dormir sense pit, ni mama, ni xumet,..

Els hàbits de dormir.
entrerius
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: dormir sense pit, ni mama, ni xumet,..

EntradaAutor: entrerius » dj. set. 23, 2010 8:54 am

Bon dia noies.

Nosaltres també estem en ple xupiteo nocturn.... i la veritat és esgotador.
Sempre s’ha despertat molt per la nit... però és que fa uns dies que sols vol estar enganxat a la teta.
Fem collit, amb llit sidecar, però sols s’hi està a primera hora, i desprès ja vol venir al nostre llit i comença la ronda de xupitos...i si em separo un mil•límetre d’ell, ja ho nota!!!!!

Jo també voldria deslletar-lo a la nit. Hi ha moments que li dic que la teta dorm i que és hora de dormir..... es posa a plorar amb aquell plor que no ho és.... que és protesta..... i poc a poc va baixant el to fins que calla...... però la contrapartida és que vol dormir a sobre meu...el seu cap damunt del meu...... galta amb galta.......i també resulta esgotador!!!!

L’estan sortint els ullals i suposo que deu ser això, o la tornada a casa desprès de les vacances, amb la pertinent tornada a la llar amb mestra nova i espai nou, i el no poder estar amb la mama durant tot el dia...... no ho sé........

Porta uns dies que la vol a tota hora, a mig sopar la demana i desprès continua sopant, quan surto de la dutxa i m’estic eixugant a la que em despisto ja el tinc enganxat com un corderet, li dona teta al seu cotxe, quan veu alguna mare alletant se n’hi va corrents i la demana: TETA!
Està obsessionat!!!! :-D :-D :-D

No sé si és bon moment per deslletar-lo a la nit......?????? ...... Sempre hi ha alguna cosa que fa que no sigui un bon moment... i arriba un punt que no pots (son, esquena....)
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » dj. set. 23, 2010 11:00 am

Hola nenes!! quins mals de cap que tenim eh!!! el Walid tb es despertava molt a la nit només feia un xupito i es tornava a clapar i ell mateix ja s'esterrossava, dormia contra mi però no sobre meu ni enganxat a la meva teta, a part algun dia tonto. Ja sé que el cas no es el mateix... però posats a buscar solucions!! Vaig pensar que o bé necessitava mimitos pq es despertava per akgun somni o bé tenia set, no li agrada l'aigua i durant el dia feina per que en begui a part de quan en té molta necessitat sinó l'escup... avig optar per donar-li aigua i aqui es va acabar els xupitos de nit, feia exactament igual que amb la teta una xurrupada i es girava així que era ben bé que tenia set! El Walid també prendria teta tot el dia a la que m'assento al sofa i es al meu coll s'amorra però no n'hi dono des que estic embarassada els pits em fan molt de mal i he restringit el pit a l'esmorzar i al vespre si algun dia està ronyo o no ha sopat gaire bé.
Potser no us ajuda en gaire...
Entrerius nosaltres al tornar de les vacances també va ser un pel durillo!! i si a sobre hi afegiu la guarde i canvi de profe doncs pobret no m'estranya. Aquesta nit vaig intentar psar-lo a dormir solet a la seva habitació i molt bé quan el vaig posar al llit estava esberat i no volia dormir, pq esclar quan es en aquella habitació normalment juga aixi que vaig posar musica classica per a nens i el vaig prendre en braços fins que es va calmar i quan ja estava q s'adormia el vaig posar al seu llitet i acurrucar-lo i acaronar-lo i es va quedar clapat, li vaig deixar una estona la musica ben fluixet que s'acabés d'adormir profundament i fins les 4 que ha començat a fer soroll de boca seca res de res, li he donat infusió de maria lluisa que se le veu millor que l'aigua i s'ha tornat a adormir, jo crec que ha dormit millor pq com q no paro de llevar-me per fer pipi i passo pel seu costat ho nota i es comença a moure al seu llit, en canvi aquesta nit ni un sorollet no ha fet! ja anirem veient com evoluciona! Jo que em pensava que no aniria bé i l'hauria de tornar a portar al meu cuarto al meu costadet... :love:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Kalanxoe
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 1:28 pm
Ubicació: Sants, Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Kalanxoe » dj. set. 23, 2010 9:25 pm

Doncs sí que us faré cas, tant pel que fa al "mètode pare", que m'ha encantat, i de fet sempre l'hem seguit una mica a casa, com per explicar d'aquí un temps que a la nit es dorm, metones incloses. zz:-)

Aparentment no notem encara millores en l'adaptació a l'escola després de dues setmanes, així que crec que el millor serà, ara mateix, donar el pit cada cop que m'el demani, xupito va, xupito ve. Avui ha estat intensiu a la tarda, però sembla que es trobava més alegre i actiu, així que jo crec que funciona. I a la nit, anirem fent com podrem, entre xupitos i passejades del pare.

A més, s'ha adormit de 7 a 8, cosa que no véniem fent i anava a dormir més d'hora. Però mira, també li haurà servit perquè així després s'ha banyat i ha sopat més tranquil i sense rondinar tant.

Si és que només té un anyet i de vegades volem que ens entenguin i facin les coses com a nosaltres ens aniria bé. Jo ja m'ho vaig repetint sovint: mooooolta paciència.

Bé, gràcies pels vostres consells i creuem els dits perquè la setmana vinent aconseguim estar més a gust a l'escola. :anec:
Imatge
Imatge
lia
:: poltre
Entrades: 611
Membre des de: dt. abr. 14, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: lia » dj. set. 23, 2010 11:31 pm

nius ha escrit:
gemma2009 ha escrit:

En Kai és un clar exemple: es el que molta gent descriuria com un bebè toalment malcriat. Mai hem tingut horaris a casa per res, ni per dormir (que tant aviat pot quedar-se adormit a les 6 de la tarda com a les 11 de la nit, i no exagero) ni per menjar (depenent de l'hora en que vagi a dormir "sopa" amb nosaltres o no, hi ha dies que berena i dies que no, hi ha dies qu enomés fa teta i dies en que menja de tot. Sempre que vol braços té braços, i si plora sempre li fem cas. Pensava que entrar a la llar seria tot un shock per ell, i que hauriem de començar a posar horaris i rutines a casa per no fer-li tant dur. Doncs res de tot això! Ell va a la llar content, es fa amb tothom, dorm (o no, depen del dia) amb la resta, i menja amb la resta a l'hora que els hi donen dinar. Crec que el fet de no tenir horaris ni rutines el fa més "adaptable" a qualsevol situació, i fins ara ens ha anat molt bé, però crec que sobretot és una qüestió de caràcter i res del que fem o deixem de fer pot influir gaire en això.

Canviem Kai per Pol i podia haver-ho escrit jo. No tenim cap mena de rutina, fins fa 10 dies (que són els que fa que treballo) tant ens llevavem a les 10 com a les 11, anem a dormir quan ell té son, menja si està d'humor (que sol estar-ho, no té massa problemes) i fem teta tantes vegades com sorgeix.

Suposo que la desconeixença em fa estar espantada. Veig que aquesta setmana ja s'haurà de llevar a les 8, i estar-se més hores a la llar. I em fa cosa saber com anirà. Però com dius, gemma, és una adaptació.

M'agrada llegir que tot i anar a l'escola, seguiu sent "lliures" i feu i desfeu, perquè a priori, sembla que haguem d'establir unes rutines, i fa entre mandra, por.....

I aquests dies, amb la iaia, ha anat dormint.... :-:) o sigui que segurament, n'aprendrà, més tard o més d'hora.

NOIESSSSSSSSS NALTRUS ESTEM IGUAL!!!!!!!!!!! al principi havia de treballar i vaig mirar de posar una mica d'horaris de teta.... al final no m'he posat a treballar però vaig mirar de posar horaris de dinar..... i impossible noies no ens hem vam sortit... no menjava... jo nerviosa.... aixi que m'he deixat de la fixació dels horaris i ara fluim!! segons com fem teti, dina amb nosaltres de tot el que pot talladet ben petit perque els triturats no els vol ni veure! i jo la veig la mar de feliç!

ENS UNIM TAMBÉ AL CLUB DELS XUPITOS I DEL MAL D'ESQUENA!!!!! I dies com avui que estic esgotadaaaaa uffff se'm fa molt pesat! ella s'adorm al pit a la nit quan veiem que es mor de son i després cap a les 3 es desperta i vinga cap al nostre llit i comencen els xupitos! hi ha dies que em queda un braç tot encartronat!

però el tema és que ara estudio opos i es queda 4 hores al dia amb les àvies! i fenya rai a dormir-la! a casa els meu pares plora i mon pare ha de sortit sempre al carrer, i només s'adorm pel carrer passejant! i a casa només calla tocant una campana del jardí!!!! i amb la sogre igual estan aqui a casa mentre jo estudio i vinga a plorar! han de sortir al carrer i només s'adorm al cotxet i avegades després de plorar una estona, altres simplement cau! però vaja que els avis pobres paren bojos!!! i em sap un greu!

avegades em sento culpable! penso..... si li hagués donat xumet... si l'hagués acostumat a adormir-se sola... si tinguessim hàbits i horaris..... ufffffffffffffffffffffff a més de l'esgotament la culpa!!

ai noies que dificil!!

NIUS, LELE, KALANXOE, com va per les llars??? i KALANXOE què tal el mètode papa, jo avui li dèia que l'haurem de posar en pràctica!

probaré el mètode aigua de l'ANGELINA aveure què tal!

bona nit noies!!!
Imatge

Imatge
entrerius

EntradaAutor: entrerius » dv. set. 24, 2010 8:45 am

nius ha escrit:...........Doncs des d'ahir a la nit que crec que el Pol no vol adormir-se perquè sap que quan es llevi no hi seré jo (a veure, interpretacions made in mama, eh...però no li trobo una altra explicació....) És estirar-lo al llit, quan ja tanca els ullets (està mort de son, pobre) que es posa a bramar, a fer la croqueta pel llit, etc. I clar, ens aixequem. Si el gronxo i els ulls li fan figa, també brama. Al final, després de molts intents, l'he adormit al fular (i no sense abans plorar molt, pobret).

Bon dia.

Jo també crec que l'Omar fa això a l'hora de la migdiada.... per que desprès jo me'n vaig a treballar i no vol separar-se de mi ni un segón.

Aquesta nit hem fet teta per anar a dormir i quan s'ha despertat l'he dit alló de que la teta dorm.... i ha rondinat una mica.... ha volgut una mica d'aigua.... ha tornat a rondinar....l'he demanat si volia la xupa i ha dit que sí (????).... ha xumat una mica....ha tornat a rondinar.... i de cop ha llençat la xupa i s'ha posat al damunt meu a dormir..... i fins les 6 del matí.
Aleshores l'he dit que la teta ja s'havia despertat i l'ha deborat!!! ha tornat a dormir fins a les 8, i ens hem llevat per anar a la guarderia.

L'Omar mai ha dormit a la llar. Li vaig portar a l'any, de 9 a 13. Sempre feia una migdiada pel matí....però a la llar no hi va haver manera. Arribava a casa rendit i molt rondinaire.
Durant les vacances va tornar a fer migdiada al matí... és a dir que encara la necessita.... però ara ha tornat a la llar i res de res. La diferència és que ara ja arriba més tranquil a casa.

Espero que els vostres, estant-hi més hores, l'acaben fent.
lia

EntradaAutor: lia » dv. set. 24, 2010 2:06 pm

entrerius ha escrit:
nius ha escrit:...........Doncs des d'ahir a la nit que crec que el Pol no vol adormir-se perquè sap que quan es llevi no hi seré jo (a veure, interpretacions made in mama, eh...però no li trobo una altra explicació....) És estirar-lo al llit, quan ja tanca els ullets (està mort de son, pobre) que es posa a bramar, a fer la croqueta pel llit, etc. I clar, ens aixequem. Si el gronxo i els ulls li fan figa, també brama. Al final, després de molts intents, l'he adormit al fular (i no sense abans plorar molt, pobret).

Bon dia.

Jo també crec que l'Omar fa això a l'hora de la migdiada.... per que desprès jo me'n vaig a treballar i no vol separar-se de mi ni un segón.

L'Etna també ho va fer uns dies que la deixava dormint a casa els avis... després es resistia a la siesta! ara la deixo sempre desperta però la feinada és de ma mare per adormir-la! i quan veu que entrem a casa els avis ufffff!!! se m'aferra com un pop pobrissona!

ENTRENEIUS! que bo lo de la teta dorm...!

jo avui he probat lo dels copets al cul, que vaig llegir per aqui, a la migdiada quan s'ha despertat o veig que s'ha tornat a dormir! aveure...
Imatge

Imatge
entrerius

EntradaAutor: entrerius » dv. set. 24, 2010 3:29 pm

Lia, ostres, ho passen fatal ells pobrets.....i nosaltres també..... per allò que deies del sentiment de culpa.

Jo també em sento fatal quan el deixo plorant....... i desprès veus que no et vol deixar en cap moment... o que sent una porta i es posa a plorat pensant que marxes....... uuuufffffff ho passen malament pobrets.

Sort que ara ve el cap de setmana i farem intensiu!!!
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » ds. oct. 02, 2010 4:02 pm

Hola!
Entro un momentet per dir que aquests dies el Pol no ha anat a la llar, però que ahir es va quedar amb l'avi, i quan vaig arribar me'l vaig trobar DORMINT AL SOFÀ, damunt d'un os de peluix. L'avi li va acaronar el cap i ell es va clapar!
Em va servir per pensar que potser a l'escola les coses seran més senzilles. Dimarts ja s'haurà de quedar a fer la migdiada, a veure com va!

Com aneu vosaltres?
Imatge

Imatge
Kalanxoe
Entrades: 35
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 1:28 pm
Ubicació: Sants, Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Kalanxoe » dl. oct. 04, 2010 12:32 pm

Nosaltres anem fent, però de moment no es quedarà a l'escola a la tarda perquè al costar-li l'adaptació ens han recomanat que ens esperem una mica i com que jo m'ho puc combinar, doncs em sembla bé i així no el faig patir tot el dia (de fet, hi va 6 hores a l'escola, de 9 a 3, que ja són moltes, oi?).

I a les nits seguim dormint junts, i ara va millor, perquè quasi no ens despertem, tot i que el noi segueix volent pit a la nit, i si no el troba rondina.

Avui mateix em deia una companya que provi de donar-li un bibi amb cereals per anar a dormir, i així potser aguanta més hores (la primera hora, la passa al bressol un cop s'ha adormit) però em sembla que no el voldrà, perquè fa temps que no en pren de bibis.

Crec que és qüestió d'adaptar-nos tots a la nova situació i no preocupar-nos massa, perquè em sembla que no hi ha fòrmula màgica, encara que tots la busquem.

Com a novetat, a l'escola ha començat a adormir-se al seu matalàs, això sí, amb l'educadora estirada al seu costat. El papa no ho aconsegueix però, i si no ho fa bressolant-lo res de res, i ahir ni això, plorava moltíssim i al final hi vaig anar jo a socòrrer-los. En fi...
Imatge
Imatge
entrerius

EntradaAutor: entrerius » dl. oct. 04, 2010 5:39 pm

nius, klacxone, molt be per aquests petits que dormen sense la mama!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: :content: :content:

Nosaltres continuem sense dormir a la guarderia... però sols hi va 4h..... ara.... arriba a casa baldat!! hi ha dies que no vol ni dinar.... sols teta i dormir....

Per la nit anem mes o menys igual.... quan es desperta, li costa una miqueta de dormir-se però no plora.
Els primers dies s'empipava i rondinava fent que no amb el cap a mena de desacard... però ara ja no ho fa..... sols intenta buscar la posició per dormir.... que hi ha nits que li costa ben be 1h....pobret...
entrerius

EntradaAutor: entrerius » dv. oct. 15, 2010 9:25 am

Hola noies.

Entro per dir-vos que ja fa 2 o 3 dies que l'Omar no demana la teta fins a les 6 del matí.... i quan és desperta ja no rondina, ni protesta, ni ha de buscar la posició per tornar-se a dormir...
Dona 3 o 4 tombs i torna a dormir!!! >.-<: >.-<: :p-) :p-)

Això sí..... a les 6 comun rellotge.... TETA!!!!!!! :-D :-D :-D
lia

EntradaAutor: lia » dv. oct. 15, 2010 10:00 am

OLE PER L'OMAR >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: poquet a poquet tot va arribant!

l'Etna ara algun dia que mig es desperta li acaricio l'esquena i es torna a dormir! només algun cop e! potser sera l'inici??? jijii ves a saber! però la millor formula es la paciència!
Imatge

Imatge
angelina

EntradaAutor: angelina » dv. oct. 15, 2010 10:19 am

Ostres entrenius que bé!!! Nosaltres des que l'haviem psoat al seu cuarto mb! li costa una mica aodrmir-se, l'he de calmar al braços pero rapid rapid es queda ko! i després la nit perfecte es desperta un cop allà les 3 que te set, no m'eestranya no hi ha manera de fer-lo beure durant el dia!!! :-(( i quan dic set beu 2 glops ehhh pshhhh! :ufs: i despres fins les 6h30 les 7 no reclama teta.

Ara aquestes dues ultimes setmanes tenim 2 queixals a mig sortir que ens porten pel cami de l'amargura, feina per adormir-se (buuuufffff), es desperta molt sovint les migdiades son super curtes, es desperta amb una bramssss!!! bua espero que aviat acabin de foradar i sortir i tot pugui tornar a la "normalitat"
Ara al mati me'l poso al llit amb mi i apa les ultimes 2h les fem juntets jiji :content: algun mati que no s'ha despertat fins les 8 he dit ostres!!! ara ja no me'l puc portar al meu llit! :love: doncs ara torno a anar servida! ditxosos queixals... fins o tot te l'ullet q li plora del costat que el queixal li fa mal i aquest mati s'ha despertat amb l'ullet una mcia infladet!! i ple de lleganyes lletjes!!! i es que dormint se'l rasca!!!

Bueno aviam si els queixals s'acaben aviat i els donen una treva... després faltaran els ullals però penso que no seran tan dolorosos potser... espero i desitjo pq em fa una peneta quan veig com li burtxa la boca....

Be noies ja m'he desfogat jijiji :p-)
Un petó a totes :-()-) i als bebitos tb :oset:

Imatge
Imatge

Imatge

WALID & INÈS
Lele
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 512
Membre des de: dg. maig 17, 2009 11:32 am

EntradaAutor: Lele » dg. oct. 17, 2010 9:29 pm

Hola noies,

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: MOLT BÉ OMAR!! >.-<: >.-<: Poc a poc ho aconseguirem!!

Doncs nosaltres no hem passat gaires bones setmanes.

A l'escola bressol sembla que s'adorm una horeta al matí. Li vaig preguntar a la mestra si plorava per adormir-se i em va dir que no, que només rondinava... jo crec que deu plorar!!

A les 12h ja el recullen els meus pares i tot sovint se'l troben plorant!! :ufs: La migdiada la fa a casa l'àvia i la única forma, però efectiva que té la meva mare, és posar-lo al cotxet i movent-lo, s'adorm. El problema és que l'àvia no té l'esquena com per bressolar el nostre toxonet, així que amb el cotxet molt bé i fa dormides de més d'una hora.

A la nit, doncs es desperta molt i molt sovint, especialment aquesta última setmana. He arribat a estar tan i tan desesperada que fins i tot pensava portar-lo a la Rosa Jové. Però ara ja sé el que li debia passar... li han sortit les 4 dents de dalt de cop!!... menys mal que el nostre pediatra diu que les dents no fan mal!! Després de comentar-ho amb un parell de persones em van recomanar el Chamodent, que és homeopàtic i ara està més tranquil.

El problema és que fa uns tres dies, dins dels seus múltiples despertars nocturs, i tot adormit, tant ell com jo, em va fotre una queixalada amb la, llavors, "única" dententa que tenia i m'ha fet ferida. Ara em fa molt mal quan s'enganxa, espero que es curi aviat!!

Doncs, noies, poc a poc els nostres prínceps i princeses es fan grandets i millorarant el tema del dormir!!
Bona nit!
Londonbaby
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am

EntradaAutor: Londonbaby » dg. oct. 17, 2010 9:33 pm

Ostres Lele, 4 de cop, pobre com devia d'estar de neguitós.

Nosaltres a la guarde no pasem de mitja hora/3 quarts.... però bé...que li farem! :ok:
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
angelina

EntradaAutor: angelina » dl. oct. 18, 2010 8:00 am

Ostres LELE no m'estranya que estigués neguitós.... 4 dents de cop!!! nosaltres ara estem amb dos queixals i les dents ha sigut 2 de cop el maxim i ja tela...

Ostres que maco el teu pedi que diu que no fa mal... no n'hi deuen fer a ell clar!!! :ufs:
Alguna vegada a mi també m'ha fet una ferideta un parell de cops i no li he donat de mamar fins que no s'ha curat una mica ara ja no es un bebito (el meu el teu no mhi he fixat perdona) i si un parell de dies no fa teta no passa res... per lo que raja en aquests moments... però intento mantenir-li per fer tandem a l'arribada de la germaneta, aviam si ho aconseguim! :love:

Imatge
Imatge

Imatge

WALID & INÈS
entrerius

EntradaAutor: entrerius » dl. oct. 18, 2010 5:33 pm

Hola noies.

Lia molt be per l’Etna!!! Espero que sigui el principi de les esperades nits senceres!!!

Angelina, el Walid està fet un campió.... ja a la seva habitació!!!! Ara amb els queixals és normal que et necessiti més... però ja tornarà tot a lloc. A mi m’havien dit que els ullals fan més mal.... però no ho se..... A l’Omar ja l’han despuntat els dos de dalt i la veritat és que quan l’estaven sortint estava tota la nit enganxat a la teta i molt rondinaire.

Lele, molt be per la iaia....més d’1h de migdiada!!!!! Ostres, pobret... 4 queixals de cop.... es normal que estigui molt inquiet... i la queixalada deu ser pel mateix... a mi també m’havia mossegat alguna vegada quan estava amb els queixals... però mai em va fer ferida al pit.... però als braços o a l’ombro més d’un blau me n’he emportat.

Londonbaby, ¾ h és un cicle de son... pel que vaig llegir....ja està be..... :ok:

Sabeu que fa ara a mitja nit??? Se’n va al seu llitet ... i si es desperta i rondina li dic que vingui al meu costat i no vol!!!! ....?????..... i a mi em costa molt tornar a dormir... ja m’havia acostumat a tenir-lo enganxat com una paparra i ara...... el trobo a faltar. :love: :love:
lia

EntradaAutor: lia » dj. oct. 28, 2010 9:35 am

hola noies! l'etna ha fet un canvi amb la son! portem 3 dies que sentim tocar casi totes les hores? la poso a dormir al seu llit després de casi 1 hora al pit i al cap de 10 minuts es desperta aixi que cap al menjador al pit i clar a dormir al nostre llit i cada horeta a fer xupitet! a més ara es queda desperta alguns ratos, es posa dreta al llit..... escala i vol dormir damunt meu.... ha coïncidit que el diumenge va donar els seus primer passos i ara ja no para de fer passets!!! deu voler aixecar-se per practicar!

us durillo, sort que no treballo sino aniria com una zombi! però bueno ho porto bastant bé!! intento pendrem-ho amb paciència!

ara quan sento mares que se'ls hi adormen sols i que dormen 7 hores seguides... abans pensava "què he fet malament?" ara intento pensar que sigui com sigui jo faig el que crec que és millor per ella..... i segur que poc a poc aconseguirem DORMIR TOTA UNA NIT SEGUIDETA!

LONDON, LELE valtrus què tal?
Imatge

Imatge
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dc. nov. 17, 2010 11:12 am

Hola! M'uneixo al club!!
Jo de moment no porto el Xavi a la llar...bé us explico la meva situació:
JO treballo de nit a un bar i arribo a casa a les 3 el dia que arribo més d'hora...me'n vaig a les 22.00h...m'he muntat l'horari així perquè d'aquesta manera poso jo el Xavia dormir;
Desde ben petitó que fem la tipica rutina: Pit + banyera +massatge + xupito + dormir; Al principi el teniem al moisés...ara el posem a dormir a la seva habiytació i quan em canso d'aixecar-me o quan torno de treballar el poso al sidecar; Per adormir-lo ho fem amb molts braços i molta teta...si estic jo s'adorm al pit, si està el meu marit li rondina bastant als braços fins que cau rendit; a La nit..pffffff...és brutal!!!aquesta nit per exemple s'ha despertat cada 3/4 d'hora i sense teta és incapaç de tornar-se a dormir...Alguna nit ha fet 3 hores i 2 nits en 6 mesos ha fet 5h...Però això sempre amb el seu pare...si estic jo...no sé...m'olora el tio i no hi ha manera!!!!Jo estic rebentada...però el cos se m'està acostumant...aquest no és el problema...el problema, ñés que en nits com avui DUBTO de tot el que faig!!!Hauria de negar-li pit??no oi?? Tothom em diu que provi braços, ninotets musicals, xumets....PErò a part que tot això ja ho he probat i no funciona, jo estic rebentada a la nit com per posar-me a fer proves...
Aixxxxxxxxxxxxx!!!jo tinc l'esperança que un dia faci el canvi...i evidentment "algun dia" el farà...Però mentrestant...què creieu? ah! una altre dada: durant el dia fa pit cada 2 hores com a molt! hem començat AC i costa molt, però anem fent poquet a poquet,...encara que sembla que desde que hem comnçat amb la AC vugui mamar me´s sovint...és normal això?
Per cert, enhorabona a totes les que comenceu a dormir més seguit ehhhhhhhhhhhh >.-<:
Ah! Entrerius! em pixo de riure amb la teva manera d'explicar les coses!!! :-D :-D Quan dius lo que se t'enganxa a tot moment...al sortir de la dutxa com un corderet..JAJAJAJA! em pixo! a mi em passa una mica el mateix, pe`ro el Xavi encara té 6 mesos i no té prou autonomia com per agafar-se ell solet...ja pateixo per quan es pugui enganxar com un monito! :-D :-D
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::