a quina hora els poseu a dormir?
Re: a quina hora els poseu a dormir?
scarlet ha escrit:Raquel quant de temps!com va l'Emma?
Doncs el Gerard a l'inrevés, no hi ha manera que s'adormi abans de les 23h. De més petit aguantava fins la 1h-2h de la matinada. Per sort desde ben petit dormia 6 hores i al voltant dels 2 mesos ja dorm 9 i 10 hores. Fem bany allà les 20.30h i després menja, nosaltres sopem i ell després torna a demanar menjar, no sé perquè a la nit té molta més gana.
Com ja t'han dit si l'Emma vol dormir més d'hora perquè fer-la aguantar? pobrets quan tenen son i no poden dormir es posen una mica rondinaires, almenys el Gerard.
Els vostres s'adormen sols? El Gerard només s'adorm en braços, al pit, al cotxe en moviment o al cotxet passejant. A vegades l'hem deixat plorar però es posa cada cop més nerviós i després tenim doble feina: calmar-lo i dormir-lo. He comprat el llibre de l'Estivill però encara es massa petit per aplicar el seu mètode.
scarlet, què tal, nena? quan de temps, és veritat!!! com esteu tu i el teu gerard???
respecte el mètode estivill, ufff... jo ho vaig provar una vegada i va ser horrorós... deixar l'Emma plorar, és el que dius tu, suposa doble feina, perquè es posa com una moto i li costa desprès més dormir-la...
també vam tenir una ratxa que només es dormia en braços... ara el que portem uns dies que ens funciona (toco fusta, no ho vull dir molt fort!) es posar-la al seu bressol amb un trasto que fa música i deixar-la... poc a poc es va dormint, tot i que em d`'entrar almenys una vegada per acaronar-la i dornar-li el xumet... ella rondina, i no entrem fins que no sentim que rondina massa i està a punt de plorar... al final (i ja et dic, només portem uns tres dies que ens ho fem) s'acaba dormint... tot serà que aquest remei ens deixi també de funcionar...
No sabeu la sort que teniu!! quines marmotilles! jo m'he passat 3 anys sense dormir.
Ara amb la petitona és diferent... fa de tot, hi han hagut nits senceres, però ara ja no tant, es sol despertar unes 2 vegades per mamar. No em queixo gens, al contrari! Això si, s'adorm soleta i cap a les 20.30- 21.00h. Només demano que no em surti com la gran amb el tema dormir! 3 anys més podrien acabar amb la salut de qualsevol. De moment va millor si la comparo en quan tenia la mateixa edat.
Ara amb la petitona és diferent... fa de tot, hi han hagut nits senceres, però ara ja no tant, es sol despertar unes 2 vegades per mamar. No em queixo gens, al contrari! Això si, s'adorm soleta i cap a les 20.30- 21.00h. Només demano que no em surti com la gran amb el tema dormir! 3 anys més podrien acabar amb la salut de qualsevol. De moment va millor si la comparo en quan tenia la mateixa edat.
Ostres Mirjan què dur!
Nosaltres amb la petita hem tingut molta sort. Ara té 15 mesos i la posem a dormir a les 20h perque amb l’horari que tinc l’hi puc donar el pit abans d’anar a la feina. De fet, si la deixem ens dormiria fins les 8 del matí... Això sí, gairebé no fa migdiades perque té una energia...
Nosaltres amb la petita hem tingut molta sort. Ara té 15 mesos i la posem a dormir a les 20h perque amb l’horari que tinc l’hi puc donar el pit abans d’anar a la feina. De fet, si la deixem ens dormiria fins les 8 del matí... Això sí, gairebé no fa migdiades perque té una energia...
Mandala, és una gran sort, ja que el més habitual és que no dormin seguit de bebes. Ara creuo els dits amb la petita. Va començar super bé, a partir dels 2 mesos dormia totes les nits d'una tirada. A partir dels 4 mesos més o menys va començar a fer de tot. Hi ha dies que es desperta dos o tres vegades per mamar, altres una vegada, i alguna nit sencera però poques. L'avantatge, que no feia la gran, és que a la petita la posem a dormir sola quan veiem que te son i ella soleta s'adorm. La gran no hi havia manera, l'haviem d'ajudar a dormir, a coll o estirant-nos amb ella al llit cada dia, cada dia, així. Quan es va anar fent gran, doncs diverses etapes, dormint-la al nostre llit i després passant-la al seu, això fins 18 mesos més o menys, amb molt esforç vam aconseguir que s'adormís sola al seu llit però ha tingut mooooolts despertars nocturns fins els 3 anys. I hem fet el mateix amb la gran que amb la petita, és a dir, RES, són com són! una s'adorm sola i l'altre no hi havia manera. Per tant, no és el que els acostumis sino la seva manera de ser o les seves necessitats. Això almenys és el que he pogut aprendre de les meves nenes.
ostres, de totes formes, si la petita s'adorm sola a la seva habitació ja és molt...
nosaltres canviarem a l'emma la setmana vinent, i estic tremolant...
nosaltres canviarem a l'emma la setmana vinent, i estic tremolant...
Ei no! potser no ho he posat bé, la petita s'adorm sola al seu llitet, però encara dorm a la nostra habitació. No m'atreveixo a canviar-la perquè com que ha de dormir amb la seva germana em fa por que quan no és una és l'altre, es despertin mutuament!! Ho deixo per més endavant, potser quan vegi que la peque es desperta menys a la nit!
Gràcies MIRJAN, som molt afortunats.
Estic totalment d’acord amb tu! La nostra petita tenia les rutines de son molt marcades des del principi, així que només les vam adaptar una mica als nostres horaris. L’únic que vaig haver de fer la primera setmana va ser distingir la nit del dia. Per la nit tenia l’habitació a les fosques i de dia amb una mica de llum; però és cert que cada nen és un món...
Petonets i molta sort!
Estic totalment d’acord amb tu! La nostra petita tenia les rutines de son molt marcades des del principi, així que només les vam adaptar una mica als nostres horaris. L’únic que vaig haver de fer la primera setmana va ser distingir la nit del dia. Per la nit tenia l’habitació a les fosques i de dia amb una mica de llum; però és cert que cada nen és un món...
Petonets i molta sort!
Doncs, nosaltres posem a dormir a la Paula sobre les 8:30-9:00 i ella soleta s'adorm. Hem d'entrar algun cop a l'habitacio perque li cau el xumet pero es posar-li i de seguida s'adorm. El primer mes va ser mes mogudet pero ara normalment nomes es desperta un cop a la nit per mamar.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |
com va l'Emma?