Quan doneu el iogur?
Quan doneu el iogur?
Hola guapis!
El pediatre em va dir que a partir de 9 mesos ja podia introduir el iogur, i com la meva patufeta no li agrada la fruita vaig pensar: doncs mira que be un dia fruita i un dia iogur per berenar, i va i el Dr. em diu: no, no, la fruita no la deixis.
Amb lo qual.....quan dono el iogur pequè per dinar es menja un plat de verdura que ja no li cap res més.
Com us ho feu vosaltres?
El pediatre em va dir que a partir de 9 mesos ja podia introduir el iogur, i com la meva patufeta no li agrada la fruita vaig pensar: doncs mira que be un dia fruita i un dia iogur per berenar, i va i el Dr. em diu: no, no, la fruita no la deixis.
Amb lo qual.....quan dono el iogur pequè per dinar es menja un plat de verdura que ja no li cap res més.
Com us ho feu vosaltres?
-
..
Re: Quan doneu el iogur?
Plufi, jo li dono després de la berdura per postres, ara ja menja més i li queda espai a la panxota jaja, pero abans, li comprava mi primer danone d'aquets petitons, son 4 cullerades només, és que son més minis que el petit suisse!
Els iogurts normals fins fa 4 dies no sel's prenia...
Petons!
Els iogurts normals fins fa 4 dies no sel's prenia...
Petons!
...
Jo li donava després de la verdura, o de la fruita. Sobretot aquells dies que no se l'acabava, i si se l'acaba tota doncs li proves de donar i que mengi fins on vulgui. El pots guardar a la nevera pel proper cop.
Primer li comprava els de Mi primer Danone naturals, i ara li alterno amb algún de normal.
Primer li comprava els de Mi primer Danone naturals, i ara li alterno amb algún de normal.

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
jo li dono despres de la verdura del migdia i si no se l'acaba, el que queda ben tapat a la nevera i per després de la fruita de berenar
el q passa és q a l'arnau el primer danone natural li encaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanta, és veure el pot i salta de goig a la trona!
normalment se'l fot tot
a vegades tb dels petits, però li agrada més el iogurt natural
el q passa és q a l'arnau el primer danone natural li encaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanta, és veure el pot i salta de goig a la trona!
normalment se'l fot tot
a vegades tb dels petits, però li agrada més el iogurt natural

cabreta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 21, 2008 11:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Barretina
- :: puça

- Entrades: 16
- Membre des de: dj. juny 05, 2008 12:25 pm
- Ubicació: Vallès Occidental
Hola! A l'última revisió (8 mesos) el pediatra em va dir que ja podíem començar amb els iogurts del "mi primer danone" i em vaig quedar parada al supermercat quan veig veure tants tipus diferents.... he començat pel iogurt Natural i després de llegir-vos faré això de donar-li una meitat com a postres per dinar i l'altra meitat després de la fruita per berenar, que és quan de vegades es queda amb gana em sembla.
Leire, on els compraves aquests iogurts petitons?? m'anirien bé per els dies que berena fòra de casa, que ara a l'estiu és gairebé sempre!
abans, li comprava mi primer danone d'aquets petitons, son 4 cullerades només, és que son més minis que el petit suisse!
Leire, on els compraves aquests iogurts petitons?? m'anirien bé per els dies que berena fòra de casa, que ara a l'estiu és gairebé sempre!
- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
a nosaltres ens ha dit la infermera que millor començar amb el iogurt descremat. Que el mi primer danone és molt greixós, que millor esperar a que tingui un any... li donem a mig matí. Esmorza bibi a les 7:30 i aixi aguanta bé fins la 1 perquè jo li pugui donar la verdura.
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
-
VisitantVi
Hola a totes,
Nosaltres, com tot, ho hem mirat de fer d'acord amb les indicacions del pediatra o la seva infermera.
Als 6 mesos el Mi primer danone, molt bó i al ser el primer li va agradar molt. Li donavem per postres de dinar, un cop al dia.
Als 7 mesos el natural ensucrat de La Fageda, igual de bo i molt més econòmic. Provablement se'n mengi tot un dels grans, però també es pot reservar la meitat tapat per un altre àpat.
Els Danone o similar cremosos i sense trossets de fruita valen igualment, que no siguin dels més barats que, més que iogurt semblen sidral.
Pels 8 mesos ho sabrem demà quan anem de visita, encara que no espero canvis respecte al iogurt.
Nosaltres, com tot, ho hem mirat de fer d'acord amb les indicacions del pediatra o la seva infermera.
Als 6 mesos el Mi primer danone, molt bó i al ser el primer li va agradar molt. Li donavem per postres de dinar, un cop al dia.
Als 7 mesos el natural ensucrat de La Fageda, igual de bo i molt més econòmic. Provablement se'n mengi tot un dels grans, però també es pot reservar la meitat tapat per un altre àpat.
Els Danone o similar cremosos i sense trossets de fruita valen igualment, que no siguin dels més barats que, més que iogurt semblen sidral.
Pels 8 mesos ho sabrem demà quan anem de visita, encara que no espero canvis respecte al iogurt.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]