Camping Solana del Segre?

Càmpings i caravàning
Simone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. març 06, 2012 10:18 am

Camping Solana del Segre?

EntradaAutor: Simone » ds. maig 02, 2015 2:49 pm

Hola! Algú de vosaltres ha estat a aquest camping? Me'l recomaneu pel Juliol amb els nens? Gràcies
Avatar de l’usuari
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

Re: Camping Solana del Segre?

EntradaAutor: jllt » ds. maig 02, 2015 5:32 pm

Hola,

Jo no hi he fet estada però fa uns anys hi vam anar a visitar uns familiars amb un nen que hi solien passar un mes cada estiu. És molt recomanable, les instal·lacions eren molt correctes, la piscina fantàstica, i tenia molt espai. A part que l'entorn de la Cerdanya ja s'ho val, i està molt ben ubicat, just al costat de Bellver. La carretera hi passa just per sobre però ni a les caravanes ni als bungalows els arribava pas el soroll de vehicles.
Avatar de l’usuari
Silvya
:: pantera
:: pantera
Entrades: 839
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 8:02 pm

Re: Camping Solana del Segre?

EntradaAutor: Silvya » dg. maig 03, 2015 8:21 am

Hola!
Doncs nosaltres hi vam anar l'estiu passat amb una petita d'any i mig i.....lamentable! De veritat,horrible!
Vam agafar un bungalow per internet. Quan vam arribar allo era insoluble. Les fotos no corresponien amb allo que estavem veient. Ens van canviar de bungalow,pero amb mal servei i males cares.
Al tornar a casa ens vam adonar que el meu home s'havia deixat una cosa. Ens van dir que ens ho enviarien i mai mes hem sabut res. Mil trucades sense resposta. Hi vam anar i ens van dir que no sabien de què els parlavem.
Tot i que aixo es secundari....
Total, no el recomano gens. Ni pel lloc (que pagues massa pel que és: les fotos enganyen) i per latencio al client.
Silvya

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/3cf3e1

Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.

MARTINA. 31-3-2013
Simone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. març 06, 2012 10:18 am

Re: Camping Solana del Segre?

EntradaAutor: Simone » dg. maig 03, 2015 8:37 am

Merci Silvia!!!
Me'n pots recomanar algun altre que t'hagi agradat ?
Avatar de l’usuari
Silvya
:: pantera
:: pantera
Entrades: 839
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 8:02 pm

Re: Camping Solana del Segre?

EntradaAutor: Silvya » dg. maig 03, 2015 3:02 pm

No en conec cap....de fet sóc "anticàmping" i el meu company em va convencer per anar-hi,per fer algu diferent....i ja veus! Jeejejeje
Silvya

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/3cf3e1

Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.

MARTINA. 31-3-2013

Torna a “Càmpings”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::