Dorm en braços

Els hàbits de dormir.
Nuri g
:: zebra
Entrades: 1046
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 3:27 pm
Ubicació: Girona

Re: Dorm en braços

EntradaAutor: Nuri g » dv. març 25, 2011 9:06 am

Hola,

Jo tinc comprovat que quan agafen el son profund fan com un espasme on mouen braços i cames...
Pero a mi tampoc em funciona... només algunes vegades.
ImatgeImatgeImatgeImatge
hiolambda
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: hiolambda » dv. març 25, 2011 11:02 am

Hola!!!

Doncs la meva també es dorm en braços, (els del seu pare). Tot i que ho trobo bonic, no m'agrada gaire, per l'experiència amb son germà gran. Ara ens costa molt fer-lo dormir solet al seu llit (té dos anys). No sé si és perquè és un nen amb molta energia fins a tard o és una "mala costum", però la nena està seguint el seu mateix patró i em fa una mica de por.
Hi ha dies que a les 23 el gran encara segueix despert i donant guerra. Si oblides el cansament que portes a sobre, és molt bonic, perquè estem amb ell i li expliquem contes i veiem les gràcies que fa. Però, reitero, si estàs cansat/da les gràcies ja no et fan tanta gràcia...

Les que heu dormit als vostres fills en braços i que ara ja són més grans, com ho porteu?
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
Alesta
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dv. març 25, 2011 1:57 pm

Bé, estic provant TOT el que m'aneu dient, però està costant!!!
De totes maneres 1000 gràcies a totes perquè estic molt contenta que ara la podem deixar una estoneta (màx. 20 minuts) de tant al seu llitet. Avui he pensat a provar allò de posar-la al meu llit i fer-la dormir allà i anar-hi al cap de 20 minuts i estirar-me al seu costat perqueè m'hi trobi quan es mig desperti, a veure com anirà!!! Ja us ho explicaré.
Ah! Per cert, aquest matí hem sortit a passejar i s'ha adormit al cotxet a les 12.30 i... són les 14.57 i segueix dormint!!!! neujor:-) Visca!! :p-) Avui he pogut dinar tranquila... :miko:
Irinna
:: girafa
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Irinna » dg. oct. 30, 2011 6:23 pm

has provat d'enlloc d'adormir-la en braços.. posar-la al seu llitet i estar-te al seu costat fins que s'adorm? així no es despertarà!

Potser al principi li costarà una mica acostumar-se si sempre l'has adormit en braços però quan s'hi acostumi anirà molt bé!
Alesta
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dl. oct. 31, 2011 8:38 pm

Irinna, gràcies, però haig de dir que ara ja no dorm en braços (bé, si no estem a casa potser algun dia sí, però és diferent!). Ara ja dorm al llitet, això sí, encara ens necessita per agafar el son, però cada cop menys. I un cop s'ha adormit o està endormiscada la podem deixar soleta i ella segueix dormint. Es desperta sovint però a això ja ens hem acostumat i poc a poc ho va allargant... zz:-)
Irinna
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Irinna » dl. oct. 31, 2011 11:05 pm

Perfecte!! >.-<:

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants