COM AFECTA LA TEMPERATURA AL SON DELS BEBÉS
COM AFECTA LA TEMPERATURA AL SON DELS BEBÉS
Hola a totes i tots! Sóc una usuària nova i m'agradaria molt conèixer la vostra opinió sobre el tema de la temperatura a la nit.
Estic convençuda que, igual que ens passa als grans, la qualitat del son dels més petits depèn de que no tinguin ni fred ni calor i la veritat és que costa trobar com posar-los a dormir en aquestes èpoques d'entretemps.
Teniu comprovat que els vostres fills es desperten sovint per fred o calor?
Creieu que amb la roba de dormir adient dormen més hores i més seguides?
Us serveixen d'alguna cosa els llençols? En el nostre cas, la resposta és NO!!!
Apa, espero els vostres comentaris i opinions! Fins aviat!
Estic convençuda que, igual que ens passa als grans, la qualitat del son dels més petits depèn de que no tinguin ni fred ni calor i la veritat és que costa trobar com posar-los a dormir en aquestes èpoques d'entretemps.
Teniu comprovat que els vostres fills es desperten sovint per fred o calor?
Creieu que amb la roba de dormir adient dormen més hores i més seguides?
Us serveixen d'alguna cosa els llençols? En el nostre cas, la resposta és NO!!!
Apa, espero els vostres comentaris i opinions! Fins aviat!
Re: COM AFECTA LA TEMPERATURA AL SON DELS BEBÉS
Hola Bubu! benvinguda!
m'interessa molt el tema ja que ara que comença a fer calor justament pensava que hauria de fer algun canvi respecte a aquest tema. Avui l'he trobat una mica calentó perquè l'habitació ja ronda els 22 graus. Ell dorm en pijamet de cotó fi ara però encara amb una funda nòrdica fineta....No sé, potser ja li hauria de posar llençols,no? I també pijamet de màniga curta? no en tinc ni idea
Això sí, ell no es desperta o sigui que suposo que ni té fred ni calor, o al menys no la suficient per despertar-se,suposo.
A veure si mamis més expertes ens ajuden!
m'interessa molt el tema ja que ara que comença a fer calor justament pensava que hauria de fer algun canvi respecte a aquest tema. Avui l'he trobat una mica calentó perquè l'habitació ja ronda els 22 graus. Ell dorm en pijamet de cotó fi ara però encara amb una funda nòrdica fineta....No sé, potser ja li hauria de posar llençols,no? I també pijamet de màniga curta? no en tinc ni idea
Això sí, ell no es desperta o sigui que suposo que ni té fred ni calor, o al menys no la suficient per despertar-se,suposo.
A veure si mamis més expertes ens ajuden!
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
La Lia si té calor es destapa i llestos, això si si queda massa lleugera llavors s'encostipa ja ja ja ja
De més petitona si que ens haviem trobat que havia suat com un pollastre i no s'havia ni despertat.
Nosaltres ara jali posem un pijama més primet, llençol i una manteta mooolt primeta (rotllo arrullo) i hem retirat l'edredó per que ara ja fa una calda considerable.
De més petitona si que ens haviem trobat que havia suat com un pollastre i no s'havia ni despertat.
Nosaltres ara jali posem un pijama més primet, llençol i una manteta mooolt primeta (rotllo arrullo) i hem retirat l'edredó per que ara ja fa una calda considerable.
La Lia ja és tota una princesa!
Jo com la petazetas i d'aquí un parell o 3 de setmanes li posaré pijamet de màniga curta, però la veritat és que l'estiu em fa patir. Serà el seu primer estiu, aviam com li senta la calorada... les que ja teniu experiència en temps de molta calor (juliol, agost), els poseu a dormir amb la finestra oberta?
Ostres, jo també tinc molts dubtes amb aquest aspecte. A l'estiu pijama curt i ja està?
Amb mesos poden tenir finestra oberta o ventilador posat a l'habitació on estan? Aix!! Ho de la temperatura i la roba que cal posar no ho controlo gens. QUè diuen les veteranes??
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Holes... LA meva va neixer el 27/07/2007, i ja hem pasat 2 estius. Sempre amb pijamets d'estiu i sense tapar, i... a ple estiu amb la finestra oberta amb escletxes a l'apartament d'estiu i a casa que hi ha aire acondicionant, l'encenem no massa fort... (tot i que esta lluny de la seva habitacio regula la temperatura. I... vigilar que a mitja tarda la seva persiana ja sigui avall perque no es sobreescalfi la seva habitacio...
el que ara a entretemps... jo li toco el clatell mentre dorm a veure com esta... ella no soporta que la tapem i llavord hem de jugar amb pijames mes groixuts o menys... ara encara dorma amb als de tovallola pero sense tapar. Encara no hem passat a pijama prim perque no es deixa tapar.
Pero el mes important es que... tenen la mateixa calor o fred que nosaltres... si tu et despertes per fred... pensa en la peque..
el que ara a entretemps... jo li toco el clatell mentre dorm a veure com esta... ella no soporta que la tapem i llavord hem de jugar amb pijames mes groixuts o menys... ara encara dorma amb als de tovallola pero sense tapar. Encara no hem passat a pijama prim perque no es deixa tapar.
Pero el mes important es que... tenen la mateixa calor o fred que nosaltres... si tu et despertes per fred... pensa en la peque..
OStres, dec tenir l'únic nen fredolic de tot el forum!!!
El nostre dorm amb pijama groixut i nòrdic. Bé, ahir li vaig canviar el pijama groixut per un de coto prim però ell dorm tapadet amb el nòrdic i avui l'he trobat un pel tevi... No sua mai! Jo vaig seguint el que faig per mi però ell un mica més de roba.
Crec que s'ha d'anar mirant com son d'anguniosos amb la calor i intentar que estiguin a gust.
però suposo que cada crio...
El nostre dorm amb pijama groixut i nòrdic. Bé, ahir li vaig canviar el pijama groixut per un de coto prim però ell dorm tapadet amb el nòrdic i avui l'he trobat un pel tevi... No sua mai! Jo vaig seguint el que faig per mi però ell un mica més de roba.
Crec que s'ha d'anar mirant com son d'anguniosos amb la calor i intentar que estiguin a gust.
però suposo que cada crio...
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Els vostres els feu dormir amb bodi?? jo al Marc li poso bodi de màniga curta o tirantets i pijama de cotó de màniga llarga. Encara té el nòrdic pero no el noto calent, ni suat quan el vaig a buscar...a Lleida acostuma a fer "rasca" per les nits i no em fio de deixar-lo només amb llençol.
Jo he posat el termòmetre de l'humificador a la seva habitació i miro que estigui entre 19 i 22 graus i la humitat entre 40 i 60.
Tinc entés que poden dormir amb la finestra oberta o l'aire condicionat obert sempre i quant no els toqui cap corrent d'aire directament, no??
Jo he posat el termòmetre de l'humificador a la seva habitació i miro que estigui entre 19 i 22 graus i la humitat entre 40 i 60.
Tinc entés que poden dormir amb la finestra oberta o l'aire condicionat obert sempre i quant no els toqui cap corrent d'aire directament, no??

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Jo visc a Vic i com que també fa rasqueta fins ara li posava: bodi màniga llarga, pijama de cotó prim i nordic. Ara li he tret el body i dorm amb pijama prim i nòrdic però es desabriga molt i m'estic plantejant posar-li un pijama-manta primet que tinc. Dubto peruquè tinc por que tingui fret als braços i al pit...algú fa servir pijama-manta d'entretemps?
De fet, sempre tinc molts dubtes amb el tema temperatura i sempre penso que potser es desperta perquè la tinc massa abrigada, o poc.... A veure si amb aquest post en treiem l'entrellat
!
De fet, sempre tinc molts dubtes amb el tema temperatura i sempre penso que potser es desperta perquè la tinc massa abrigada, o poc.... A veure si amb aquest post en treiem l'entrellat
Hola a totes i tots!
Ho sento per vosaltres, però m'alegro de no ser l'única que s'agobia a l'estiu amb la temperatura. Jo el meu nen el faig dormir ara mateix amb pijama primet de cotó i sac d'entretemps. De moment, anem bé però a l'estiu és una altra història.
A Barcelona no hi ha problema perquè dorm amb body i prou però fora de Barcelona, quan a mitjanit refresca i ell està tot just amb el pijama de màniga i cama curta no sé què fer. Té les cames i els braços freds i el llençol l'envia a fer punyetes....
Coneixeu algun pijama primet que permeti afegir-hi mànigues si convé (com els sacs polars d'hivern) o algun pijama extensible o similar?
Ho sento per vosaltres, però m'alegro de no ser l'única que s'agobia a l'estiu amb la temperatura. Jo el meu nen el faig dormir ara mateix amb pijama primet de cotó i sac d'entretemps. De moment, anem bé però a l'estiu és una altra història.
A Barcelona no hi ha problema perquè dorm amb body i prou però fora de Barcelona, quan a mitjanit refresca i ell està tot just amb el pijama de màniga i cama curta no sé què fer. Té les cames i els braços freds i el llençol l'envia a fer punyetes....
Coneixeu algun pijama primet que permeti afegir-hi mànigues si convé (com els sacs polars d'hivern) o algun pijama extensible o similar?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |