sempre li he de donar el pit?
- petitonica
- :: puça

- Entrades: 49
- Membre des de: ds. oct. 25, 2008 9:31 am
sempre li he de donar el pit?
Hola guapes! Fa dies que tinc un dubte:
fa 15 dies que hem començat amb la verdura per dinar i ara la fruita per berenr però el que no sé és si sempre li haig de donar el pit quan se la pren. Si és així, què és millor abans ho després de menjar? És que jo primer li dono el pit i després les farinetes i no estic segura de fer-ho correctament.
fa 15 dies que hem començat amb la verdura per dinar i ara la fruita per berenr però el que no sé és si sempre li haig de donar el pit quan se la pren. Si és així, què és millor abans ho després de menjar? És que jo primer li dono el pit i després les farinetes i no estic segura de fer-ho correctament.
Re: sempre li he de donar el pit?
Ho pots fer com vulguis, abans o després. Nosaltres per dinar li donem primer la papilla i segons si se l'acaba o no li donem llet (si jo hi sóc pit, i si estic treballant bibe). De vegades si està tipa fa dues xumades i ja en té prou, i si encara li queda lloc menja més (sobre tot si és pit). A la tarda amb la fruita fem més o menys el mateix, però de vegades no li donem la llet a l'instant, sino una horeta més tard o així (avui per exemple ha menjat la fruita a quarts de cinc i quan he arribat a les 6 li he donat pit). Suposo que quan estigui més acostumada a les papilles no caldrà donar-li llet amb cada àpat... demà tenim visita amb la infermera i és una de les coses que li vull preguntar.
A mi la infermera em va dir que si es menjava tota la fruita no feia falta que li donés el pit, que si se'n deixa molta sí, però no li dono mai perquè normalment s'ho menja tot i no té més gana.
Doncs depèn de quin pediatre (sobretot si és pro-alletament) et diria que primer li donis pit i després l'alimentació complementària, ja que només amb el pit garanteixes tots els nutrients. I per això de les farinetes (entenent en general tot el que no és llet) es diu alimentació complementària.
Calongina
- Viatgera72
- :: tortuga

- Entrades: 312
- Membre des de: dj. des. 06, 2007 12:43 pm
Jo li dono el pit sempre després de les farinetes, però és clar, la nena ja té més de 8 mesos...També li dono quan crec que pot tenir set i només pren bibi a la nit amb els cereals.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |