Productes cosmètica naturals

Estil de vida saludable
Avatar de l’usuari
sunset1980
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

Productes cosmètica naturals

EntradaAutor: sunset1980 » dc. set. 23, 2015 9:08 pm

Hola, m'agradaria conèixer marques de productes de cosmètica naturals, ecológics, sense químics...
Tant per mi com per les nenes(sabó de bany, xampú, hidratant...).
He mirat en alguns llocs i n'he trobat de caríssims, a veure si em podeu ajudar!

Gràcies!!
Imatge
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Re: Productes cosmètica naturals

EntradaAutor: sargantana:28 » dc. set. 23, 2015 9:43 pm

Hi ha una botiga a bilbao que es diu Clementine on tenen tots els productes sense tòxics i per totes les edats. Jo tinc força coses i m'encanta. Mira-ho per internet, no la trobo cara jo.
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Productes cosmètica naturals

EntradaAutor: gusiluz » dj. set. 24, 2015 11:50 am

A mi m'agrada molt Weleda, té productes de tot tipus per tota la familia. No és barata, aquestes marques no ho són mai...pero n'hi ha de pitjors.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Productes cosmètica naturals

EntradaAutor: ada_bcn » dl. oct. 19, 2015 3:06 pm

Nosaltres no fem servir xampú jijijijiji però fem anar una de potingues pel cap que no veas. No li va bé a tothom però jo compro mantecas i olis i faig la barreja a casa, ho compro sempre a www.talaku.es, ella té també xampus i suavitzants i mascarilles... però jo diría que són per cabells arrissants i secs... De totes formes potser trobes alguna marca que tingui línea també per altres cabells o pells.... No tos són ecológics, pero si hi ha molts que són sense parabens ni coses d'aquestes... has de mirar una mica
Avatar de l’usuari
alexa7783
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 2:45 pm
Ubicació: Girona

Re: Productes cosmètica naturals

EntradaAutor: alexa7783 » dj. set. 29, 2016 6:28 pm

Hola! Fa pocs dies he conegut una casa Austríaca natural, ecològica i vegana 100%. M'ha agradat moltíssim, tan que me n'he fet distribuïdora. Si voleu que us passi info del que tenen i us ho pogueu mirar poseu-los en contacte amb mi a traves d'un missatge privat. Us encantarà, n'estic segura!
Avatar de l’usuari
terrassa5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

Re: Productes cosmètica naturals

EntradaAutor: terrassa5 » dg. oct. 23, 2016 4:31 pm

Hola,

Nosaltres fem servir el xampú de la marca Sante, és alemanya. Tots els components són naturals eco, sense sulfats ni silicones. El compro a les tendes Veritas, i val uns 13€ el pot de 950 ml, per ser eco el preu està molt bé.

El protector labial el faig jo a casa, és triga 5 minuts i en tinc per uns quants mesos. Em vaig espantar quan vaig veure la quantitat de porqueries que porten els comercials i sobre tot perquè com es posa als llavis poc a poc ens ho anem menjant.
Nora2007
:: rateta
:: rateta
Entrades: 166
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:30 pm

Re: Productes cosmètica naturals

EntradaAutor: Nora2007 » dc. gen. 11, 2017 9:39 pm

una mare de l'escola de la Nora, de sabadell, ha montat una mini "empresa" i fa coses molt bones, de qualitat, ecos i que funcionen molt bé. Es diu "Fem Arrels"
cris.garcia-garcia
Entrades: 1
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 4:10 pm

Re: Productes cosmètica naturals

EntradaAutor: cris.garcia-garcia » dj. jul. 27, 2017 6:25 am

Hola noies,

Jo tinc una petita botiga online, es una empresa familiar. Tenim tota clase de productes ecologics, desde higiene, alimentacio, joguines i tambe per les mares. Podeu entrar a xafardejar! >.-<:

www.bebeseco.es
kosmenatu
Entrades: 1
Membre des de: dj. març 21, 2019 1:14 am

Re: Productes cosmètica naturals

EntradaAutor: kosmenatu » dj. març 21, 2019 1:24 am

Hola, avui en dia hi ha una varietat de productes que posseeixen components naturals i que són venuts en una cosmètica verda, o com en espanyol es diu tienda cosmetica, de manera que hi ha de tenir molta cura en comprar qualsevol producte que no tingui una bona reputació, ja que això pot afectoar els resultats.

Torna a “Ecologia”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::