Dubte amb el tipus de llet
Dubte amb el tipus de llet
Hola noies,
Tinc un petit dubte i a veure si algu em pot ajudar. He començat a donar-li al meu nen llet liquida de la casa Puleva perque la llet de pols no li agradava gens. Sabeu si els cereals es poden fer amb aquesta llet?
Moltes gracies noies

Tinc un petit dubte i a veure si algu em pot ajudar. He començat a donar-li al meu nen llet liquida de la casa Puleva perque la llet de pols no li agradava gens. Sabeu si els cereals es poden fer amb aquesta llet?
Moltes gracies noies

Re: Dubte amb el tipus de llet
Hola Rosita, nosaltres no hem provat aquesta llet i per tant no et puc respondre, però espero que no et sapiga greu que aprofiti el teu post per preguntar-te una cosa: aquesta llet líquida puleva sí que li agrada al teu fill?? Perquè a la nostra nena tampoc li agrada la llet en pols i ja fa uns dies que estic temptada de comprar aquesta puleva però no m'acabava de decidir perquè pensava que si la de pols no li agradava, aquesta tampoc li agradaria...
Espero que no t'importi que enlloc de respondre't et faci una preguta, i espero que algú sí que et pugui respondre (perquè a mi també m'interessa saber-ho...
)
Espero que no t'importi que enlloc de respondre't et faci una preguta, i espero que algú sí que et pugui respondre (perquè a mi també m'interessa saber-ho...
)Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Jo quan era petita (5 anys aprox) recordo que la meva mare a vegades me'n feia amb llet normal, de vaca.
Hola lila,
Doncs si que li agrada aquesta llet. Li donavem llet amb pols i no hi havia maneres (de totes maneres esta escarosa) i en canvi aquesta liquida li podem donar sola que si que se la veu. La de pols li donem barrajada amb el cereals i despres si que s'ho menja.
Vinga noia que tinguis sort i li agradi
Rosita

Doncs si que li agrada aquesta llet. Li donavem llet amb pols i no hi havia maneres (de totes maneres esta escarosa) i en canvi aquesta liquida li podem donar sola que si que se la veu. La de pols li donem barrajada amb el cereals i despres si que s'ho menja.
Vinga noia que tinguis sort i li agradi
Rosita

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |