Em faig pipí al llit, sí. I què?
Re: Em faig pipí al llit, sí. I què?
A mi em va passar fins els 6 o 7 anys. No era cada nit però sovint, no sabria dir cada quan. Recordo haver de posar tovallola al llit per continuar dormint. A mi mai em van renyar i no tinc cap trauma, ni en aquell moment ho recordo com algo vergonyós, crec que no li donavem massa importància, només que era molt molest. Jo somniava que anava al lavabo però resultava que no hi havia anat, i tate! llit mullat!
MIRJAN ha escrit:A mi em va passar fins els 6 o 7 anys. No era cada nit però sovint, no sabria dir cada quan. Recordo haver de posar tovallola al llit per continuar dormint. A mi mai em van renyar i no tinc cap trauma, ni en aquell moment ho recordo com algo vergonyós, crec que no li donavem massa importància, només que era molt molest. Jo somniava que anava al lavabo però resultava que no hi havia anat, i tate! llit mullat!
Ídem en tot!!!
- gretagalgo
- :: zebra

- Entrades: 1639
- Membre des de: dv. set. 11, 2009 9:45 pm
a mi també em va passar i recordo que la meva mare s´enfadava moltisim aixi que jo encara m´agobiava més, penso tractar aquest tema sense cap problema si aixo li passa a la ingrid de gran.
Gracies per l´article val la pena llegir.lo i per mi es un GRAN hospital, alla va neixer la meva petita, derivada jo per un embaras d´alt risc i gracies a deu tot molt bé
Gracies per l´article val la pena llegir.lo i per mi es un GRAN hospital, alla va neixer la meva petita, derivada jo per un embaras d´alt risc i gracies a deu tot molt bé
Molt bo l'article, m'hagués agradat tenir-lo quan havia de "renyar" a segons quins pares perquè castigaven als seus fills
per llevar-se mullats.
Crec que un altre dels errors que es comenten i que poden produïr que el nen trigui a control.lar els esfínters és el fet que cada cop més aviat els hi treiem els bolquers sense que ells estiguin preparats.
Ara tothom té pressa per avançar al nen a tot, i no crec que sigui bo. Cada cosa té el seu temps i el seu ritme i no es poden marcar uns temps determinats per l'evolució de TOTS els nens.
I la mateixa pressa que tenim per fer-ho tot abans de temps també fa que busquem "patologies" on no les hi ha.
per llevar-se mullats.Crec que un altre dels errors que es comenten i que poden produïr que el nen trigui a control.lar els esfínters és el fet que cada cop més aviat els hi treiem els bolquers sense que ells estiguin preparats.
Ara tothom té pressa per avançar al nen a tot, i no crec que sigui bo. Cada cosa té el seu temps i el seu ritme i no es poden marcar uns temps determinats per l'evolució de TOTS els nens.
I la mateixa pressa que tenim per fer-ho tot abans de temps també fa que busquem "patologies" on no les hi ha.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |