Caravana o autocaravana?

Càmpings i caravàning
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Caravana o autocaravana?

EntradaAutor: Nineta22 » dt. ago. 09, 2016 11:05 am

Bones a tothom!

Obro aquest fil perquè no n'he trobat cap que se'n parli. Necessito opinions de caravanistes habituals.

A nosaltres ens encanta anar de càmping i sobretot ens agrada moltíssim sortir CADA cap de setmana de la rutina habitual, pel que intentem fer-ho sempre que es pot. D'entrada volíem llogar un apartament per la muntanya i aixi tindríem un lloc on anar els findes a desconnectar, però creiem que amb el temps ens "cansaria" la rutina d'anar sempre al mateix lloc. Aixi que vàrem pensar en la opció de comprar una caravana o autocaravana però no ens decidim.

Els avantatges que veiem en la caravana és que la pots plantar en un càmping el temps que vulguis i quan et canses el canvies de lloc i tens la independència de tenir el cotxe per voltar com vulguis, però l'inconvenient és que això implica gastos mensuals d'aparcament al càmping i que moure's sovint deu ser més complicat que amb una autocaravana per exemple.

Pel que fa a l'autocaravana veiem que podríem agafar-la divendres tarda i no tornar fins diumenge i anar decidint sobre la marxa on dormim i què fem, però es clar, això vol dir anar sempre amb la casa a sobre i tampoc sé si és tan fàcil com plantar-la on vulguis i dormir allà o acabarem en un càmping igualment i per tant, pagant parcel·la... També hi ha l'inconvenient del preu, es clar, no és el mateix gasto inicial...

No sabem què fer. Algú que hagi provat les dues coses o que ens pugui donar opinions? Gràcies i bones vacances!!
lamaia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: ds. maig 21, 2016 11:45 am

Re: Caravana o autocaravana?

EntradaAutor: lamaia » dt. ago. 09, 2016 11:38 am

Bon dia Nineta22 !

Nosaltres som furgoneteros a tope i ara que estem esperant bessons, ja tenim clar que començarem a buscar autocaravana! Crec que per la llibertat que et dóna és ideal, si vas a la muntanya pots dormir a qualsevol lloc, a la platja sí que és millor tema càmping, però vaja jo ho trobo molt més pràctic que una caravana.

Tinc uns amics que viatgen en família amb autocaravana i són els que m'han fet veure-ho clar. Ja han estat a Grècia, Turquia, Marroc, Croàcia, i ara són per Albània i diuen que és xulíssim! Jo crec que l'autocaravana és ideal!! Ara toca estalviar, això sí!!
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Caravana o autocaravana?

EntradaAutor: ner » dc. ago. 10, 2016 9:17 am

Hola,

Crec que hi ha alguns altres temes a valorar (no sé si ja ho has fet) i que en el teu mail no has parlat:
- on guardaràs l'autocaravana? És a dir, la caravana la pots deixar de temporada en un càmping però amb l'autocaravana sortiràs de casa cada cap de setmana, per tant cal que disposis d'un lloc on guardar-la.
- les assegurances i els manteniments anuals de cada opció que són molt diferents.

Per altra banda, t'he escrit per a comentar-te que abans de comprar-la (i fer una inversió considerable) perquè no en llogueu una de cada i proveu?

Nosaltres hem llogat una autocaravana dues vegades. La darrera aquest mes de maig per anar de vacances a la Bretanya francesa. Ens agrada molt altrament tenim clar que per nosaltres no és una inversió a fer, és a dir, nosaltres per la feina no podem marxar cada cap de setmana i tampoc tenim un mes seguit de vacances. Així econòmicament ens surt més rentable llogar-la quan ens cal, no ens hem de preocupar de manteniments i sempre és molt nova.
Imatge
Avatar de l’usuari
euterpe
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

Re: Caravana o autocaravana?

EntradaAutor: euterpe » dc. ago. 10, 2016 9:30 am

Quan era petita cada mes d'agost viatjàvem per tota Europa en caravana. Els primers anys en vam llogar una i després ja la vam comprar. Deixàvem la caravana al càmping que ens semblava i després ens movíem en cotxe per tot arreu. Tant per circular com aparcar és més fàcil.

Alguna temporada també havíem deixat la caravana en càmpings de Catalunya i després hi anàvem a passar el cap de setmana. Jo trobo que és molt pràctic.

Recordo de petita anar en l'autocaravana d'uns amics i acabar marejada com una sopa. Ara em pregunto com han de viatjar els nens en autocaravana (tema cadiretes de seguretat), no en tinc ni idea!

Amb l'autocaravana, si tens un problema mecànic i l'has de deixar al taller, si ets lluny de casa, has de buscar-te un lloc "per viure" perquè també hi deixes "casa teva", al taller. Amb la caravana, motor i casa van per separat.

Jo sóc pro-caravana!!! >.-<:
Imatge

Imatge

Torna a “Càmpings”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::