Dorm massa?
Dorm massa?
Hola noies,
Tinc un bebe de 2 mesets i una setmana i em té una mica preocupada. Sempre he sentit que la majoria de bebes a aquesta edat encara no dormen la nit sencera. Des de fa 1 setmana el Biel s'adorm entre les 10 i les 11 (depenent de la ultima toma de la nit) i em fa tota la nit d'una tirada, es desperta alla les 7 i hi ha dies que fins i tot a les 8. Li dono el bibe (faig lactancia artificial) i dorm un parell d'hores més. El que em preocupa és que dormint tant es salta 2 tomes i tant petit no sé si és bo perquè després durant el dia va menjant però no recupera el que no ha menjat de nit. Si que va guanyant pes però no ho sé, potser em direu que em preocupo per tonteries, però fins d'aqui 2 setmanes no vaig al pediatra.
A alguna us passa? Es normal que tant petit dormi tant?
Tinc un bebe de 2 mesets i una setmana i em té una mica preocupada. Sempre he sentit que la majoria de bebes a aquesta edat encara no dormen la nit sencera. Des de fa 1 setmana el Biel s'adorm entre les 10 i les 11 (depenent de la ultima toma de la nit) i em fa tota la nit d'una tirada, es desperta alla les 7 i hi ha dies que fins i tot a les 8. Li dono el bibe (faig lactancia artificial) i dorm un parell d'hores més. El que em preocupa és que dormint tant es salta 2 tomes i tant petit no sé si és bo perquè després durant el dia va menjant però no recupera el que no ha menjat de nit. Si que va guanyant pes però no ho sé, potser em direu que em preocupo per tonteries, però fins d'aqui 2 setmanes no vaig al pediatra.
Re: Dorm massa?
Jo també faig LA i el pediatre em va dir que a partir del 2n mes si estan bé de pes han de fer 5 tomes al dia. Jo faig +/- 8, 12, 16, 20 i 00. Per tant tb està 8 hores sense menjar, ah i em dorm de 20 a +/- 7. Comenta-li al pediatra però jo crec que si va bé de pes has d'estar tranquil·la. I si dorm tant potser és que ho necessita. Ell em fa 3 migdiades al dia i la setmana passada no sé què passava que al migdia me les feia de 4 horetes. 

http://capsetademusica.blogspot.com/
Estem fent el Quilt Along del SP http://quilt-i-mes.blogspot.com/
Aulia, això és una gran sort! Com t'han dit, si el bebe està bé de pes no hi ha cap problema en que dormi la nit seguida. Si passes gana no et preocupis que ja es despertaria! De totes maneres comenta-ho amb el teu pediatra, però jo personalment, NO el despertaria per menjar!
Hola !!
A mi també em passava el mateix amb el Pau. A partir dels dos mesos aguantava 8 hores a la nit i la infermera pediàtrica em va dir que cap problema que si volia dormir el nen que no el despertés, a més anava bastant bé de pes. El problema era que dormia de les 8 del vespre fins les 4 del matí, total que m'havia d'aixecar a la nit igual. Ara li he anat canviant l'habit i li dóno un bibe a les onze o dotze i m'aguanta fins les sis set del matí.
Si et dorm i el nen està bé: Aprofita i descansa!!!
A mi també em passava el mateix amb el Pau. A partir dels dos mesos aguantava 8 hores a la nit i la infermera pediàtrica em va dir que cap problema que si volia dormir el nen que no el despertés, a més anava bastant bé de pes. El problema era que dormia de les 8 del vespre fins les 4 del matí, total que m'havia d'aixecar a la nit igual. Ara li he anat canviant l'habit i li dóno un bibe a les onze o dotze i m'aguanta fins les sis set del matí.
Si et dorm i el nen està bé: Aprofita i descansa!!!
Jajaja noia aprofita que no saps la sort que tens. No facis cas que si el nen tingues gana amb 2 mesos ja t'ho reclamaria, ja!
Probablement ho recuperi durant el dia, controla si sumant totes les tomes pren la quantitat adequada a la seva edat.
Probablement ho recuperi durant el dia, controla si sumant totes les tomes pren la quantitat adequada a la seva edat.
A mi amb la Mar es passava el mateix! Des que tenía 20 dies li donava el pit entre les 11.30 i les 12 i m'aguantava fins les 7!! Li vaig preguntar al pediatra perquè estava una mica preocupada i em va dir que la nena creixia perectament i que si passés gana ja m'ho Farías saber...i sobre tot, que aprofités la marmotilla que tenia!!
Ara, amb dos mesos i mig, hi ha dies que li dono a les 23 i m'aguanta fins les 8...i com que creix bé i no plora, ja estén tranquila!!(i ben descansats!!:-) O sigui que no pateixis...i aprofita!!
Petons
Ara, amb dos mesos i mig, hi ha dies que li dono a les 23 i m'aguanta fins les 8...i com que creix bé i no plora, ja estén tranquila!!(i ben descansats!!:-) O sigui que no pateixis...i aprofita!!
Petons
Jo només t'he de dir que FELICITATS!!! No saps la sort que tens. Jo a la Jordina, li feia lactància materna i cada nit es despertava cada dues hores... Fins hi tot ara, que ja té l'any es desperta 2-3 cops cada nit (suposo que somia perquè molts dies no s'acaba de despertar i amb el xumet ja n'hi ha prou).
A més, tinc una neboda, i li passa tot el contrari que a tu... la nena no dorm MAI, ni de dia ni de nit, sempre plorant... o sigui que aprofita.
Ah... i tranquila, els nens a l'edat del teu... si tenen gana es queixen!!!
A disfrutar de la sort que tens!!!
A més, tinc una neboda, i li passa tot el contrari que a tu... la nena no dorm MAI, ni de dia ni de nit, sempre plorant... o sigui que aprofita.
Ah... i tranquila, els nens a l'edat del teu... si tenen gana es queixen!!!
A disfrutar de la sort que tens!!!
aulia ha escrit:Hola noies,
ostres aulia, disfruta!!! quina sort!
Gracies noies, la veritat és que és una sort pq nosaltres anem molt descansats, a vegades ens preocupem massa. Esquimal el Biel també fa unes tres migdiades al dia, i també alguna vegada (sobretot la de després de dinar) la fa bastant llarga. La veritat és que se'l veu feliç i no plora massa, però el pes està normal però sense tirar coets!! El que està és molt llarg i mira que nosaltres som baixets, jo tinc la teoria que es fa llarg perquè dorm tant.
Una altra pregunta, sabeu quanta llet s'haurien de beure diariament en aquesta edat? pq no tinc clar que durant el dia recuperi, fa 5 tomes però d'uns 120 (algun cop són 150 i d'altres 100). El pediatra em diu que està bé, però són tan ràpides les visites que a vegades ni em dóna temps a preguntar-li aquestes coses, va tant a pinyon que quan surto de la consulta em fa ràbia pq m'he deixat de preguntar-li coses.
Gràcies!!
Una altra pregunta, sabeu quanta llet s'haurien de beure diariament en aquesta edat? pq no tinc clar que durant el dia recuperi, fa 5 tomes però d'uns 120 (algun cop són 150 i d'altres 100). El pediatra em diu que està bé, però són tan ràpides les visites que a vegades ni em dóna temps a preguntar-li aquestes coses, va tant a pinyon que quan surto de la consulta em fa ràbia pq m'he deixat de preguntar-li coses.
Gràcies!!
A veure segons el full que jo tinc dels 2 a 3 mesoso hauria de fer 5 biberons cada 4 hores de 150 a 180 ml, però són orientatives. Jo crec que de 100 és poc, però de 120 a 150 està bé. Però tu el que et digui el metge.

http://capsetademusica.blogspot.com/
Estem fent el Quilt Along del SP http://quilt-i-mes.blogspot.com/
L'Oriol fa el mateix,normalment s'adorm cap allà a les 8:30 del vespre i no es desperta fins a les 6 del matí.
A les 6 del matí li dono el bibe i llavors es torna a dormir una horeta més.
Tinc comprovat que no aguanta més de tres hores despert,aixó si quan està despert no para quiet.
Les seves tomes son cada 3 hores (150 ml) i la última toma li faig de 180 i dues cullerades de cereals.
A les 6 del matí li dono el bibe i llavors es torna a dormir una horeta més.
Tinc comprovat que no aguanta més de tres hores despert,aixó si quan està despert no para quiet.
Les seves tomes son cada 3 hores (150 ml) i la última toma li faig de 180 i dues cullerades de cereals.
El Biel també Jurdi, quan està despert no para de moure les cames i els braços i riu molt. El bany li encanta! Sembla que vulgui nadar!! je je és un neguit dins l'aigua. Deu ser que s'agota tant que després es queda fregit!
- Bertamoliner
- :: puça

- Entrades: 18
- Membre des de: dv. gen. 28, 2011 11:14 am
Crec que no us haurieu de preocupar per això!Hi ha persones que des de sempre que tendeixen a dormir més que d'altres i no és dolent. A més, heu de pensar que si el nen esta tranquil i dorm forces hores, li farà més profit el menjar!És importantissim que llavors ens assegurem de que menjen la resta de tomes correctament.
Hola! a mi la infermera pediàtrica em va dir que si dormia no el despertés a partir del mes i mig. Durant el primer mes l'havia de despertar igualment cada 3 hores ja que era massa petit de pes.
Ara que ja em fa 6 hores seguides ha girat l'horari i dorm de 8-9 del vespre fins 2-3 de la nit!! i després cada 3 hores, o sigui que em toca despertar-me igual a la nit.
Ara que ja em fa 6 hores seguides ha girat l'horari i dorm de 8-9 del vespre fins 2-3 de la nit!! i després cada 3 hores, o sigui que em toca despertar-me igual a la nit.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |