El meu nen d'un any no és capaç d'adormir-se a la llar d'infants

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: El meu nen d'un any no és capaç d'adormir-se a la llar d'infants

EntradaAutor: Vannion » dc. jul. 04, 2018 10:34 am

Bones!

Es evident que a les escoles bressol no disposen del mateix temps que nosaltres a casa... Pero no sé jo si els seus consells són bons.

Aquí des de que va a l'escola bressol (fa un mes) ha fet un retrocés a l'Hora d'adormir-se. Abans el deixavem al bressol, i estant nosaltres presents, en 10-20 Min s'adormia. Actualment tenim dies bon i dies dolents, però sembla que tornem al encaminar. A la nostra escola bressol, els primers dies nomes aconseguien que dormis 20 minutets de migdiada, ara ja va allargant, però he de dir que elles van amb paciència l'adormen (a vegades al bressol, altres a l'hamaca...) I tot i que se que a vegades el meu xicot munta un ciri quan es negà a adormir-se, mai m'han dit que els sigui una molèstia per la resta de nens.

No m'enfadaria, però no crec que t'hagin de dir que l'has de deixar plorar al bressol... Entenc que són pro-estivill?
No hi ha cap nino O cosa que ell relacioni amb dormir? (Nosaltres el vam acostumar a un conillet, i en té un igual a la guardería, i sembla que el fan servir)

Ja ens aniràs explicant. Em quedo per aquí per veure quins consells et donen. Perquè potser podem millorar alguna cosa nosaltres també!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: El meu nen d'un any no és capaç d'adormir-se a la llar d'infants

EntradaAutor: Anna Maria » dc. jul. 04, 2018 4:54 pm

Hola!
En el cas de l'Isaac jo temia molt l'estona de dormir el mig matí quan va començar a l'escoleta, ell tenia 7,5 mesos i va estar mooooooooooooooooooooolt temps que a casa sempre dormia a la popa o damunt meu les migdiades. A la nit, al llit del costat (encara hi dorm). Però quan sortíem, o quan volia que dormís bé, agafava el cotxet i allí s'hi adormia perfecte! A l'escoleta va passar igual, el feien adormir al cotxet i ja està. Ell només hi anava al matí, però altres nens que es queden a la migdiada de la tarda, si no s'adormien als llitets els deixen dormir al cotxet.
Prova de preguntar si tens l'opció de deixar el cotxet i que el facin dormir allí.
Trobo de molt mal gust que t'hagin dit que molesta els altres nens que dormen. I el que pega molesta, i el que no fa cas molesta... ara molesten uns i ara molesten els altres, és una de les coses que té una escola, i les educadores han tingut poc tacte a l'hora de dir-t'ho d'aquesta manera.
Abraçades.
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
melics
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: ds. oct. 11, 2014 7:29 pm

Re: El meu nen d'un any no és capaç d'adormir-se a la llar d'infants

EntradaAutor: melics » dv. jul. 06, 2018 8:07 pm

A la meva nena de 2 anys li passava exactament igual... a casa s’adorm amb nosaltres (al sofà, al seu llitet amb nosaltres al costat...) però a l’escola bressol no hi havia forma. No sabia adormir-se, es posava molt nerviosa, plorava i plorava, despertava la resta de nens i inclus de tant disgust acabava sortint-li sang del nas pobreta!!! Va arribar a no voler anar a la llar per por a quedar-dse a dormit tot i que abans hi entrava força contenta.
Nosaltres afortunadament teniem alternativa (dinar i fer migdiada a casa dels avis q viuen al costat) i finalment no es queda a dormir alli. Entenc que no dempre hi ha aquesta opció clar... L’any que ve però voldriem tornar a intentar-ho a veure si al ser una miqueta més gran ho porta millor...

Hi ha nens que els costa dormir a un lloc ‘menys familiar o on se sentin menys a casa seva’, son petits encara per poder expressar com es senten i més encara quan estan cansats. Potser si que el seu cotxet, un dou-dou o algun objecte seu de casa el pot ajudar. Es una opinió molt personal però no trobo que deixant-lo plorar i que s’adormi per esgotament sigui una bona elecció i trobo lleig que t’ho hagin recomanat, almenys a mi no m’hauria agradat.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::