No vol braços

Els hàbits de dormir.
shibi
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

No vol braços

EntradaAutor: shibi » dl. juny 23, 2014 10:03 am

Hola mamis!!!
tinc una nena de 8 mesets. La rutina de la nit ja la tenim bastant establerta.
Però fa uns dies que estic una mica confusa... No vol que la faci adormir als meus braços :( Sempre ho hem fet així... braços mentre li cantava alguna cançó. Ara és agafar-la per fer-la adormir i comença a moure's i rondinar. I és posar-la a la cuna...i un ratet després ella sola s'adorm. És normal que vulguis adormir-se ella sola??? Estic xof...pq hi ha moments q penso...Ja no em vol ni em necessita?? :(
Imatge

Imatge
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: No vol braços

EntradaAutor: Anna Maria » dl. juny 23, 2014 10:13 am

Hola shibi,
què no et necessita dius? Oi tant que sí, guapíssima, el que passa és que totes tendim a menjar-nos el tarro sempre. Una pregunta: la resta del dia està inquieta amb tu? O està tan normal i tranquil·la? Tot i que et dolgui (com quan la primera vegada que deixem la criatura amb algú que no som nosaltres i estem inquietes i nervioses) pots aprofitar l'avinentesa per crear ja la rutina d'adormir-se al llitet, i ja serà una cosa menys a pensar de cara al futur, ja que algun dia ho hauria de començar a fer... No sé, potser t'ha semblat impertinent el meu consell, i entenc i comparteixo que són moments complicats...
Espero que tot et vagi bé.
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: novella » dl. juny 23, 2014 11:54 am

Shibi!! No pateixis! I tant que et necessita! però els xics creixen i van canviant!! El meu fill, més o menys a la mateixa edat també va començar a mostrar que no estava del tot còmode als braços per adormir-se, així que vem començar a deixar-lo al llit (fem collit) i jo m'estirava al seu costat i li donava pit, o li cantava i li feia carícies...i així s'adormia!! de fet, encara s'adorm així, i ara té 20 mesos. Crec que arriba un punt que alguns noten que ja no estan tan còmodes en braços per dormir, i potser els costa agafar una bona postura...però et necessiten igual per acompanyar-los mentre s'adormen, no sentir-se sols, perquè els cantis i els acaronis...
I segur que la resta del dia ja et reclama braços més sovint!! jeje!
No pateixis! viu-ho com un canvi més, no és res negatiu!!
Una abraçada!!
Imatge
Imatge
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

EntradaAutor: inger_0 » dl. juny 23, 2014 3:19 pm

També podria ser que fos per la calor, no sé...
shibi
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

EntradaAutor: shibi » dl. juny 23, 2014 4:47 pm

Buniques, Moltes gràcies per les respostes ^^
Anna Maria, normalment quan està amb mi està bastant tranquileta. Només vol estar als meus braços. És cert que és una nena una mica nerviosa, però fem cosetes pq es relaxi. Jugar, banyet, escoltar música relaxant, mirar contes, cantar-li cançons... Però a la nit és quan passa això. Quan la faig adormir intento relaxar-me jo tmb, pq sé que quan estic nerviosa ho nota i ella tmb shi posa. Però res, vol dormir soleta jeje El teu consell no és gens impertinent ;) Potser si que aprofitarem pq s'acostumi a adormir-se ella sola... aisss....amb lo q m'agradava "acunarla" :_) es fan grans massa ràpid :(... Merci pel consell guapa :*

novella, merci pel consell bunica! em reconforta saber q el teu peque a la mateixa edat li va passar el mateix. Ais, els canvis! fan tants canvis cada 2 x 3...q ja no saps si ho estàs fent bé o no. Doncs seguiré fent el q em dius, almenys q vegi q estic allà amb ella. Acaronar-la, cantar-li... fins que quedi ben dormideta. Gràcies bunica :*

inger, tens raó q tmb podria ser això. La calor, la postura...merci guapa :*
Imatge

Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::