajajaja
La meva experiència és molt escarransida perquè tot just aquesta setmana hem coençat amb els cereals, i com que jo quan menjo tinc set, n'hi dono una mica per a que empassi millor.
De fet, encara fem totes les tome de pit o sigui que... no t'he ajudat gaire.
Ah! li dono en bibe i cap problema, tot i que ja sé que diuen qe millor en got o gots per criatures, però sempre tinc una por que s'escanyi que penso, bueno el bibe ja sap com va....
De fet, encara fem totes les tome de pit o sigui que... no t'he ajudat gaire.
Ah! li dono en bibe i cap problema, tot i que ja sé que diuen qe millor en got o gots per criatures, però sempre tinc una por que s'escanyi que penso, bueno el bibe ja sap com va....
A en Guillem li encanta l'aigua!! sempre que n'hi ofereixo en vol i quan acaba es posa a riure de lo content que està!! Li dono amb got de boquilla o got normal i es torna boig.
Jo n'hi dono força perquè va molt restret i he notat que si beu més va millor. Li dono pit igualment però de vegades m'he trobat que pit no vol i en canvi aigua sí, suposo que cada nen sap el que necessita, l'important és que li vagis oferint i ella que decideixi si en vol o no
Jo n'hi dono força perquè va molt restret i he notat que si beu més va millor. Li dono pit igualment però de vegades m'he trobat que pit no vol i en canvi aigua sí, suposo que cada nen sap el que necessita, l'important és que li vagis oferint i ella que decideixi si en vol o no
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
jo li ofereixo entre hores i abans i després de menjar... i beu quan li dona la gana i lo que li dona la gana...
moltes vegades juga amb la tetina (la mossega...) i no beu
se suposa q sap la set q te i com q tb li dones llet, fruita i verdura (o li donaràs) doncs ja porta aigua tot això
tranqui q si te set, beurà!
moltes vegades juga amb la tetina (la mossega...) i no beu
se suposa q sap la set q te i com q tb li dones llet, fruita i verdura (o li donaràs) doncs ja porta aigua tot això
tranqui q si te set, beurà!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]