dubtes varis sobre el menjar
dubtes varis sobre el menjar
Hola,
- La pediatra em va dir que als 11 mesos ja podia començar a donar-li llegums al peque, però sense la pell. Vosaltres quin tipus de llegums els doneu?, és que d'això no em vam parlar gaire, només vam parlar dels cigrons i penso que se n'hi poden donar altres, no? com les llenties, els pèsols... i com us ho feu per treure'ls la pell, o els hi doneu amb aquesta, i a partir de quina edat.
- A quina edat els vau començar a donar tomàquet amb el puré de verdures?
- Fins ara li he barrejat algun dia galetes milupa sense gluten amb la papilla de fruita, però saveu si li puc començar a donar amb la fruita galetes maria normals?
- A quina edat van començar a menjar els vostres fills coses no triturades com crostons de pa, fruita, galetes....
Gracies a totes per les vostres respostes.
- La pediatra em va dir que als 11 mesos ja podia començar a donar-li llegums al peque, però sense la pell. Vosaltres quin tipus de llegums els doneu?, és que d'això no em vam parlar gaire, només vam parlar dels cigrons i penso que se n'hi poden donar altres, no? com les llenties, els pèsols... i com us ho feu per treure'ls la pell, o els hi doneu amb aquesta, i a partir de quina edat.
- A quina edat els vau començar a donar tomàquet amb el puré de verdures?
- Fins ara li he barrejat algun dia galetes milupa sense gluten amb la papilla de fruita, però saveu si li puc començar a donar amb la fruita galetes maria normals?
- A quina edat van començar a menjar els vostres fills coses no triturades com crostons de pa, fruita, galetes....
Gracies a totes per les vostres respostes.
Re: dubtes varis sobre el menjar
LA nostra nena de 9 mesos ja menja crostonets de pa i galetes maria, sempre sota supervisió i procurant que siguin trossos grossos. A la papilla de fruita, la galeta que li posem és una Maria normal i corrent.
Pel que fa alas llegums, encara no hi hem arribat, però a la meva nena gran li feiem cigrons, treient-li la pell, i ara he descobert les llenties ja pelades! Jo les compro a una d'aquestes botigues de paquistanesos i surten la mar de bé.
No puc ajudar-te sobre quan posar tomàquet, però penso que amb l'edat del teu nen ja li podries posar. Potser algú altre ho sabrà millor que jo.
Pel que fa alas llegums, encara no hi hem arribat, però a la meva nena gran li feiem cigrons, treient-li la pell, i ara he descobert les llenties ja pelades! Jo les compro a una d'aquestes botigues de paquistanesos i surten la mar de bé.
No puc ajudar-te sobre quan posar tomàquet, però penso que amb l'edat del teu nen ja li podries posar. Potser algú altre ho sabrà millor que jo.
Me'n descuidava, he vist que molts potitos dels que venen als supers i a les farmàcies estan fets amb arròs i blat de moro. Vosaltres també els utilitzeu quan feu les papilles naturals a casa? com ho feu?
Jo el blat de moro (Maizena) el faig servir per fer papilles espessetes de caldo. MMmmmmmm!! Que bo!!
- Viatgera72
- :: tortuga

- Entrades: 312
- Membre des de: dj. des. 06, 2007 12:43 pm
La meva nena té poc més de 8 mesos i avui li he posat 7 o 8 cigrons a la papilla ja que n'estavem fent per nosaltres....tinc una amiga que li han dit llenties senceres a partir dels 9 mesos. Potser m'he avançat massa....ja us ho diré....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |