carn-peix

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
rapunzel1977
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dt. feb. 05, 2008 4:53 pm
Ubicació: Begues

carn-peix

EntradaAutor: rapunzel1977 » ds. nov. 01, 2008 5:30 pm

A veure, tinc un dubte. Ara començarem amb l'alimentació complementària del meu fill. El dubte és saber si quan se'ls comença a donar peix, se'ls ha de donar el mateix dia carn i peix o un dia carn i l'latre peix i a l'altre ous...uffff quin lioooooooooooooooooo
ImatgeImatge
rapunzel1977

d

EntradaAutor: rapunzel1977 » ds. nov. 01, 2008 5:49 pm

Ajudaaaaaaaa
ImatgeImatge
Rosanna
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1039
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 7:42 am

EntradaAutor: Rosanna » ds. nov. 01, 2008 6:14 pm

Ho sento, no et puc ajudar, no en tinc ni idea

?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-)
ARNAU I ARAN[album][/album]
Guita
:: girafa
Entrades: 2349
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
Ubicació: Baix Montseny
Contacta:

EntradaAutor: Guita » ds. nov. 01, 2008 6:16 pm

Hola! mira això és diferent a cada CAP o a cada pediatre....
nosaltres vam començar als 7 mesos amb el pollastre, als vuit el gall dindi i el conill, als 9, l'ou i ara als 10 introduim el peix, el xai i el cavall. l'Octavi (ja ho feia amb l'Oleguer) menjarà per dinar la carn i cada dia per sopar soparà peix. La carn l'anirem variant cada dia, bullida o al vapor amb les verdures. I al vespre el brou amb la sèmola i el peix.
Ah perdona m'eh oblidat de dir-te que l'ou i el xai i el cavall són 1 cop per setmana. Els altres no.
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
rapunzel1977

EntradaAutor: rapunzel1977 » ds. nov. 01, 2008 8:11 pm

helena73 ha escrit:Hola! mira això és diferent a cada CAP o a cada pediatre....
nosaltres vam començar als 7 mesos amb el pollastre, als vuit el gall dindi i el conill, als 9, l'ou i ara als 10 introduim el peix, el xai i el cavall. l'Octavi (ja ho feia amb l'Oleguer) menjarà per dinar la carn i cada dia per sopar soparà peix. La carn l'anirem variant cada dia, bullida o al vapor amb les verdures. I al vespre el brou amb la sèmola i el peix.
Ah perdona m'eh oblidat de dir-te que l'ou i el xai i el cavall són 1 cop per setmana. Els altres no.

No cal que ho diguis... Ostres, casda persona em diu una cosa diferent... EL que he sentit fins ara era que una proteina cada dia, és a dir, un dia carn, altre peix, altre ous, però carn i peix el mateix dia, i peix al vespre, em sembla massa... :ufs:
ImatgeImatge
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

EntradaAutor: mamavi » ds. nov. 01, 2008 8:23 pm

i el xai i el cavall? En poden menjar amb 9 mesos?
Momo
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » ds. nov. 01, 2008 9:46 pm

Jo tinc una pregunta també relacionada amb això. La pediatra ens va dir que ja podíem donar-li pollastre, gall d'indi i conill, però no ens va dir la freqüència. N'hi he de fer cada dia? Normalment li faig verdura per dinar i fruita per berenar, i la resta pit. El pollastre el poso a la verdura i n'hi poso molt poquet, mig filetet petit. N'hi ha prou?
rapunzel1977

v

EntradaAutor: rapunzel1977 » dg. nov. 02, 2008 8:25 am

helena73 ha escrit:Hola! mira això és diferent a cada CAP o a cada pediatre....

Però em semblen massa proteines per un bebé... Jo havia sentit que un tipus de proteines cada día...Llavors, quan li dones els cereals ila fruita???
ImatgeImatge
Guita
Contacta:

EntradaAutor: Guita » dg. nov. 02, 2008 8:57 am

L'Octavi amb l'edat del teu només menjava pollastre eh? Bé no, als 7 mesos. Vam començar amb verdura sola!
Espera, que ara m'he liat amb el gran jeje.... aquest petit ara ho he mirat bé i posa 2 o 3 cops per setmana el peix per sopar.... per tant encara no és cada dia, si no dos o tres cops per setmana!!!!!
Però vaja els dies que coincideixi si que menjarà carn per dinar i peix per sopar.
l'Octavi fa:
matí : 210 de llet sola
mig matí: un iogurt
dinar: verdura
berenar: fruita
sopar: cereals (240) on ahir li vam afegir el peix

De tot ens han dit que hi posem 30 gr.
Nosaltres fem caldo per dos dies, i menja dos dies seguits del mateix. Però ara que ens han introduit altres carns doncs farem cada dia (al vespre abans) el caldo amb la carn que toqui.

- Si enlloc d'afegir el peix als cereals... preferim posar-li el peix amb el brou vegetal més la sèmola.... li passarem la papilla de cereals al mati.
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
nuscka
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dg. nov. 02, 2008 9:44 am

Ep! compte amb lou, que és molt al.lergènic.

primer només rovell... i em sebla que a l'any, s'hi pot posar la clara
ImatgeImatge
Guita
Contacta:

EntradaAutor: Guita » dg. nov. 02, 2008 10:35 am

si si només el rovell. I nosaltres vam començar la primera setmana un quart, la segona mig i la tercera sencer...
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
pigadeta
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dl. nov. 03, 2008 8:54 am

El Roger va començar als 7 mesos amb el pollastre uns 40 g. cada dia amb la verdura, als 8 vam introduir la vedella (i anem fent un dia de cada) ara toca gall d'indi, conill, poltre i xai (anirem intercanviant cada dia un i introduint-ho amb una setmana de diferencia per tal de comprobar posbiles alergies)

Si no m'equivoco als 9 mesos he d'introduir ja el peix blanc, també per dinar amb la verdura i l'ou fins als 10, el que si em recalquen es que primer serà nomes el rovell, la primera vegada 1/4, la segona setmana la meitat, la tercera 3/4 i al final tot..... i la clara no ho recordo pero suposo que a partir dels 11-12

El Roger fa el següent:

A les 7.30-8 Bibe amb un xic de cereals 210 ml
A les 12.30 Papilla de verdura i carn (de moment) uns 180-210
A les 4.30 Papilla de fruita (cada cop menys esta fent un marranot amb la fruita
A les 7.45-8 (ja no aguanta més) Cereals uns 250 ml.... i a dormir zz:-)

De moment encara no fem ni ioghurt ni res d'això ho hem d'introduir el més vinent
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. nov. 03, 2008 9:17 am

Nosaltres de moment som pro-pediatra.

Des dels 8 mesos li donem carn de : pollastre, gall d'indi, xai, cavall (enlloc de vedella) i conill.

De peix fins als 10 mesos res, igual que rovell d'ou.

Pel que fa a la quantitat, 50-60 grams de carn per àpat.

Està bé anar alternant el tipus de carn, i menjar carn i peix cada dia no ho farem senzillament perquè ni nosaltres ho mengem.

Quan introduïm el peix alternarem un dia carn i un dia peix, com fem amb el nostre menjar.

Fins ara venim preparant el menjar per cada 3 dies amb la mateixa cuita (babycook), però per alternar amb el peix ja veurem com ho farem.
rapunzel1977

h

EntradaAutor: rapunzel1977 » dl. nov. 03, 2008 11:20 am

pigadeta ha escrit:El Roger va començar als 7 mesos amb el pollastre uns 40 g. cada dia amb la verdura, als 8 vam introduir la vedella (i anem fent un dia de cada) ara toca gall d'indi, conill, poltre i xai (anirem intercanviant cada dia un i introduint-ho amb una setmana de diferencia per tal de comprobar posbiles alergies)

Si no m'equivoco als 9 mesos he d'introduir ja el peix blanc, també per dinar amb la verdura i l'ou fins als 10, el que si em recalquen es que primer serà nomes el rovell, la primera vegada 1/4, la segona setmana la meitat, la tercera 3/4 i al final tot..... i la clara no ho recordo pero suposo que a partir dels 11-12

El Roger fa el següent:

A les 7.30-8 Bibe amb un xic de cereals 210 ml
A les 12.30 Papilla de verdura i carn (de moment) uns 180-210
A les 4.30 Papilla de fruita (cada cop menys esta fent un marranot amb la fruita
A les 7.45-8 (ja no aguanta més) Cereals uns 250 ml.... i a dormir zz:-)

De moment encara no fem ni ioghurt ni res d'això ho hem d'introduir el més vinent

però tú encara li dones pit o no???. és que jo segueixo donant-li pit, i llavors no se com donar els cereals... un dia carn i altre peix, no???pit abans o després???
ImatgeImatge
pigadeta
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dl. nov. 03, 2008 3:15 pm

No, no n'hi he donat mai, de totes maneres els cereals els hi pots fre amb llet teva, i la resta, potser consulta-ho recordo que algú feia pit i després va començar amb la fruita i verdura, suposo que molt més poc a poc... de totes maneres quan comencis encara tindràs varies tomes, hauras de començar primer per la fruita, suposo que serà provar, no et puc donar més ajuda

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::