Esmorzars saludables

Estil de vida saludable
Avatar de l’usuari
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

Esmorzars saludables

EntradaAutor: Maroa » dl. maig 04, 2015 9:54 pm

Hola!
Què doneu als vostres fills per esmorzar? Els meus tenen 3 i 6 anys i són uns devoradors industrials de cereals (tipus kellogs) però, tot i que els compro ecològics, no m'agrada perquè porten molt de sucre. També els hi agrada el pa amb melmelada però ja hi tornem a ser amb la injecció bestial de sucre. El tema pa amb formatge i pernil el tenim mig reservat per berenar. A l'escola, per l'esmorzar de mig matí, sempre els hi poso fruita, d'aquesta no se n'escapen.
Alguna idea nova? Merci maques.
cosma_shiva
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dv. jul. 11, 2014 12:02 pm

Re: Esmorzars saludables

EntradaAutor: cosma_shiva » dl. maig 04, 2015 11:31 pm

pa sucat amb alvocat
pa sucat amb formatge de sucar
pa amb tahin
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Esmorzars saludables

EntradaAutor: glorieta » dt. maig 05, 2015 7:30 am

A casa el gran també menja cada dia llet amb cereals. I també els compro ecològics, però el que faig es comprar-ne de tres tipus diferents i els barrejo. I amb sucre o mel només uns. Per exemple: els cereals de blat de moro (format cornflakes) sense sucre, arròs inflat amb xocolata (amb sucre) i espelta inflada sense sucre. Així no son tant sosos i redueixo la cuantitat de sucre. A l'escola sempre porta una fruita i unes galetes o un trosset de xocolata.

I una altre opció es que facis tu mermelada i hi posis menys sucre. I aixi convines.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Trèvol
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dv. juny 03, 2011 8:12 am

Re: Esmorzars saludables

EntradaAutor: Trèvol » dt. maig 05, 2015 8:08 am

I flocs de civada (avena)? els has de cuinar tu, però són un parell de minuts!
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Esmorzars saludables

EntradaAutor: Ponioleta » dt. maig 05, 2015 11:13 am

Al meu fill li agraden molt els cereals però li compro aquests inflats (arròs, civada, espelta...) sense sucre, ni mel ni xocolata... Algun cop he fet com el que diu la glorieta i barrejar per exemple uns de xocolata (que porten sucre) amb altres sense res.

A part d'això:
A mi m'agrada esmorzar pa amb tomàquet. Sí, sense res o-o:)
O pa amb alvocat, amb hummus, amb tahina...
També es poden fer compotes de fruita sense sucre

Igualment si repeteixen el pernil o formatge a l'esmorzar (comptant que tampoc en poseu mig quilo per torrada! :r) ) no crec que passi res :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
damma85
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1285
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 1:21 pm
Contacta:

Re: Esmorzars saludables

EntradaAutor: damma85 » dc. set. 16, 2015 9:03 am

El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge

Torna a “Ecologia”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::