Càmara Reflex

Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: gateta10 » dg. juny 24, 2012 2:30 pm

Hola guapa,
dir-te que per treure profit a una càmara reflex has de saber una mica de fotografia ja que és força complicat. No sé quina és la teva situació en aquest aspecte, però com que veig que seria la teva primera reflex, potser no estàs posada o la vols per aprendre ara...
Bé, si no tens formació i només vols fer-la servir per fer fotos maques, et recomano un tipus de càmera que es troba entre les compactes i les reflex, menys coneguda, que es diuen Bridge. Pros i contres: Les fotos són de molta qualitat, el preu és força més baix però l'objectiu és fixe.
Ara si ets una entesa no et puc ajudar més...
Bon dia de Sant Joan !!!
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Avatar de l’usuari
Abril*
:: lleona
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dj. juny 17, 2010 9:11 am

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: Abril* » dg. juny 24, 2012 8:12 pm

Bones!

a mi també m'interessa el tema.

Salutacions!
Imatge
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: Lau » dg. juny 24, 2012 9:01 pm

gabift ha escrit:Hola guapa,
dir-te que per treure profit a una càmara reflex has de saber una mica de fotografia ja que és força complicat. No sé quina és la teva situació en aquest aspecte, però com que veig que seria la teva primera reflex, potser no estàs posada o la vols per aprendre ara...
Bé, si no tens formació i només vols fer-la servir per fer fotos maques, et recomano un tipus de càmera que es troba entre les compactes i les reflex, menys coneguda, que es diuen Bridge. Pros i contres: Les fotos són de molta qualitat, el preu és força més baix però l'objectiu és fixe.
Ara si ets una entesa no et puc ajudar més...
Bon dia de Sant Joan !!!


Opino exactement el mateix.
Jo em vaig comprar una reflex perquè m'agrada la fotografia però no sabia que hi havia aquestes bridge i més d'una vegada m'he arrepentit d'haver comprat la reflex... li he tret molt profit perquè vaig fer un curs però sobretot pels viatges que és pel què la vull jo pesa molt (massa) ja que hi porto un objectiu 18-200.
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dc. maig 23, 2012 6:50 am

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: Olguiky » dg. juny 24, 2012 10:05 pm

No coneixia aquestes càmeres bridge... Jo tenia un company de feina que era fotògraf aficionat i li vaig preguntar quina càmera em recomanava. Ell em va dir que sens dubte la Canon EOS. Me la vaig comprar per anar de viatge de noces i hem fet unes fotos espectaculars!
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dc. maig 23, 2012 6:50 am

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: Olguiky » dg. juny 24, 2012 11:32 pm

pitisu ha escrit:M'interessa el tema! :ok:
Jo tinc una reflex, una Canon, me la van regalar quan en vaig fer 20.... i per tant és.... analògica!! Em va anar superbé i feia unes fotos fantàstiques, però clar, no resulta pràctic tirarde carrets...
Ara amb la Rita m'encantaria tenir-ne una! Però no me la puc permetre... Estaré al cas del post morint-me d'enveja!!!


Si et compres una digital de la mateixa marca podries fer servir els mateixos objectus que ja tens. Per què no busques per ebay... A vegades hi ha autèntiques gangues >.-<:
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: eternitat » dl. juny 25, 2012 6:51 pm

Els meus sogres ens van regalar una reflex uns mesos abans de casar-nos, (bé ens van donar els diners per comprar-la, que ve a ser el mateix), una Canon EOS 400 (penseu que ja fa uns 5 anys que la tenim) i no en teniem ni idea de fotografia. La vam fer servir pel viatge de noces i les fotos genials, ara tot en mode automatic i senzillament les fotos són bones perquè la camara era bona (i els paissatges espectaculars, tot s'ha de dir!). Fa 2 o 3 anys vam decidir apuntar-nos a un curset de pocs dies per a aprendre el més basic i poder treure'n partit i hi vam aprendre molt. Mica en mica ens hi em aficionat, despres vam fer un altre curs i ara, no es pot dir que en sapiguem molt però de tant faig alguns reportatges a en Pau, per nadal, per carnestoltes... i la veritat, estic molt contenta de la reflex. Jo no em compraria una bridge o camara pont. És com una camara compacte amb aparença de reflex, tant per tant prefereixo una bona compacta. I pel que fa a apuntar-se a un curs penso que és altament recomanable, però si falta temps o diners pel youtube i ha molt bons tutorials.
I si haig de recomanar una reflex, sens dubte em decidiria per Canon o Nikon (tot i que personalment prefereixo Canon per la qualitat de les optiques). Coses a tenir en compte al comprar una reflex sigui de la marca que sigui és que no et deixis enlluernar per l'objectiu que porta, més important que el zoom que té (18-55mm, 18-200mm ...) és el diametre de l'obertura pels objectius, que és el que et permetrar una major entrada de llum i en definitiva poder tenir millors fotografies quan la llum no acompanya massa. Intenta que no sigui menor de 58mm i si pogués ser de 62 mm millor (però ja piquen més alt).
Ah! nosaltres la vam comprar a Andorra perquè ens vam estaviar com 150 o 200 €, ara, us haig de dir que pujavem ja amb la marca i model decidit i amb preus per comparar.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: vicky1983 » dc. ago. 01, 2012 12:38 pm

Hola!

Jo també estic interessada en aquest tema!!! M'he encapritxat d'una Reflex per poder fer-li fotos a la nena (la camara que tenim ara és una compacta que tampoc fa gaire bé les fotos...) però estic mirant per foros i la veritat que aixó és un "jaleo"!!!! A més de ser molt car... Per aixó volia consultar-vos. Jo no tinc gaires coneixements però vull fer un curset d'iniciació, de manera que vull una màquina intermitjà, que no se'm quedi curta al fer el curset però tampoc que sigui massa! Pel que he consultat tothom em recomana les Canon, algun model en concret??? M'han dit que sobretot miri els packs de les tendes que estan força bé, millor que comprar el cos i l'objectiu per separat, que opineu?

Gràcies!!!!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: eternitat » dc. ago. 01, 2012 2:22 pm

Hola Vicky,

Normalment l'avantatge de comprar el cos per separat és el fet de poder comprar un cos més bo i aprofitar els objectius que ja tens. Comprant les dues coses juntes és més fàcil que trobis alguna oferta. Nosaltres ens vam comprar en el seu dia una Canon EOS 400, ara crec que ja van per la 650. Penso que és una gamma intermitja que està força bé. Jo em tornaria a comprar Canon. Més amunt ja vaig escriure una entrada amb les coses que penso que has de tenir en compte a l'hora de comprar-te una reflex. Per descomptat que si penses fer un curset, et desaconsello totalment que et plantegis comprar-te una camara pont o bridge (de fet o desaconsello a tothom, tinguis previst o no fer un curs de fotografia). Nosaltres ens la vam comprar a Andorra, deu fer uns 5 anys i ens vam estalviar com uns 200 €, penso que val la pena mirar-ho primer aquí i quan us decidiu per un model determinat, trucar a algun establiment d'Andorra per preguntar quan us costaria allí. No se, si vols saber alguna altre cosa, no dubtis en preguntar.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: Ítaca » dc. ago. 01, 2012 3:36 pm

Doncs nosaltres ens vem tirar de cap a la piscina, i vem anar directament per una Reflex sense tenir ni idea... l'important és aprendre! És cert, q les circumstàncies són les q són i encara no ens hem posat a aprendre en serio, però anem fent (si, clar tirem de modus auto, però ja n'aprendrem!).
La primera q ens vem comprar va ser la Nikon D50, una màquina boníssima i que poques trobaràs de segona mà!, i clar, com anàvem els dos i ens havíem d'anar passant la màquina, doncs ... vem comprar-nos una altra... la Nikon D300, directament BESTIAL, ara piquen, clar.
Nosaltres sempre anem a Girona pel temps de flors, i és genial poder fer canvi d'objetiu per treure uns bon macros, ... amb el fixe, és el mateix q una compacta... dóna el que dóna.
ARa..., la inversió q has d'anar fent amb objetius i accessoris, doncs comporta una despesa important. :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: vicky1983 » dj. ago. 02, 2012 12:52 pm

gràcies noies!!!!!!! no sabeu lo bé que m'han vingut els vostres comentaris!!!!!! :ok: :ok:

si no és demanar molt... :-:) em podrieu dir que opineu d'aquest pack?? http://www.pixmania.com/es/es/9044923/a ... mm-dc.html

gràcies!!!!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: eternitat » ds. ago. 04, 2012 6:53 am

Ramtri perdona per trigar a respondre però vaig llegir-te en un moment en que no m'anava massa bé per mirar-ho i després em vaig despistar i ja no hi havia pensat més.
Penso que l'oferta és bona i la camara està bé. He estat mirant i la mateixa al media-market surt per 395€. Però abans de comprar-la faria una trucada a algun establiment de fotografia d'andorra per preguntar que val allí. Segons el que valgui potser no et surt a compte anar-hi però ja ho vaig dir que, nosaltres ens vam estalviar cap a 150 o 200€
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: eternitat » dg. ago. 05, 2012 12:39 pm

Ramtri,
ja se que sembla molta casualitat però ahir al arribar a casa despres de treballar, el meu home em va dir que la meva seva germana ss'havia comprar una reflex (ja feia un any que li anava al darrera ). I va i es una canon 1100D! La va comprar ahir al media-market girona, 499€ am dos objectius, el 18-55mm i un 70-300mm sense estabilitzador. Aquest mati hem estat a la piscina amb ella i l'he estat provant una estona i m'ha agradat. Penso que qualitat-preu és molt bona compra!!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: vicky1983 » dl. ago. 06, 2012 11:53 am

eternitat entenc que els missatges són per mi no per la Ramtri oi???

doncs està molt bé la oferta aquesta no?? Encara que m'havien comentat que millor comprés els objectius amb estabilitzador, tu vas notar molt la diferència??

mirant mirant he vist una oferta de la EOS 600d amb 1 objectiu per 600€, són 200€ més que la 1100d però hi ha una gran diferència entre les 2 càmares oi?? total, que ara tinc dubtes entre els dos models!! jajaja
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: eternitat » dl. ago. 06, 2012 2:20 pm

Efectivament vicky, perdona, la resposta era per tu. Com que moltes vegades contesto des del mòbil, i tot és tant petit, em lio.
La diferència entre un objectiu gran amb estabilitzador i un sense és brutal. Te l'aconsello totalment amb estabilitzador. Pensa que sense estabilitzador hauràs de fer gairebé sempre les fotos amb tripode. Són objectius molt pesats i l'estabilitzador el que fa és obviar el moviment que tu provoques a la camara mentre la subjectes per tirar la fotografia. Al fer tant zoom, amb un objectiu a partir sobretot de 100-150mm la fotografia et queda moguda.
I pel que fa la 1100D vs la EOS600, no ho sé, deixem que miri la EOS 600 i et dic que n'opino.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: eternitat » dl. ago. 06, 2012 3:43 pm

Ostres vicky,

en quan a càmara, res a veure una amb l'altre! La 1100D em va agradar molt, trobo que és una bona càmara per començar a un preu bastant assequible. Però la EOS 600D... és una passada! L'he estat veient pel web de canon. És millor en tot! I un diametre de 67mm!!!! Notaràs tant la diferència amb l'entrada de llum! Segons veig al web bé amb un objectiu 18-135mm amb estabilitzador. Si et pots permetre els 200€ de diferència no m'ho pensaria gens. Quina enveja...
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: vicky1983 » dt. ago. 07, 2012 12:05 pm

Eternitat no et pensis eh!! que aquest serà el meu regal de cumple + aniversari!! jejeje (i espera't que no sigui també el de Nadal!! jajaja)

gràcies per la teva opinió, la veritat és què ha sigut de moooooolta ajuda!!!!!! ara a veure si el meu noi és vol estirar i comprar-me la 600d! jejeje
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: eternitat » dc. ago. 08, 2012 3:45 pm

Espero que la disfutis i que ho passis molt bé. Ja ens penjaràs alguna foto per fer-nos dententes, no?
Bon viatge!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: vicky1983 » dc. ago. 08, 2012 5:42 pm

Ramtri a disfrutar-la!!!!!!! Ja ens explicaràs que tal l'experiència!!!!!!!!!

(quina enveja....) :-:)
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
vallpresona
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
Ubicació: Alt Empordà

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: vallpresona » dg. ago. 26, 2012 5:58 pm

Fa uns dies que us segueixo ... estic mirant una Canon ... he trobat aquesta ...
Em podrieu donar la vostra opinió?
Moltes gràcies!!
http://www.redcoon.es/B325779-Canon-EOS ... se#databox
Imatge
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Càmara Reflex

EntradaAutor: eternitat » dl. ago. 27, 2012 1:21 pm

Vallpresona, més amunt hi ha un comentari meu opinant-ne. Aquesta és la que s'ha comprat la meva cunyada. Per començar està molt bé. Al media-markt hi era per 399€
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)

Torna a “Càmeres i accessoris”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::