fruita, ajuda

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
xeli
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. juny 20, 2007 3:52 pm

fruita, ajuda

EntradaAutor: xeli » dj. set. 18, 2008 9:29 am

hola a totes, us comenta resulta que el nil el diumenge ja fa 5 mesets, ara esta amb 8 kg i 67cm, es grandet pero compensat. la veritat que ara hem començat amb la fruita i no ser la cantitat de bibe que li he de donar despres de la fruita. es molt tragonet. pero fins ara nomes li donava bibe 220 pero amb la fruita no ser que donar-li. algu hem pot ajudar?
Guita
:: girafa
Entrades: 2349
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
Ubicació: Baix Montseny
Contacta:

EntradaAutor: Guita » dj. set. 18, 2008 9:52 am

hola! jo mirava la quantittat que em sortia de papilla i li feia el bibe de la quantittat que quedava fins arribar a 240. Si eren 60, doncs això... però només va durar tres dies... ja no en va voler de bibi després de la fruita.
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. set. 18, 2008 10:02 am

Hola Xeli,

Ja veuràs que divertit començar amb la fruita, almenys per a mi ho va ser i em va fer molta ilusió pode-li donar les primeres i encara més que li agradés tant (té molt bona boca, tot li agrada). :-)

Nosaltres varem intentar sense èxit donar-li biberó després d'una taça petita de fruita els primers dies, t'asseguro que menjar no li costa, i en veure que com a molt volia 50ml.de bibi (enlloc dels 210ml habituals) varem desistir. Després de preguntar-li a la infermera del pediatra ens va dir que ja feiem bé i no passa res. Pensa que si ja en té prou és perquè no li cap més menjar, com nosaltres.

Et podries trobar que a l'hora de sopar mengi diferent si li insisteixes massa amb això, i el que importa és el total de llet que vegui durant el dia : la infermera ens va dir que 500-600 al dia està bé i s'hauria de mirar de mantenir tot i les papilles de fruita i la de verdures que li donareu aviat.
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dj. set. 18, 2008 11:03 am

A nosaltres ens van recalcar que havien d'anular el bibe despres de la fruita, no es necessari, si el nen esta bé de pes... vaja almenys nosaltres directament vam passar de donar el bibe a la papilla de fruita +/- de 180-200 segons el que surt
halley
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 11:37 am

EntradaAutor: halley » dv. set. 19, 2008 10:26 am

Hola
referent el tema de la fruita a nosaltres ens han dit, per berenar un suc d’una taronja + una fruita triturada (poma, pera, plàtan). i tinc un dubte. nomes una peça de fruita? es pot barrejar la fruita? bé ja en son dos de dutes. jejeje

Gràcies
carbassona
Entrades: 2809
Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm

EntradaAutor: carbassona » dv. set. 19, 2008 10:30 am

Si que es poden barrejar les fruites, per això no patiu, a la meva nena li donava sempre dues fruites amb un suc de taronja, i li encantava...
Pel que fa al bibi després de la fruita tu fes-li la quantitat que creguis, però ja veuràs que cada vegada en voldrà menys perquè menjarà més fruita i no en voldrà de biberó.
Molta sort guapes.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::