Nado de 4 mesos amb LME. Què pot prendre a l'escola si no aconsegueixo treure'm llet?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: Nado de 4 mesos amb LME. Què pot prendre a l'escola si no aconsegueixo treure'm llet?

EntradaAutor: airuni » dv. nov. 29, 2019 3:52 pm

Hola! T'explico el meu te 4 mesos i porto treballant 3 setmanes, el deixo de 8.30 a 14.30.
Em trec la llet i li donen amb el medela calma, jo si que em puc treure bastant, uns 120-140 al dia però ara es comencen a quedar curts, jo si fos tu miraria de treure més, posar-lo més al pit, no se mirar que estigui tot bé, treure't la llet amb ell al costat, a mi quan mes em surt es al matí, em trec la llet quan esmorzo. De moment anem aguantant... La pediatra ens va dir que si en algun moment no puc li haure de donar algun biberó amb llet artificial.
Al gener que treballare tot el dia si que em va dir que millor si només fem lm però com que casi tindrà els 6 mesos podria començar amb ac.
Jo amb el teu cas insistiria amb la lactancia materna, si convé amb xeringa, got, cullera (a la llar si no volen biberó els hi donen amb cullera), si no a mig mati un biberó de llet artificial però per introduir aliments jo no ho faria crec que es petit.
I sobretot el mes dificil no t'amoïnis ni et posis nerviosa, jo els dies abans de començar a treballar no em podia treure llet, estava molt nerviosa.
Ànims!!
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::