Què mengen els vostres fills de 10 mesos?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
magrana
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

Què mengen els vostres fills de 10 mesos?

EntradaAutor: magrana » dv. nov. 07, 2008 10:51 am

Hola,

avui he anat a la revisió i m'han dit que la meva petitona sembla que no creix tan bé com fins ara...

Estic una mica preocupada i per això us escric. Ara té deu mesos i menja el següent:

matí: papilla de cereals i pit.
migdia: papilla de verdures i carn + pit si en vol
tarda: papilla de fruites + pit si en vol
abans d'anar a dormir: pit (els cereals abans d'anar a dormir no se l'hi posaven bé i per això els hi dono per esmorzar)
nit: es desperta un parell de cops i pren pit.

No sé si ho faig bé, si li hauria de donar més quantitat de menjar (a vegades només menja 4 o 5 culleradetes de papilla), si li hauria de reduir el pit...

M'agradaria saber què mengen els vostres fills de 10 mesos per poder tenir una altra visió.

Gràcies per l'ajuda!!
Nina30
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 9:08 pm
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Nina30 » dv. nov. 07, 2008 11:02 am

Doncs jo crec que ho estàs fent perfecte!! és el que menjaba el meu fill quan tenia 10 mesos, només que al matí els cereals li donava en bibi i no amb cullera però aixó tan és. I a la nit li feia una mica de bibi amb cereals i pit durant tot el dia i tota la nit.

Jo crec que cada nen creix al seu ritme i hi han mesos s'ngreixen més i altre no tant sobretot ara que segurament està més mogut.

petons
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. nov. 07, 2008 11:09 am

A mi em sembla el mateix, inclús et diria que menja més del que li cal...

L'Eloi farà 10 mesos aviat, i fa els mateixos àpats des de fa 4 mesos :
esmorzar - bibi de 240 amb cereals
dinar - verdura + iogurt de postres
berenar - fruita (no gaire, anem coixos), i completar amb iogurt si és poc
sopar - bibi de 240 amb cereals

Aquests dies ha estat posant dents, i ha suprimit el sopar i tot.

El dia 19 anem a fer control, però jo el veig la mar de bé i no vegis com pesa !!

o-o:)
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dv. nov. 07, 2008 12:41 pm

Jo crec que cada nen/a és un món, el menjar que poses em sembla bé. La meva filla té 9 mesos i menja més o menys igual. L'únic diferent és que jo a les nits li faig sopa. Als 8 mesos amb la introducció del gluten la pediatra em va dir que li podia començar a donar brou amb pasta fineta (fideus d'aquells "cabell d'àngel" o "maravilla") i com que la Paola no és molt de papilles de cereals, li vaig canviar per sopa. I molt millor, també estaba un pél estancada amb el pes i ara anem molt millor.
Però vaja, que et torno a dir que cada bebe es un món, si ell no té més gana del que ja menja, no pateixis. I si veus que hi ha algo que li agrada més, o que podria sopar algo a part del pit.... doncs consulta-ho al pediatra i endavant, perque també es tracta d'anar provant!
Sort!
magrana
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dv. nov. 07, 2008 5:56 pm

Noies, moltes gràcies a totes per les vostres opinions.
Això de l'alimentació em té en un mar de dubtes. Potser provaré a donar-li alguna altra coseta abans d'anar a dormir (tipus sopa o sèmola, com dieu). A veure si ho vol, perquè quan l'Alba tanca la boca s'ha acabat. Ni amb contes ni distraient-la amb ninots... res a fer. Quan no vol, no vol.
La veritat és que el pes no és el que més em preocupa. S'ha estancat de talla (ha crescut poquet), però no sé fins a quin punt ens podem aferrar als percentils... Jo cada cop que vaig al pediatre hi vaig amb nervis, com si hagués de passar un examen...

Gràcies altre cop :globus:

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::