CAMPING!!! Consells! Pleaseee!

Càmpings i caravàning
Avatar de l’usuari
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

CAMPING!!! Consells! Pleaseee!

EntradaAutor: JUDIT V » dg. maig 20, 2012 2:50 pm

Holaaa!

Estem fets un embolic...

Volem passar 5 dies de càmping al juliol amb el nostre peke de 3 anys per la costa brava i n'hi ha tants...que no sabem que mirar...

Ens aconselleu? Siusplau?

Busquem un camping que estigui bé, sobretot pensat en un nen de 3 anys, que tinguem piscina i la platja no massa lluny...i no trobar-nos com l'any passat que per 4 dies vam agafar un que la mobilhome no estava en massa condicions...

No volem que ens costi molts diners però tampoc trobar-nos el camping lleig i brut...

és que n'hi ha tants i no en coneixem...

L'any passat ja vam estar a la zona de l'escala i l'Estartit i ens agradaria en alguna zona diferent i que hi hagués algun poble proper amb ambient de platgeta per anar a passejar i veure ambientet estiuenc a les tardes...

No sé si m'enteneu...

Moltes gràcies! :-()-)
Avatar de l’usuari
mariami
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

Re: CAMPING!!! Consells! Pleaseee!

EntradaAutor: mariami » dg. maig 20, 2012 3:04 pm

Segueixo el fil :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

Re: CAMPING!!! Consells! Pleaseee!

EntradaAutor: JUDIT V » dg. maig 20, 2012 3:35 pm

És una pena però acabo de rebre informació d'un parell de càmpings que només lloguen mínim setmana sencera. O sigui que la gent que no disposem de tota una setmana ens he d'espavilar a buscar el que ens quedi...que trist... :ufs:
Seguiré buscant... ?-)
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: CAMPING!!! Consells! Pleaseee!

EntradaAutor: lupitafriend » dg. maig 20, 2012 4:01 pm

judit, noaltres tb estem buscant mobilhome o bungalow per aquesta zona i minim una setmana.
al camping begur hi ha una oferta, es diu tal qual si ho busques a internet.
a quin vas estar per la zona de l'escala? es per no anar.hi!
Imatge

Imatge



Imatge
Avatar de l’usuari
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

Re: CAMPING!!! Consells! Pleaseee!

EntradaAutor: mamlaboni » dg. maig 20, 2012 4:40 pm

Nosaltres vem anar al camping las dunas a sant pere pescador. Els bungalows una passada pero costaven 150 euros per dia mes la fianca. I es clar el menjar a part...sabeu si hi ha algun camping que lloguin caravanes ? Pero que estiguin instalades vull dir.
Avatar de l’usuari
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

Re: CAMPING!!! Consells! Pleaseee!

EntradaAutor: JUDIT V » dg. maig 20, 2012 5:54 pm

Lupitafriend el de l'estartit que no ens va agradar pq la mobilhome q ens va tocar no estava massa bé era el camping Ter. És a la carretera principal d'entrada a l'Estartit, abans d'entrar.
Ara mirare el Begur, sino segurament anirem a l'Amfora si trobem lloc encara q el tinguem llunyet. Està força bé pel q es veu a la web.
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: CAMPING!!! Consells! Pleaseee!

EntradaAutor: Yaiza202 » dg. maig 20, 2012 6:02 pm

Hola!!!!!

He vist que dius a la Costa Brava, jo et puc recomenar a la Cosuta Daurada, el Sangulí que esta molt bé nosaltres ens ho vam passar genial, i te molt bones zones pels peques, nosaltres anavem amb les nenes de 6 i 4anys i fantastic te tres piscines en diferentes zones, ja que es molt gran, i davant del camping tens platja, es a Salou, elles s'ho van passar de maravella, aixo si jo posats a recomanar et diria al Bungalow VillaParadise es el millor q tenen, els altres estan be pero els hi faltan cosetes es molt maca la zona on estan els Bungalows, es zona Resorts, no passen cotxes etc etc.... com a segona opció i mes baratet el CampingJoan te platja com si fos privada i piscina.
Avatar de l’usuari
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

Re: CAMPING!!! Consells! Pleaseee!

EntradaAutor: JUDIT V » dg. maig 20, 2012 6:18 pm

Dubtem entre l'Amfora i el Valldaro.

A la costa daurada ja hi anem mes sovint pq hi tenim els sogres. Ens interessa la costa brava que m'agrada mes. Moltes gracies de totes maneres Yaiza202!
Avatar de l’usuari
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

Re: CAMPING!!! Consells! Pleaseee!

EntradaAutor: JUDIT V » dg. maig 20, 2012 7:44 pm

JA ESTAAA!!! Finalment anem al Valldaro de Platja d'Aro! Gràcies a totes pels consells! :-()-)
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: CAMPING!!! Consells! Pleaseee!

EntradaAutor: Ítaca » dl. maig 21, 2012 9:36 am

Doncs jo no t'aconsello pas q aneu a Begur de càmping...
Nosaltres també hem estat al càmping Begur, i home, el càmping en si està bé, ara... no pretenguis anar a la platja :ufs:
Quan ho vem provar... vem veure q havíem de deixar el cotxe aparcat a la carretera i ben bé eren 3 quilòmetres fins arribar (aiguafreda). Vem fer mitja volta ...

I la piscina del càmping tampoc la vem tastar gaire... sempre hi havia grups d'aquests una mica barroers apalancats tot el dia... No crec q hi tornem...

Jo t'anava a aconsellar un de l'Estartit, però veig q veu anar l'any passat...

Nosaltres vem anar a Tossa, a un molt xulo (no recordo el nom, t'ho hauria de mirar).

També tens el Cala-Gogo q té sortida directa a la platja (Platja d'Aro) o tot i q és el principi de la Costa Brava, et podria recomanar Blanes... hi hem anat molts anys, i sempre genial! :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: CAMPING!!! Consells! Pleaseee!

EntradaAutor: Xaina » dl. maig 21, 2012 1:46 pm

Uallaaaaa ítaca m'has trencat!!!

Jo he agafat la última setmana de Juny una parcela al camping Begur.......buaaaaaaaaaaa.
Ara no hi ha marxa enrera ..q ja he pagat :(
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: CAMPING!!! Consells! Pleaseee!

EntradaAutor: Ítaca » dl. maig 21, 2012 1:53 pm

Xaina ha escrit:Uallaaaaa ítaca m'has trencat!!!

Jo he agafat la última setmana de Juny una parcela al camping Begur.......buaaaaaaaaaaa.
Ara no hi ha marxa enrera ..q ja he pagat :(


No, dona no!
A veure, q al càmping s'està bé EH!? és força tranquil!
A més, pensa q nosaltres vem anar a meitat d'agost, q estava PETAT :ufs:
A finals de juny segur q no teniu cap problema per accedir a la platja, però és q se'ns va caure tot a terra quan vem agafar la carretera q anava cap a AIgufreda i vem veure q a cada costat hi havia cotxes aparcats i la gent carregats de trastus per la carretera. També et dic, q hi ha un bus q surt de Begur i q us hi porta :ok:

I sobre lo dels barroers ja se sap... te'ls pots trobar a qualsevol lloc :ufs:
Segur q torneu contents!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

Re: CAMPING!!! Consells! Pleaseee!

EntradaAutor: JUDIT V » dl. maig 21, 2012 9:03 pm

Moltes gràcies noies!

Encara no tenim la reserva final feta perquè ens diuen que el dia de marxar tenim de 8 a 10 per deixar la mobilhome i això no ens deixa decidir i alhora el camping que teniem en segona opció de St. Pere Pescador L'AMFORA ara ens diuen que aquesta data que ens interessa ténen lliure i si volem no ens hem de quedar tota la setmana sencera...o sigui que, encara no és ben segur...
De totes maneres ara m'heu fet ganes de mirar aquest Cala-gogo... a veure...

Gràcies i seguiré en contacte amb vosaltres que m'ajudeu a decidir.

MUA!
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: CAMPING!!! Consells! Pleaseee!

EntradaAutor: lupitafriend » dt. maig 22, 2012 7:31 am

ostres itaca! nosaltres voliem anar.hi l'ultima d'agost perquè hi ha una oferta al camping begur. ja som conscients de a es lluny de la platja, pero pensavem tirar de piscina i tranquilitat, q es el q m'inspira aqt camping... diuen q hi ha hort, animalons de granja, sctivitats per als petits... i aixo es el q ens cridava. i q no sigui un macro!
anem equivocats doncs?
Imatge

Imatge



Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: CAMPING!!! Consells! Pleaseee!

EntradaAutor: Ítaca » dt. maig 22, 2012 9:44 am

ostres, ara em sap greu haver dit tot això del càmping... :-:)
A veure, vàries coses...
- Nosaltres fa anys q hi vem anar... no sé si han fet noves instal·lacions o no... Eren correctes :ok:
- La piscina, era petitona (tampoc sé si l'han fet més gran o no)
- El càmping en si bé... no vem tenir cap problema. És força tranquil... però, penso q és un dels càmpings més triats entre el q abans anomenàvem "q......" (ostres no sé si dir-ho, per no ofendre ningú)
- Recordo que des del càmping fins a Begur, caminant, hi havia un trosset... és a dir, si havies d'anar a comprar havies d'agafar el cotxe, i era una mica caòtic (molts cotxes i pocs llocs). Prop del càmping hi havia un súper (suposo q una mica més car, clar)

I no sé què més dir-vos! Malament no vem estar, pq sinó us ho diria, però a nosaltres l'ambient no ens va acabar de fer el pes, i vem dir q no tornaríem més... a més, el fet q la platja estigui una mica lluny, i amb la quantitat de gent q hi ha per la zona a l'agost, ens vem agobiar una mica... :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
itzel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1782
Membre des de: dj. juny 07, 2007 12:06 pm

Re: CAMPING!!! Consells! Pleaseee!

EntradaAutor: itzel » dv. maig 25, 2012 3:19 pm

Segueixo el tema perque a mi també m'interessa i encara no estem decidits. Miraré els que heu comentat tot i que el Sangulí de moment crec que és el que té mes punts tot i que Salou no m'agrada gaire....
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lula1
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

Re: CAMPING!!! Consells! Pleaseee!

EntradaAutor: Lula1 » dv. juny 01, 2012 9:55 am

Hola Noies!!!!

Aquest estiu volem marxar de càmping amb el nostre petitó que tindrà 7 mesos, però volem anar de tenda de campanya. Des de petita jo he anat de càmping i acamapada lliure amb els meus pares i era genial, i m'agradaria fer el mateix amb el meu nen. Alguna em pot explicar la seva experiència???? Alguns consells???? Em podeu recomanar algun camping de la Vall d'Aran o pirineu per anar i que les instal·lacions estiguin bé per anar amb un nadó????? Gràcies!!!!
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: CAMPING!!! Consells! Pleaseee!

EntradaAutor: Ítaca » dv. juny 01, 2012 10:18 am

Jo per la Vall d'Aran, he estat al càmping d'Artíes (al costat de Vielha) i molt bé :ok:
Ara, no anàvem amb cap petit i a l'agost vem passar fred a les nits...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
trea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

Re: CAMPING!!! Consells! Pleaseee!

EntradaAutor: trea » dj. juny 07, 2012 11:58 am

Jo també busco camping!!!

Voldriem anar uns dies a la costa daurada, jo m'inclinava mes per la costa brava, però si les platges no son de sorra...

Algú em recomanaria algun camping per anar amb mobil home o bungalow que estigui bé, i NET!! I si pot ser en algun lloc bonic??

He mirat el Sanguli, però ho he trobat caríssim, i a mi tampoc no m'agrada Salou.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mariami
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

Re: CAMPING!!! Consells! Pleaseee!

EntradaAutor: mariami » dj. juny 14, 2012 12:03 pm

Trea, jo també l'he mirat però tela amb el preu! A veure si algú enns aconsella :ok:
Imatge
Imatge

Torna a “Càmpings”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::