BARREGEU ELS CEREALS? QUINS AGRADEN MÉS?
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
BARREGEU ELS CEREALS? QUINS AGRADEN MÉS?
El Pau sempre ha menjat els "multicerals" i per provar vaig comprar "cereals amb mel" (marca HERO) i no han triomfat gaire... aixi que els tinc gairebé sencers. Els barrejo amb els multicereals normal fins que s'acabin? o es notara igualment diferent?
Quins els agrada més als vostres bebes? Els doneu els d'arròs?
- carbassona
- :: girafa

- Entrades: 2809
- Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm
- carpe diem
- Contacta:
- txellchen
- :: dofí

- Entrades: 3903
- Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
Així que es poden barrejar???? Jo en vaig comprar uns de la Blevit perque el Marçal anava una mica restret (per cert, no em van servir de res...
) i ara tinc el pot allà ple!!! Jo els he provat i no valen gaire... téne com gust d'integral. Miraré d'anar-li barrejant amb els que pren ara que són de la Nestlé.
Vosaltres els guardeu amb el mateix envàs platejat on vénen o els poseu en un pot?
) i ara tinc el pot allà ple!!! Jo els he provat i no valen gaire... téne com gust d'integral. Miraré d'anar-li barrejant amb els que pren ara que són de la Nestlé.
Vosaltres els guardeu amb el mateix envàs platejat on vénen o els poseu en un pot?
- carpe diem
- Contacta:
Jo el que faig es que li compro els cereals Blemit que tenent molta varietat, de fruites, de fruits cesc, amb mel, de 8 cereals... en compro un per exemple el de fruites i cuan s'acaba ni compro un altre de direfent i aixi n'ha fent i va cambiant cada setmana un de diferent
Ostres txellchen a la Laia els de blemit superfibra li van be cuan te epoques que va restreta, cada nen es un mon
Ostres txellchen a la Laia els de blemit superfibra li van be cuan te epoques que va restreta, cada nen es un mon
- carpe diem
- Contacta:
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |