CEREALS ABANS DELS 4 MESOS..?
- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
CEREALS ABANS DELS 4 MESOS..?
VOLIA COMENTAR-VOS UNA COSETA: LA MEVA NENA TÉ ARA 3 MESOS I MIG I ES MENJA CADA 3 HORES,(A VEGADES CADA DOS I MITJA),
UN BIBI DE 150 Ó 180.
HE PENSAT QUE POTSER LI PUC COMENÇAR A DONAR UNA MICA DE CEREALS AL BIBERÓ PERQUÈ M'AGUANTI MÉS,NO ÉS PER LA NIT,JA QUE A LA NIT DORM DES DE LES 9 FINS A LES 6, ÉS PERQUÈ POTSER LI FA FALTA ALGUNA COSETA MÉS, QUE OPINEU??
aL PEDIATRA NO HI HE D'ANAR FINS L'11 D'ABRIL I NO SÉ SI DONAR-LI ALGUNA VEGADA AL DIA O ESPERAR-ME, DE FET TAMPOC TINC NI IDEA DE QUIN TIPUS DE CEREALS SE LI POT DONAR NI SI HA DE SER AMB GLUTEN O SENSE (PERDONEU LA MEVA IGNORÀNCIA..
)
UN BIBI DE 150 Ó 180.
HE PENSAT QUE POTSER LI PUC COMENÇAR A DONAR UNA MICA DE CEREALS AL BIBERÓ PERQUÈ M'AGUANTI MÉS,NO ÉS PER LA NIT,JA QUE A LA NIT DORM DES DE LES 9 FINS A LES 6, ÉS PERQUÈ POTSER LI FA FALTA ALGUNA COSETA MÉS, QUE OPINEU??
aL PEDIATRA NO HI HE D'ANAR FINS L'11 D'ABRIL I NO SÉ SI DONAR-LI ALGUNA VEGADA AL DIA O ESPERAR-ME, DE FET TAMPOC TINC NI IDEA DE QUIN TIPUS DE CEREALS SE LI POT DONAR NI SI HA DE SER AMB GLUTEN O SENSE (PERDONEU LA MEVA IGNORÀNCIA..
)Lila yo me esperaria,bueno yo es que hasta los 7 meses no le di los cerales a la Maia,pero te comento que muchas mamis no han notado diferencia de darle los cereales a no darselos,yo no te lo puedo decir porque a Maia nunca le han hecho especialmente gracia.
De todas formas te comento que se ha de empezar por los cereales sin gluten
De todas formas te comento que se ha de empezar por los cereales sin gluten
-
VisitantVi
-
..
Yo se los empecé a dar a los 5 meses y no noté ninguna diferencia.
En mi opinión tu hija es muy pequeñita todavía, es normal que coma cada 2 o tres horas, ella misma se irá regulando según sus necesidades, yo le daría a demanda y esperaría a al ok del pediatra para empezar con los cereales.
Saluditos!
En mi opinión tu hija es muy pequeñita todavía, es normal que coma cada 2 o tres horas, ella misma se irá regulando según sus necesidades, yo le daría a demanda y esperaría a al ok del pediatra para empezar con los cereales.
Saluditos!
- mamarnau_tgn

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
jo ratifico el q t'ha dit tothom, lila
jo no n'hi donaria, almenys espera al pediatra, però el que dius q aguanta la teva nena és normal per la seva edat
nos vam començar als 5 mesos i de cop va semblar q dormia més però va ser casualitat de dos dies
jo no li he donat mai cap aliment sense el vist-i-plau de la pediatra
jo no n'hi donaria, almenys espera al pediatra, però el que dius q aguanta la teva nena és normal per la seva edat
nos vam començar als 5 mesos i de cop va semblar q dormia més però va ser casualitat de dos dies
jo no li he donat mai cap aliment sense el vist-i-plau de la pediatra
-
..
- jochechita
- :: lleona

- Entrades: 923
- Membre des de: dv. set. 21, 2007 9:04 am
-
..
jochechita ha escrit:DONCS JO AL MEU "PIMPILLO" QUE ERA UN SUPER GORDO-GOLAFRE, QUAN TENIA 3 MESOS I MIG LI VAIG DONAR PER LES NITS EL SEU SUPER BIBE DE 210 ML. I 2 CULLERADES DE CEREALS "SENSE GLUTEN" I DORMIA DEL TIRÓN 12 HORETES...NO VA TENIR CAP INTOLERANCIA I LI ENCANTABA.
Tela marinera! de 210 als tres mesos! cafort!! quin gordituuuuuuuuu que tens a casa!!!!!
Jochecitaaaaa fes te un ticker per el teu PIMPOLLO vaaaaa...que no en te, pobret!
Petons!!
-
VisitantVi
ostres marta_fp m'acabes de tranquil.litzar pk és el que fa en lluc!
va picant , no és de menjar gaire, ell poc però molt sovint...jo pensava que feia mal fet de donar-li pa, o galetes , o un tall de fruita...pk pensava que per culpa d'això no em menjava els bibis sencers...però si no pica, continua prenent la mateixa pokíiiiiiiiissima quantitat de bibi...o sigui que visca el pica-pìca..!
lila29, telaaaaaaaaaa no des de les 21 a les 06 del matí...juer el que donaria jo pk en lluc dormís així!
pensa que es desperten per mil motius, i no necessariament per gana!
i a molts nens els cereals abans d'anar a dormir encara els exciten més, degut a que els de farmàcia porten molt de sucre i l'han de cremar...a en Lluc abans de dormir comprobat que no puc donar-li cereals, almenys els de farmàcia no..
va picant , no és de menjar gaire, ell poc però molt sovint...jo pensava que feia mal fet de donar-li pa, o galetes , o un tall de fruita...pk pensava que per culpa d'això no em menjava els bibis sencers...però si no pica, continua prenent la mateixa pokíiiiiiiiissima quantitat de bibi...o sigui que visca el pica-pìca..!
lila29, telaaaaaaaaaa no des de les 21 a les 06 del matí...juer el que donaria jo pk en lluc dormís així!
pensa que es desperten per mil motius, i no necessariament per gana!
i a molts nens els cereals abans d'anar a dormir encara els exciten més, degut a que els de farmàcia porten molt de sucre i l'han de cremar...a en Lluc abans de dormir comprobat que no puc donar-li cereals, almenys els de farmàcia no..
- Guita

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
jo tampoc els hi donaria. l'Octavi farà 3 mesos divendres que ve i ja es menja tots els bibes de 210!!! això si, només en menja 4 al dia... perquè a la nit acostuma a aguantar tota la nit.... si no em diuen res al CAP aixi aguantarà fins que ja no li pugui fer un bibe més gran i és llavors quan em van dir que li posariem cereals... no pot pas menjar un bibe de 400 !!!
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |