Camping a Sigean

Càmpings i caravàning
Keta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dg. gen. 18, 2009 10:56 pm

Camping a Sigean

EntradaAutor: Keta » dc. des. 28, 2011 2:58 am

Hola,
M'agradaria anar a la reserva africana de Sigean i quedar-me a dormir a un camping d'allà. A la seva web veig que hi ha varis càmpings, algú hi ha estat o sap d'algun que estigui bé?
Moltes gràcies!
Keta
Avatar de l’usuari
techary
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: Camping a Sigean

EntradaAutor: techary » dc. des. 28, 2011 12:53 pm

jo vaig estar pero em vaig hospedar a narbone sento no poguer ajudarte :globus:
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

Re: Camping a Sigean

EntradaAutor: mamavi » dc. des. 28, 2011 7:49 pm

techary ha escrit:jo vaig estar pero em vaig hospedar a narbone sento no poguer ajudarte :globus:

i jo a perpignà. No et puc ajudar, però Sigean val la pena, això sí t'ho puc dir.
Avatar de l’usuari
techary
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: Camping a Sigean

EntradaAutor: techary » dc. des. 28, 2011 9:47 pm

Oi tant k val la pena!! tot i k vam estar al 2005 ;)
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Camping a Sigean

EntradaAutor: Takita » dg. juny 22, 2014 7:39 pm

Noies, pujo aquest post que és antic, perquè passarem uns dies a l'agost a prop de Carcassonne i estem pensant a acostar-nos un dia a Sigean. Algú que hagi anat recentment em pot dir si realment val la pena? He mirat el web i ens costaria 85€ més desplaçaments, per això voldria tenir opinions abans de decidir-nos.

Gràcies!
Avatar de l’usuari
evawin
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 9:32 pm

Re: Camping a Sigean

EntradaAutor: evawin » dl. juny 23, 2014 11:42 am

Suposo que et refereixes a visitar la reserva africana, no? Nosaltres vam estar-hi fa dos estius. La visita va estar bé, però no en tenim un record espectacular. Hi ha una part del parc que es visita en cotxe i una part que es visita a peu. El problema de la part del cotxe és que hi havia molta cua i estàs parat molta estona. Es va fer una mica pesat. La part de peu està molt bé, però seria estil zoo de Barcelona. Suposo que també depèn de l'època de l'any que hi vagis: nosaltres vam estar-hi la última semana de juliol. En quant als campings, nosaltres estem encantats amb els campings francesos: econòmics, tranquils i parcel.les mooolt grans. En general tots están molt bé.
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Camping a Sigean

EntradaAutor: Takita » dt. juny 24, 2014 5:21 pm

evawin ha escrit:Suposo que et refereixes a visitar la reserva africana, no? Nosaltres vam estar-hi fa dos estius. La visita va estar bé, però no en tenim un record espectacular. Hi ha una part del parc que es visita en cotxe i una part que es visita a peu. El problema de la part del cotxe és que hi havia molta cua i estàs parat molta estona. Es va fer una mica pesat. La part de peu està molt bé, però seria estil zoo de Barcelona. Suposo que també depèn de l'època de l'any que hi vagis: nosaltres vam estar-hi la última semana de juliol. En quant als campings, nosaltres estem encantats amb els campings francesos: econòmics, tranquils i parcel.les mooolt grans. En general tots están molt bé.


Moltes gràcies per la teva aportació! :ok: A part del preu, ens fa por això que dius, que hi hagin cues i els nens s'avorreixin. La idea seria anar un dia de la segona setmana d'agost, aprofitant que estarem per Carcassonne, però ja veurem, perquè no ho veig clar.

Torna a “Càmpings”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::