Necessito un canvi!! Pla pare???

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Necessito un canvi!! Pla pare???

EntradaAutor: novella » dl. oct. 27, 2014 9:13 am

Hola!!! Ja fa molt de temps, quan el xic tenia vora 9 mesos, vaig obrir un fil sobre el pla pare (a l'apartat de 0-12 mesos). Demanava consell i experiències donat que em plantejava provar-ho. Finalment vaig decidir no fer-ho, i seguir alletant al meu fill durant la nit tot i els múltiples despertars. Confiava que poc a poc aniria madurant la son i les coses serien més fàcils, i confiava també que jo ho aguantaria.
15 mesos després (el meu fill ja té 2 anys) ja no puc més. El xic encara es desperta mil vegades. Pensareu que exagero però la norma és entre 8 i 13 vegades. Cada dia. I només vol dormir enganxat a la teta. Arriba la nit i m'entra ansietat de pensar en anar a dormir. gairebé no dormo, estic de mal humor i m'estic deixant el sou amb la fisio ja que tinc mal d'esquena crònic de les postures que agafo. A la nit ja no gaudeixo de donar el pit, més aviat el contrari. Per contra, durant el dia no em plantejo treure el pit, m'agrada alletar i ho gaudeixo, però les nits...NECESSITO DESCANSAR. Sento que he arribat al límit i necessito que alguna cosa canvii. Tinc clar que ni el deixaré plorar ni vull que pateixi, però he de provar algo. Fem collit i ens agrada, però volem aprofitar les vacances de Nadal per aplicar pla pare (per si no podem descansar a les nits, almenys estar de vacances!). El què em preocupa és que per Nadal passem nits fora de casa, concretament a casa els meus pares. Hi dormim sovint, caps de setmana cada 15 dies (no vivim a la mateixa ciutat) i el meu fill reconeix perfectament la casa dels avis i l'habitació però...creieu que els canvis poden complicar el pla pare? o com que igualment és un lloc familiar no hi ha d'haver problema??
Gràcies!
Imatge
Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Necessito un canvi!! Pla pare???

EntradaAutor: martina13 » dl. oct. 27, 2014 10:54 am

Hola novella!!!
Se perfectament com et sents.
Ja saps k jo vaig fer metode estivill i se k tu hi estas en contra.
Realment crec k si no vols fer ket metode cosa k respecto molt crec k una bona alternativa es el pla pare.
13 despertars es inhuma.i porteu 2 anys aixi?? Uffffff
Els pares han destar un minim descansats.i dormir es vital pel crio i x vosaltres no ho oblidis.
Ma filla va passar de 10 despertars a 12h seguides.i ara nem cansats clar xo no desesperats.
X aixo crec k el pla pare us pot anar be.
Xo tb et dic k si el feu procureu no fer molts canvis de casa almenys els primers dies.
Jo no esperaria nadal xq precisament x nadal tot es mes caotic.
Anims i sort!!
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Necessito un canvi!! Pla pare???

EntradaAutor: Rossinyola » dl. oct. 27, 2014 12:28 pm

Novella nosaltres vam fer el pla pare aprofitant les vacances d nadal d l'any passat a un apartament d muntanya q tenim, la nena tenia vora 20 mesos i ho vam fer pq jo no podia més i pq estava embarassada d nou. Al principi estavem tots cagats, el meu home sobretot. Però va anar més ràpid i millor del q ens pensàvem. Vam seguir fent collit però amb el papa al mig, d manera q jo ja no estava al seu abast. I rès, molts mimos, molts contes, cançons, got de llet o aigua, i els despertars van anar disminuint. A dia d'avui q tê 29 mesos encara es desperta, peró se n'encarrega sempre sun pare, i jo del petit. Ja no vol braços per dormir, només q estiguem al seu costat.
El q vam fer va set explicar-li molt abans q quan arribés el nadal aniria a dormir amb el papa i q la teta tb dormiria d nit. Les primeres nits m'havia d'amagar pq si em veia quan era l'hora d'anar a dormir es posava histèrica. Ah, i tampoc podiem apurar molt, és a dir, ens havíem d'avançar a q estigués amb son pq s'adormís tranquila. Amb el temps va assumir tan be q s'adormia amb el papa q ni tan sols jo podia adormir-la!! Ara ja "sap" adormir-se sola amb qualsevol dels dos.
Jo t'ho recomano moltíssim , per mi va ser un canvi a les nits bestial, tot i q ara torno a estar liada amb el petit :content:
Imatge

Imatge

Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Necessito un canvi!! Pla pare???

EntradaAutor: Rossinyola » dl. oct. 27, 2014 12:35 pm

Pet cert, m'he oblidat dir-te q precisament va anar bé ser fora d casa pq tot era diferent, i q amb 5 nits ja va anar a dormir tranquila amb el papa. Ara seguim fent pit d dia i d nit es desperta però un o dos cops per beure llet i s'adorm d seguida.
Molta sort i ànims!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Elma
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 310
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 7:59 pm

Re: Necessito un canvi!! Pla pare???

EntradaAutor: Elma » dl. oct. 27, 2014 12:59 pm

Hola Novella,

En primer lloc, tot el meu suport i els meus ànims. Moltes vegades quan t'he llegit m'ha semblat que parlaves del meu fill, per tant, entenc perfectament com et sents i tots els sentiments que pots arribar a tenir una nit dolenta i a l'endemà. Es duríssim, ho se, i tot i que sabem què és qüestió d'evolució...no està de més intentar fer algo per millorar. Jo tb tenia molt clar que deixar-lo plorar no era la meva opció, i t'explico el que hem fet nosaltres:

- A l'any el vam passar a la seva habitació per poder fer pla Pare aprofitant que el papi tenia vacances al Nadal. Ja feia temps que el meu fill es passava la nit enganxat a la teta, no es que es despertès 8 o 10 vegades, és que no es desengaxava i jo no podia més, així que vaig decidir que al desembre haviem de fer algun canvi. Abans de canviar-lo a ell, jo vaig marxar de llit gran. Vaig dormir uns dies al sofà i quan es despertava l'atenia el pare. Vaig aprofitar el sopar de Nadal de la feina, que vaig arribar tard, per quedar-me al sofà i veure què passava. I va passar què el nen es va despertar molt menys. Es va adormir amb el pare sense cap problema i no va montar xou en cap moment. Els dies següents, jo l'adormia amb el pit i el pare l'atenia. Va plorar una mica, el primer dia una bona estona, ho vaig passar malament, no t'enganyaré, però sabia que estava amb el seu pare i no li faltarien ni mimos ni carícies. Al següent despertar, ja va plorar menys, i a l'altre encara menys. A la nit següent ja no va plorar demanant per mi, es van conformar amb el pare de seguida. Vam veure que si jo no hi era al llit...es despertava menys, i no li feia falta el pit per tornar a dormir.
Van arribar els dies de festa de Nadal, vaig tornar al llit i ell al bressol que teniem a la nostra habitació, i la sorpresa va ser que va continuar despertant-se molt menys i quan ho feia, mamava un moment i tornava a dormir, i ja el deixava al meu llit o el passava al seu, depen. Arribats a aquest punt i aprofitant la primera setmana de l'anys que els dos teniem vacances vam fer el pas seguüent...passar el bressol a la seva habitació. Ja estava acostumat al pare, així que en el primer despertar anava ell, i a l'altre jo per donar-li pit. La primera nit el vaig agafar, vaig seure a la butaca i va començar a mamar, i van passar 20 minuts, i 30, i 50...i quan vaig veure que tornava a estar enganxat tant de temps vaig decidir deslletar a la nit, no em sentia còmode i per mi era una tortura, necessitava poder dormir i no estar-me asseguda en comptes d'estirada. El que vam fer és que durant uns dies és que jo nomes anava un cop, la resta ho feia el papa. Li explicava que no hi havia teta, però si mimitos i carícies i si veia que s'emprenayava molt, li passava al pare i jo marxava (i callaba al moment, el tio). Així fins que un dia es va conformar amb que la mama hi anés però sense teta. El que va passar a partir d'aquí va ser que es despertava més o menys igual, però cada vegada anavem un, i aixó ens garantia poder dormir almenys més de dues hores seguides.

Altres coses que he fet (algunes des de que va nèixer):
- Mantenir pit a demanda durant el dia. Mamava per anar a dormir i pel matí i tota la tarda a demanda.
- Donar-li un bibe a mitja nit, que vam treure mesos després sense cap problema.
- Portar-lo al osteòpata. El meu nen va nèixer amb fòrceps i ha estat sempre molt irritable, el tracten des de ben petit.
- Descartar geopaties. L'homeòpata/naturòpata al que el porto li va detectar i ens va recomanar la orientació del bressol, al cap d'uns dies vam notar un petit canvi.
- No insistir-li gaire en les rutines per anar a dormir (això no sé si es bo o dolent, pero vam veure que no funcionava i encara era pitjor). Ell quan acabava de sopar jugava una estona al menjador, quan volia teta pujava al sofà i mamava fins que es quedava adormit. El portava al bressol i queia com un sac, cosa que uns mesos abans era impossible pq es despertava a la que perdia el contacte.
- Cansar-lo moooolt durant el dia, des de que camina no fem servir gaire el cotxet i com li agrada còrrer molt...doncs apa, a cremar energies.

Al cap d'un temps quines conclussions puc treure?? Quins canvis he vist en el meu fill al llarg del temps??

* Cap als 15 mesos, quan ja feia uns 3 mesos que dormia a la seva habitació i deslletat a la nit, vam notar que la cosa millorava. Això vol dir menys despertars i més tranquils. Va coincidir amb el canvi d'orientació del bressol, i que a la escola bressol va fer també un canvi i es trobava molt més tranquil i confiat tot i que el mestre no estigués a prop. Dedueixo que l'adatpació a la llar també hi tenia a veure, i de seguida que va "madurar" una mica ho vam veure reflectit a les nits.

* Vam notar que el portar-lo al nostre llit en algun moment no l'ajudava gaire, es posava encara més nerviós i era pitjor. Encara feiem pit al matí i quan es despertava cap a les 6.00 o 6.30 el ficava amb mi per fer teta i que tornés a dormir...doncs fatal, feia com abans, passava d'un pit a l'altre, estava neguitós i ni ell ni jo dormiem. Així que vaig acabant treient el pit del matí també perquè no em feia sentir be. Des de llavors, el venir al nostre llit no és cap panacea, però de vegades aconseguim que torni a dormir i d'altres... no

* Ja no cal agafar-lo cada cop que es desperta, moltes vegades li tornem a posar xumet, o demana aigua i torna a caure rodó. En canvi d'altres si que demana bracets i li costa més tornar agafar el son.

* En les millors condicions (sense mocs, sense dents que surten,...) hem arribat a que es desperti nomès 2 o 3 vegades. Fins i tot, fa poc, va dormir 7 hores seguides!!! (de 23h a 6). Per mi és un graaan canvi, fins i tot quan es desperta 4 cops (acostuma a fer dos abans de les 12 i els altres de matinada però ràpids) estic contenta, jejeje.

* Al meu fill tot li afecta a la nit. Quan vaig tornar a la feina dp de l'estiu va tornar a despertar-se més i quan va començar el curs encara pitjor. Ara si hem canviat la rutina d'anar a dormir, anem a l'habitació, seiem junts a la butaca, li explico que ha passat durant el dia i el que farem l'endemà (qui l'ha portat a la llar, qui l'ha anat a recollir, on hem anat a la tarda, si li ha passat algo a la classe també en parlem, li explico amb qui es trobarà quan es desperti al matí,...s'adorm i el deixo al seu llitet). Algun cop l'he deixat al bressol i s'ha dormit ell sol amb mi allà, i d'altres no hem tingut èxit, però...poc a poc.

* La pacència davant algun canvi d'aquest és primordial. Pot semblar a vegades que aneu enrere però no dessistiu. Nosaltres hem anat a dormir fora algun cap de setmana i ha dormit a la mateixa habitació i llavors si demanava més per mi, però en tornar a casa...tot al seu puesto.

I, dp del mega rollo que t'he fotut, només dir-te que proveu a veure què tal. Potser al principi és durillo i tu has de desapareixer en algun moment, però segur que trobeu la manera de millorar i continuar endavant. I sino...ja saps que al SP en som unes quantes!!
ImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Necessito un canvi!! Pla pare???

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. oct. 27, 2014 6:10 pm

Tot i que la meva és força més petita (13 mesos), als 6/7 mesos vàrem decidir deixar de fer collit. Es despertava moltíssim i li costava tornar a agafar el son.
Així que vàrem passar-la a la seva habitació (el bressol no cabia en la meva). Vaig seguir els passos com expliquen a "el sueño del bebé sin lágrimas", i la transició va ser molt a poc a poc, és més, són poques les nits que ha fet nit completa al seu llit.
Però els despertars s'han reduit.
Per contra, he d'aixecar-me a donar-li teta, però són un màxim de 15 minuts les pitjors nits (excpte algun dia puntual que han estat més).
Encara no ha fer cap nit "del tirón", però m'aixeco per norma 3 vegades per nit, i de matinada (4 o 5) passa al meu llit.
Dormo molt millor tot i haver-me d'aixecar. Perqué les 2 o 3 hores que faig seguides, les faig amb la postura que a mi em vagi bé ;-)
T'ho dic perque també pit ser una alternativa al Pla Pare, perque per exemple la meva, al pare no el vol ni en pintura a la nit.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
puski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

Re: Necessito un canvi!! Pla pare???

EntradaAutor: puski » dl. oct. 27, 2014 7:40 pm

hola marones!
Que be que us he trobat!
Just avui hem anat al pediatre i li hem explicat que el pit de la nit no va com abans, no va massa be.
Des de que he començat a treballar aquest curs, que qrribo que ja dorm. Al principi quan es despertava i em veia era un horror, histèric, nerviós, d'un pit a l'altre tota l'estona, plorar, separar-se, enganxar-se...un rollo...
vam veure que al dormir-se amb el pare anava be, aixi que vam mirar de que a la nit hi anés ell 8jo estava malalta aixi que va com forçat). Doncs en dos dies que no hi vaig anar jo es tornava a dormir de seguida i tranquil, però a la que em veia tornavem.
Jo anava a dormir al sofa.
Ara jo no es posa tan histèric i neguitós, però ens costa moooolt tornar a dormir. En canvi amb son pare molt millor.
La pediatre ens ha dit que si ell s'ha passa malament i nosaltres tambe, doncs que li podem treure el de la nit.
El tema és que quan es desperta jo marxo cap al sofa. Però no podem estar aixi cada nit, i la meva esquena no aguanta massa be.
Creieu que és el moment de passar-lo a la seva habitació?
i fer això que heu dit de anar-hi sense pit, sino va be, que vagi son pare?
Aix quina pena em fa no poder-lo dormir com abans...Però la pediatre ha dit q em troba a faltar i es posa contetn i nerviós...pobret...

He agafat molt consells del que heu posat!
Imatge
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: Necessito un canvi!! Pla pare???

EntradaAutor: novella » dl. nov. 03, 2014 11:15 am

Noies!! Gràcies a totes pels consells i les vostres experiències!!! La veritat és que us volia explicar una mica en quin punt estem per veure si m'aconselleu!! Com ja vaig dir la idea era aplicar Pla pare per Nadal, que tenim festa. Martina13, tens raó que potser canviar d'habitació alguns dies no és el més adequat però si a la nit hem d'estar desperts, almenys l'endemà podrem descansar, sobretot em fa patir que si ho faig ara i el xic dorm poc, després ha d'anar a l'escola bressol mort de son :-(. No sé si faig el correcte...
La qüestió és que, amb la idea del Pla pare per Nadal, hem començat a provar que sigui el pare qui el porti a dormir, i que l'atengui en els primers despertars...fins que reclami mama. Els primers dies es queixava però ara va adormir amb el papa tot content. Jo vaig a dormir a l'altra habitació. El què ens ha sorprès és que els primers dies, cap a 1 de la nit el nen ja no volia papa i cridava mama i teta com un boig, així que jo anava cap allà i apa, teta el que quedava de nit. Però a poc a poc el nen s'ha anat adaptant al papa, es desperta menys...i ja no em reclama fins vora les 5.30 de la matinada!! Cap aquesta hora si que ja crida mama i teta i vaig cap allà i li dono el pit i dormim ben junts el què queda de nit.
Les meves preguntes son:
Creieu que això farà més fàcil el pla pare per Nadal? ara només li he de treure la teta que reclama a les 5.30 oi?
Un cop aconseguit, serà possible que jo torni a dormir amb ells algun dia o el collit ja no serà possible?? Ens agrada el collit...però no tinc clar que si torno a dormir aprop d'ell tornarem enrere...
Què en penseu??

Per cert, això de dormir 4 o 5 hores del tirón és GLÒRIA!!!! ;-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Elma
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 310
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 7:59 pm

Re: Necessito un canvi!! Pla pare???

EntradaAutor: Elma » dv. nov. 07, 2014 12:35 pm

Holaa!

Novella Felicitats!! Heu avançat moltissim! Si fins les 5.30 no et reclama i es conforma amb el papa, apart de despertar-se menys, jo crec que heu guanyat molt i això farà més fàcil el que us queda. Si vols treure-li la teta de les 5.30h...a treballar-ho i sino...doncs pots mantenir aquesta toma, això és decisió teva.

I l'altra pregunta que planteges, de si podreu tornar a dormir tots junts algun dia...segons la meva experiència... SI! Jo vaig suprimir aquesta darrera toma que et queda a tu perquè quan portava el nen al meu llit i olorava la teta...es tornava boig, d'un pit a l'altre super neguitós, i era impossible descansar abans de marxar a la feina o el cap de setmana. Així que vaig fer igual, quan es despertava a aquella hora anava el papa a buscar-lo i jo marxava al sofà fins que un dia...em va trobar a mi al llit i no em va demanar, ja tenia associat que al llit ja no hi havia teta i prou. De fet jo em girava cap a l'altre costat i em posava ben a la vora del llit i ni s'adonava que estava allá. Ara, molts mesos deprés, podem dormir els tres al llit sense gaires problemes (tot i que no acostumem a fer-ho perquè normalment quan es desperta al matí ja vol jarana, tot i que siguin les 7 del diumenge). El que si te des de l'estiu és el vici de ficar el dit al meu melic o el de seu pare per relaxar-se i dormir, i com que no ho suporto...quan el portem al llit em giro pq no ho faci, però el tio fica la má per sota el pijama i busca el contacte amb la meva pell. Em sap greu, pobret, pq veig que ho necessita per estar tranquil i tocar-me si li deixo, però amb lo sensible que estic...de vegades em costa.
Amb això et vull dir que ells busquen recursos per compensar allò que els hi falta (lo del melic va començar a fer-ho quan va iniciar ell solet el deslletament), així que tot i que li treguis el pit de la nit i dormi en una altra habitació...trobarà la manera de sentir-te ben a prop com ho ha fet fins ara!!

Moltes felicitats i aprofita aquestes horetes seguides que donen mitja vida!!!
ImatgeImatge

Imatge
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: Necessito un canvi!! Pla pare???

EntradaAutor: novella » dv. gen. 02, 2015 10:10 am

Hola!!
Us volia comentar la nostra experiència per si a algú li serveix d’alguna cosa!!
Com ja vaig explicar, vem iniciar el pla pare gradualment. Jo dormia a una altra habitació i el pare atenia al nen en els despertars, almenys fins que el nen no podia més i cridava desesperat a la mama. Aleshores jo hi anava i l’atenia la resta de la nit. Al principi això solia passar cap a les 12 o 1 de la nit, però a poc a poc es va anar ampliant fins que ja no em reclamava fins les 5-6 de la matinada. Finalment no em va reclamar en tota la nit. Quan varem provar, però, de tornar a dormir junts, vem tornar enrere. Tornava a demanar pit a tota hora.

Amb el meu home vem decidir provar de passar-lo a la seva habitació, a veure com anava. Ell ho va viure amb molta il•lusió! llit nou...habitació pròpia... Varem posar un llit extra per atendre’l durant la nit. Amb el canvi d’habitació i essent el seu pare qui l’atenia, va deixar de mamar durant la nit. Ara, ja us dic que el meu fill es continua despertant.

Aquest canvi es va associar a una reducció de tomes durant el dia. Em vaig adonar que ja només demanava un cop al dia, sense que jo hagués fet res, ell mateix estava reduint.

Amb tot això, jo m’he quedat embarassada. Crec que ell ha notat una reducció de producció de llet perquè a vegades em deia “surt poca llet”. Durant uns dies no va mamar gens, potser 3 o 4 dies. Després va tornar a demanar però jo ho vaig passar malament donat que la meva sensibilitat havia augmentat molt i començava a ser dolorós donar el pit.
Vaig començar a reduir l’estona que passava al pit (seguia fent només una toma al dia) explicant-li que a la mama li feien mal les tetes. A canvi li oferia un got de llet, si tenia set, o molts mimos de la mama. Finalment, sense patir-hi gens, ha deixat de fer pit.
A vegades encara demana “teta”, crec que com a costum, però li explico que la teta ja no funciona, que no tenen llet i que a la mama li fan una mica de mal. Ell no s’enfada ni plora, ho accepta. A canvi diria que està més afectuós: m’acaricia i es deixa mimar molt, s’asseu a la falda i s’està una estoneta ben agafadet a mi mentre li faig carícies i petons. Altres vegades simplement em demana teta i em diu que té set, quan li dic si vol aigua o un got de llet accepta el canvi de seguida. Potser si no hagués estat embarassada no hauria afavorit el deslletament total, he gaudit molt de la lactància! Però reconec que ara ja no ho gaudia. Segurament el meu fill hauria continuat fent pit, si jo no hagués fet res, però estic contenta que, almenys, no ha sigut un procés traumàtic per cap dels dos.

A més, ara, amb el deslletament, hem aconseguit que jo el pugui tornar a atendre a les nits, ja que ja no m’associa amb la teta. Així, el meu home i jo ens podem partir la nit i descansar una mica els dos. Encara que el meu fill es segueix despertant, he de dir que dormo millor, ja que no em cal fer postures impossibles, ell simplement s’acosta a mi i s’adorm. També s’ha acostumat al seu pare, tant, que a vegades demana expressament que l’atengui el papa!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Elma
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 310
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 7:59 pm

Re: Necessito un canvi!! Pla pare???

EntradaAutor: Elma » dv. gen. 09, 2015 3:04 pm

Hola Novella!!

Què be que s'hagi deslletat ell solet!! Jo també agraeixo que el meu ho fes natural perquè m'era ja molt molest i no crec que hagués aguantat tot l'embaràs!!
El tema de les nits...doncs paciència, almenys ara no nomès depen de tu i el fet de poder compartir la nit amb el teu home ja és molt. Ja saps que el meu fill també és de despertar-se sovint, i des de que l'hem passat al llit gran, sembla que es desperta menys i són més tranquils però hem passat uns Nadals macos entre molts despertars i crits i plors desconsolat (suposo que l'enrenou de les festes l'alterat una mica). Desde que la rutina ha tornat a casa sembla que tornem també a dormir millor. L'unica cosa que he de lluitar una mica és no quedar-me adormida amb ell quan vaig a atendre'l, jejeje. No em fa res dormir juntets però quan neixi la petita no ho podré fer i encara serà pitjor.

En fin, paciència, ànims i felicitats per l'embaràs!!
ImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
picdeladona
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

Re: Necessito un canvi!! Pla pare???

EntradaAutor: picdeladona » dv. gen. 16, 2015 6:49 am

Hola noies
El meu petit està a punt de fer els 12 mesos. Els primers mesos van ser fantàstics amb el dormir, gairebé cap despertar!!
Però ara, com és fàcil d'imaginar, la cosa ha canviat i portem una temporadeta que les nits són ben mogudes: dos, tres despertars, quatre..
Actualment el posem a dormir al seu bressol i fa una tirada fins la 1 ó 2 del dematí. Llavors ja el passem al nostre llit i aquí ve la cosa: de vegades dorm molt bé i no problem, però molt sovint està tota l'estona intranquil, demanant teta non-stop per relaxar-se i si li treus o es posa el pare al mig monta un escándol de cal Déu!!
Total, que m'ha anat bé llegir-vos i anirem probant cosetes que heu comentat a veure si encertem una mica.
Haig de dir-vos que el tema de fer collit amb nosaltres al 100% el meu home per diverses raons no ho veu clar i amb això doncs de moment no puc fer-hi gran cosa :-:)
I dir-vos també que aplicar el mètode Estivill tant ell com jo ni ens ho plantejem.
Ahh...al meu petit li estàn sortint totes les dents de cop. M'aferro a això per pensar que aquesta és la raó dels seus despertars.. jejj!
Gràcies noies per compartir experiéncies
Avatar de l’usuari
Cayena
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: Necessito un canvi!! Pla pare???

EntradaAutor: Cayena » dl. gen. 19, 2015 10:38 am

karma, nosaltres estem igual. El meu nen ja té 18 mesos i hi ha nits que són un no parar teta amunt i avall...
Fem el mateix, tenim el llitet en sidecar, cap a les 20:30 el poso a dormir, estirats tots dos amb el pit s'adorm en cinc segons, en això no tinc cap queixa... I normalment aguanta la primera tirada de la nit molt bé. Entre la 1 i les 2 es desperta i fem pit, i hi ha nits que després aguanta de nou fins les 5/6 del matí, però hi ha nits, com aquesta passada, que són un xou teta amunt teta avall, ens podem tirar hores així!!!
Haig de dir que per nosaltres la pitjor època pel que fa als despertars va ser entre els 12 i els 16 mesos, horribilis!!! Després va millorar molt la cosa, dos, tres despertars, darrerament havia començat a llargar més i fins i tot alguna nit l'ha fet tota del tiron, però ara fa uns dies que torna a tenir unes nits mogudetes, i coincideix amb que de dia té molta més mamitis...

Nosaltres estem valorant si aplicar o no el pla pare, però no sé ben bé com fer-ho, bé, si se la teoria però no em veig amb cor de fer-ho, ja que el peque a la nit no vol veure son pare ni en pintura. A la nit per a ell només existeixo jo (i els meus pits). Almenys ara dormim (nits millor, nits pitjor) però no hi ha plors. Suposo que fins que no estiguem tots convençuts i mentalitzats no ho posarem en pràctica.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Necessito un canvi!! Pla pare???

EntradaAutor: martina13 » dl. gen. 19, 2015 10:49 am

I la opcio de treure el pit a la nit???nose xq no associï nit amb la mare...potser son 2 dies dolents pero nose potser val la pena intentarho...

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::