guardar papilla de cereals
- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
guardar papilla de cereals
Heu guardat mai papilla de cerals?
total seri per une shores i la posaria a la nevera...
li he fet papilla per sopar i gairebé no l'ha tastada... si la poso a la nevera li puc donar a la matinada?
es q no m'atreveixo, pq com q al pot de la llet hi diu q no es guardi... però és llençar un bibi de 240 amb cereals sencer tb em sap greu
no se, ja direu, jo el llençaria, però si algu em diu q no passa res, el guardo.
merciiiiiiiiiiiiiii
total seri per une shores i la posaria a la nevera...
li he fet papilla per sopar i gairebé no l'ha tastada... si la poso a la nevera li puc donar a la matinada?
es q no m'atreveixo, pq com q al pot de la llet hi diu q no es guardi... però és llençar un bibi de 240 amb cereals sencer tb em sap greu
no se, ja direu, jo el llençaria, però si algu em diu q no passa res, el guardo.
merciiiiiiiiiiiiiii
jo ara a la meva nena de dos anys si no s'acava el bibi (que li poso unes dos o tres de cereals) li guardo per la proxima a la nevera, de moment sempre be i porto molt de temps fent-ho, de fet si guardem la llet del tetrabrik uns dies que mes dona que estigui guardada al bibi no? ai no se jo crec que no passa res i per aixo li donc! Tu li dones llet normal ja? o en pols? (que tot i aixi no crec que passi res a la nevera)
- mamarnau_tgn

- lila29

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
Suposo que ho deuen dir a part de perquè així venen més
, perquè si la deixes fora(sobretot a l'estiu) la llet es deu tallar o fer créixer microbis, a part de que el que no se'ns acudirà mai (suposo!)
és reutilitzar la llet continuament, però és que quan passa això l'has de guardar, perquè tirar un bibi de 240...!!!!! és una bajanada 
, perquè si la deixes fora(sobretot a l'estiu) la llet es deu tallar o fer créixer microbis, a part de que el que no se'ns acudirà mai (suposo!)
és reutilitzar la llet continuament, però és que quan passa això l'has de guardar, perquè tirar un bibi de 240...!!!!! és una bajanada 
- mamarnau_tgn

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |