Dorm en braços
Re: Dorm en braços
Hola,
Jo tinc comprovat que quan agafen el son profund fan com un espasme on mouen braços i cames...
Pero a mi tampoc em funciona... només algunes vegades.
Jo tinc comprovat que quan agafen el son profund fan com un espasme on mouen braços i cames...
Pero a mi tampoc em funciona... només algunes vegades.
Hola!!!
Doncs la meva també es dorm en braços, (els del seu pare). Tot i que ho trobo bonic, no m'agrada gaire, per l'experiència amb son germà gran. Ara ens costa molt fer-lo dormir solet al seu llit (té dos anys). No sé si és perquè és un nen amb molta energia fins a tard o és una "mala costum", però la nena està seguint el seu mateix patró i em fa una mica de por.
Hi ha dies que a les 23 el gran encara segueix despert i donant guerra. Si oblides el cansament que portes a sobre, és molt bonic, perquè estem amb ell i li expliquem contes i veiem les gràcies que fa. Però, reitero, si estàs cansat/da les gràcies ja no et fan tanta gràcia...
Les que heu dormit als vostres fills en braços i que ara ja són més grans, com ho porteu?
Doncs la meva també es dorm en braços, (els del seu pare). Tot i que ho trobo bonic, no m'agrada gaire, per l'experiència amb son germà gran. Ara ens costa molt fer-lo dormir solet al seu llit (té dos anys). No sé si és perquè és un nen amb molta energia fins a tard o és una "mala costum", però la nena està seguint el seu mateix patró i em fa una mica de por.
Hi ha dies que a les 23 el gran encara segueix despert i donant guerra. Si oblides el cansament que portes a sobre, és molt bonic, perquè estem amb ell i li expliquem contes i veiem les gràcies que fa. Però, reitero, si estàs cansat/da les gràcies ja no et fan tanta gràcia...
Les que heu dormit als vostres fills en braços i que ara ja són més grans, com ho porteu?
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Bé, estic provant TOT el que m'aneu dient, però està costant!!!
De totes maneres 1000 gràcies a totes perquè estic molt contenta que ara la podem deixar una estoneta (màx. 20 minuts) de tant al seu llitet. Avui he pensat a provar allò de posar-la al meu llit i fer-la dormir allà i anar-hi al cap de 20 minuts i estirar-me al seu costat perqueè m'hi trobi quan es mig desperti, a veure com anirà!!! Ja us ho explicaré.
Ah! Per cert, aquest matí hem sortit a passejar i s'ha adormit al cotxet a les 12.30 i... són les 14.57 i segueix dormint!!!!
Visca!!
Avui he pogut dinar tranquila... 
De totes maneres 1000 gràcies a totes perquè estic molt contenta que ara la podem deixar una estoneta (màx. 20 minuts) de tant al seu llitet. Avui he pensat a provar allò de posar-la al meu llit i fer-la dormir allà i anar-hi al cap de 20 minuts i estirar-me al seu costat perqueè m'hi trobi quan es mig desperti, a veure com anirà!!! Ja us ho explicaré.
Ah! Per cert, aquest matí hem sortit a passejar i s'ha adormit al cotxet a les 12.30 i... són les 14.57 i segueix dormint!!!!
Visca!!
Avui he pogut dinar tranquila... 

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
has provat d'enlloc d'adormir-la en braços.. posar-la al seu llitet i estar-te al seu costat fins que s'adorm? així no es despertarà!
Potser al principi li costarà una mica acostumar-se si sempre l'has adormit en braços però quan s'hi acostumi anirà molt bé!
Potser al principi li costarà una mica acostumar-se si sempre l'has adormit en braços però quan s'hi acostumi anirà molt bé!
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Irinna, gràcies, però haig de dir que ara ja no dorm en braços (bé, si no estem a casa potser algun dia sí, però és diferent!). Ara ja dorm al llitet, això sí, encara ens necessita per agafar el son, però cada cop menys. I un cop s'ha adormit o està endormiscada la podem deixar soleta i ella segueix dormint. Es desperta sovint però a això ja ens hem acostumat i poc a poc ho va allargant... 

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
Perfecte!! 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |