Quan doneu el iogur?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Plufi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

Quan doneu el iogur?

EntradaAutor: Plufi » dt. març 18, 2008 3:14 pm

Hola guapis!

El pediatre em va dir que a partir de 9 mesos ja podia introduir el iogur, i com la meva patufeta no li agrada la fruita vaig pensar: doncs mira que be un dia fruita i un dia iogur per berenar, i va i el Dr. em diu: no, no, la fruita no la deixis.

Amb lo qual.....quan dono el iogur pequè per dinar es menja un plat de verdura que ja no li cap res més.

Com us ho feu vosaltres?
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
.
.

Re: Quan doneu el iogur?

EntradaAutor: . » dt. març 18, 2008 4:33 pm

Plufi, jo li dono després de la berdura per postres, ara ja menja més i li queda espai a la panxota jaja, pero abans, li comprava mi primer danone d'aquets petitons, son 4 cullerades només, és que son més minis que el petit suisse!
Els iogurts normals fins fa 4 dies no sel's prenia...
:-)

Petons!
galarina
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dt. març 18, 2008 7:16 pm

Jo li donava després de la verdura, o de la fruita. Sobretot aquells dies que no se l'acabava, i si se l'acaba tota doncs li proves de donar i que mengi fins on vulgui. El pots guardar a la nevera pel proper cop.
Primer li comprava els de Mi primer Danone naturals, i ara li alterno amb algún de normal.
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
mamarnau_tgn
:: girafa
Entrades: 2220
Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
Ubicació: baix camp

EntradaAutor: mamarnau_tgn » dt. març 18, 2008 8:11 pm

jo li dono despres de la verdura del migdia i si no se l'acaba, el que queda ben tapat a la nevera i per després de la fruita de berenar
el q passa és q a l'arnau el primer danone natural li encaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanta, és veure el pot i salta de goig a la trona!
normalment se'l fot tot
a vegades tb dels petits, però li agrada més el iogurt natural
ImatgeImatge Imatge
Marta_fp
Entrades: 1663
Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dt. març 18, 2008 9:12 pm

Jo en aquests moments (a veure quan dura) faig:

matí: cereals barrejats amb verdura
pa amb oli o galetes
dinar: carn amb verdures, pasta llegums...
berenar: iogurt (hi ha dies que es menja un iogurt sencer, però no sempre)
sopar: fruita barrejada amb cereals i el que caigui del nostre sopar.
ONDIBRA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 2:48 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: ONDIBRA » dt. març 18, 2008 9:23 pm

JO EL IOGURT LI DONO DESPRÉS DE LA VERDURA DEL MIGDIA.
NORMALMENT SE L'ACABA PERQUÈ LI ENCANTA. LI DONO MI PRIMER DANONE NATURAL, UN DIA VEM PROVAR EL DE FRUITES I NO LI VA AGRADAR GAIRE.
Imatge

Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
monic75
:: tigre
:: tigre
Entrades: 756
Membre des de: dc. feb. 13, 2008 9:22 pm
Ubicació: Esplugues
Contacta:

EntradaAutor: monic75 » dt. març 18, 2008 9:50 pm

A mi em van dir que li podia donar mi primer danone o per berenar enlloc de la papilla de fruites o de postre despres del dinar, el que passa es que ho he intentat i a la Jana no li agrada gens, ja veurem quan li introdueixi el iogurt normal...
Imatge
Imatge
D.J.
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dt. març 18, 2008 9:58 pm

Maia como le cuesta tomarse los cereales con leche y come cuatro cucharadas,el iogurt se lo toma por la mañana de desayuno y los cereales lo dejamos para la noche que si se toma cucharadas ya estamos contenta,de postre se toma los petit suise de mi primer danone que le encanta
ImatgeImatge
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dc. març 19, 2008 8:06 pm

:cangui:
cabreta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 21, 2008 11:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
gemmabril
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. març 11, 2008 10:50 am

EntradaAutor: gemmabril » dc. març 19, 2008 8:22 pm

Jo li dono el iogurt desprès de la verdura del migdia o algun dia per berenar......
Però no li dono iogurt....... li dono postres lactics de la Nestle, que porten platan, li agraden mès que els iogurts naturals.......... i son mes baratos
Barretina
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. juny 05, 2008 12:25 pm
Ubicació: Vallès Occidental

EntradaAutor: Barretina » dt. jul. 15, 2008 12:34 pm

Hola! A l'última revisió (8 mesos) el pediatra em va dir que ja podíem començar amb els iogurts del "mi primer danone" i em vaig quedar parada al supermercat quan veig veure tants tipus diferents.... he començat pel iogurt Natural i després de llegir-vos faré això de donar-li una meitat com a postres per dinar i l'altra meitat després de la fruita per berenar, que és quan de vegades es queda amb gana em sembla. :ok:

abans, li comprava mi primer danone d'aquets petitons, son 4 cullerades només, és que son més minis que el petit suisse!

Leire, on els compraves aquests iogurts petitons?? m'anirien bé per els dies que berena fòra de casa, que ara a l'estiu és gairebé sempre!
cervera
Entrades: 87
Membre des de: ds. ago. 25, 2007 8:12 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: cervera » dj. jul. 31, 2008 12:20 pm

Jo avui per primer dia he provat de donar-li un Mi primer Danone per postres de dinar. I es clar, com totes les novetats ha fet ganyotes i no li ha agradat gaire. ( però estava tipa de verdura ). Continuarem provant-ho cada dia !
txellchen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: txellchen » dv. ago. 22, 2008 3:18 pm

Doncs jo li dono el iogurt per berenar.

La fruita no li agrada massa i, al principi, li donava per berenar. Però com que hi ha dies que només es menja 4 cullerades arriba a l'hora de sopar famèlic!!! Solució: la fruita de postre després de dinar i així em fa bé totes les menjades.
Imatge

Imatge
Guita
Entrades: 2349
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
Ubicació: Baix Montseny
Contacta:

EntradaAutor: Guita » dg. ago. 31, 2008 2:20 pm

a nosaltres ens ha dit la infermera que millor començar amb el iogurt descremat. Que el mi primer danone és molt greixós, que millor esperar a que tingui un any... li donem a mig matí. Esmorza bibi a les 7:30 i aixi aguanta bé fins la 1 perquè jo li pugui donar la verdura.
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
cervera
Entrades: 87
Membre des de: ds. ago. 25, 2007 8:12 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: cervera » dt. set. 16, 2008 8:18 pm

Jo li dono un mi primer danone per postres de dinar. Si no se l'acaba, el guardo pel dia seguent. Li agrada moltíssim, tan el de fruites com el natural. La Sara s'ho menja tot !!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. set. 17, 2008 7:57 am

Hola a totes,

Nosaltres, com tot, ho hem mirat de fer d'acord amb les indicacions del pediatra o la seva infermera.

Als 6 mesos el Mi primer danone, molt bó i al ser el primer li va agradar molt. Li donavem per postres de dinar, un cop al dia.

Als 7 mesos el natural ensucrat de La Fageda, igual de bo i molt més econòmic. Provablement se'n mengi tot un dels grans, però també es pot reservar la meitat tapat per un altre àpat.

Els Danone o similar cremosos i sense trossets de fruita valen igualment, que no siguin dels més barats que, més que iogurt semblen sidral.

Pels 8 mesos ho sabrem demà quan anem de visita, encara que no espero canvis respecte al iogurt.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::