CEREALS ABANS DELS 4 MESOS..?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
lila29
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

CEREALS ABANS DELS 4 MESOS..?

EntradaAutor: lila29 » dg. març 23, 2008 5:44 am

VOLIA COMENTAR-VOS UNA COSETA: LA MEVA NENA TÉ ARA 3 MESOS I MIG I ES MENJA CADA 3 HORES,(A VEGADES CADA DOS I MITJA),
UN BIBI DE 150 Ó 180.
HE PENSAT QUE POTSER LI PUC COMENÇAR A DONAR UNA MICA DE CEREALS AL BIBERÓ PERQUÈ M'AGUANTI MÉS,NO ÉS PER LA NIT,JA QUE A LA NIT DORM DES DE LES 9 FINS A LES 6, ÉS PERQUÈ POTSER LI FA FALTA ALGUNA COSETA MÉS, QUE OPINEU??
aL PEDIATRA NO HI HE D'ANAR FINS L'11 D'ABRIL I NO SÉ SI DONAR-LI ALGUNA VEGADA AL DIA O ESPERAR-ME, DE FET TAMPOC TINC NI IDEA DE QUIN TIPUS DE CEREALS SE LI POT DONAR NI SI HA DE SER AMB GLUTEN O SENSE (PERDONEU LA MEVA IGNORÀNCIA.. :-:) )
Imatge

Imatge

Imatge

Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
D.J.
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dg. març 23, 2008 9:18 am

Lila yo me esperaria,bueno yo es que hasta los 7 meses no le di los cerales a la Maia,pero te comento que muchas mamis no han notado diferencia de darle los cereales a no darselos,yo no te lo puedo decir porque a Maia nunca le han hecho especialmente gracia.
De todas formas te comento que se ha de empezar por los cereales sin gluten
ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. març 23, 2008 10:15 am

jo també esperaria,
a nosaltres tambe hem començat amb els cereals als 7 mesos, i de moment tampoc li agraden
.
.

EntradaAutor: . » dg. març 23, 2008 10:15 am

Yo se los empecé a dar a los 5 meses y no noté ninguna diferencia.
En mi opinión tu hija es muy pequeñita todavía, es normal que coma cada 2 o tres horas, ella misma se irá regulando según sus necesidades, yo le daría a demanda y esperaría a al ok del pediatra para empezar con los cereales.

Saluditos!
Monfran
Entrades: 2427
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 2:29 pm

EntradaAutor: Monfran » dg. març 23, 2008 10:15 am

Jo no li donaria. És molt petita encara... i si durant el dia t'agunta 2,5 o 3 hores està molt bé i a la nit ni te cuento!!!
Perquè vols que t'aguanti més?? Perquè que li fa falta alguna altra cosa segur que no...
mamarnau_tgn
Entrades: 2220
Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
Ubicació: baix camp

EntradaAutor: mamarnau_tgn » dg. març 23, 2008 10:56 am

jo ratifico el q t'ha dit tothom, lila
jo no n'hi donaria, almenys espera al pediatra, però el que dius q aguanta la teva nena és normal per la seva edat
nos vam començar als 5 mesos i de cop va semblar q dormia més però va ser casualitat de dos dies
jo no li he donat mai cap aliment sense el vist-i-plau de la pediatra
ImatgeImatge Imatge
lila29
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » dg. març 23, 2008 12:09 pm

merci a totes, és que això de ser mare novata....ja se sap, em sembla a vegades que ho faig malament! :gat:
Imatge

Imatge

Imatge

Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
.
.

EntradaAutor: . » dg. març 23, 2008 12:16 pm

lila29 ha escrit:merci a totes, és que això de ser mare novata....ja se sap, em sembla a vegades que ho faig malament! :gat:

Ens passa a totes, Lila29 jeje!!
Lydia
:: lleona
Entrades: 908
Membre des de: dg. oct. 14, 2007 9:29 pm

EntradaAutor: Lydia » dg. març 23, 2008 4:38 pm

LILA29 MAI CEREALS AMB GLUTEN! SOBRETOT, I SI POTS ESPERAR A DONAR-LI FINS BEN GRAN MILLOR QUE MILLOR, QUE AIXI EVITARAS POSIBLES INTOLERANCIES AL GLUTEN... EL PEDIATRA JA ET DIRA QUAN LI POTS DONAR. ELS CEREALS SENSE GLUTEN CREC QUE SON A PARTIR DELS CINC MESOS, SI LA MEMORIA NO EM FALLA...
Imatge

Imatge
jochechita
Entrades: 923
Membre des de: dv. set. 21, 2007 9:04 am

EntradaAutor: jochechita » dg. març 23, 2008 8:33 pm

DONCS JO AL MEU "PIMPILLO" QUE ERA UN SUPER GORDO-GOLAFRE, QUAN TENIA 3 MESOS I MIG LI VAIG DONAR PER LES NITS EL SEU SUPER BIBE DE 210 ML. I 2 CULLERADES DE CEREALS "SENSE GLUTEN" I DORMIA DEL TIRÓN 12 HORETES...NO VA TENIR CAP INTOLERANCIA I LI ENCANTABA.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
.
.

EntradaAutor: . » dg. març 23, 2008 8:36 pm

jochechita ha escrit:DONCS JO AL MEU "PIMPILLO" QUE ERA UN SUPER GORDO-GOLAFRE, QUAN TENIA 3 MESOS I MIG LI VAIG DONAR PER LES NITS EL SEU SUPER BIBE DE 210 ML. I 2 CULLERADES DE CEREALS "SENSE GLUTEN" I DORMIA DEL TIRÓN 12 HORETES...NO VA TENIR CAP INTOLERANCIA I LI ENCANTABA.

Tela marinera! de 210 als tres mesos! cafort!! quin gordituuuuuuuuu que tens a casa!!!!!
Jochecitaaaaa fes te un ticker per el teu PIMPOLLO vaaaaa...que no en te, pobret!
Petons!!
Marta_fp
Entrades: 1663
Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dg. març 23, 2008 11:41 pm

jo tampoc li donaria. A més, segons he llegit a diversos llocs, els nens, fins i tot els més grans, necessiten menjar sovint. Els grans potser no prenen llet a tothora, però van picant que si una galeta, pa amb tomàquet, un iogurt...
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. març 24, 2008 10:14 am

ostres marta_fp m'acabes de tranquil.litzar pk és el que fa en lluc!

va picant , no és de menjar gaire, ell poc però molt sovint...jo pensava que feia mal fet de donar-li pa, o galetes , o un tall de fruita...pk pensava que per culpa d'això no em menjava els bibis sencers...però si no pica, continua prenent la mateixa pokíiiiiiiiissima quantitat de bibi...o sigui que visca el pica-pìca..!

lila29, telaaaaaaaaaa no des de les 21 a les 06 del matí...juer el que donaria jo pk en lluc dormís així!

pensa que es desperten per mil motius, i no necessariament per gana!

i a molts nens els cereals abans d'anar a dormir encara els exciten més, degut a que els de farmàcia porten molt de sucre i l'han de cremar...a en Lluc abans de dormir comprobat que no puc donar-li cereals, almenys els de farmàcia no..
Guita
Entrades: 2349
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
Ubicació: Baix Montseny
Contacta:

EntradaAutor: Guita » dl. març 24, 2008 7:20 pm

jo tampoc els hi donaria. l'Octavi farà 3 mesos divendres que ve i ja es menja tots els bibes de 210!!! això si, només en menja 4 al dia... perquè a la nit acostuma a aguantar tota la nit.... si no em diuen res al CAP aixi aguantarà fins que ja no li pugui fer un bibe més gran i és llavors quan em van dir que li posariem cereals... no pot pas menjar un bibe de 400 !!!
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
RA26
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dl. març 31, 2008 10:34 am

EntradaAutor: RA26 » dl. març 31, 2008 10:46 am

A la meva filla, amb 3 mesos i mig, vaig començar a possar-li una cullerada de cereals (sense gluten) pero per un altre cas, pq no mengava gaire, i el pediatra ens va dir que ho fessim, i ara menga molt més, sense ser una glotona, pero va millor de pes.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::