ENQUESTA: quan van començar a dormir del tiron? Amb LA o LM?
Re: ENQUESTA: quan van començar a dormir del tiron? Amb LA o LM?
Noies, aquests estudis ja s'han fet. No recordo si ho he llegit en el llibre de la Rosa Jove o el del Carlos González. Pero conclou que les nens que fan LM tenen mes despertars nocturns. Com sempre, aquests estudis es basen en estadístiques i per tant, hi ha de tot i no vol dir que tos els nens qu fan LM tinguin mes despertars. La meva filla te quasi un any i potser fa un 4 mesos que pràcticament no es desperta i si es desperta es una vegada (que nosaltres ens "enterem"). L'he vist moltes vegades com es desperta i es posa a dormir soleta. En canvi de día per fer la migdiada Nomes es vol adormir al pit.
Neus
Hola jo amb la gran vaig tindre dels 2 als 4 mesos que dormia d'un tiron i després a partir dels 4 es despertava fins als 8 o 8,5 que ja va a començar a dormir un altre cop tota la nit.
ariun ha escrit:Aquesta enquesta és molt interessant, peró faltaria matissar una mica mès. El meu gran va deixar de despertar-se per demanar pit quan va nèixer el seu germà. Per tant crec que faltaria saber si la criatura "va deixar de demanar menjar a la nit" per algun motiu que haguem creat els pares o per voluntat propia. Aixó seria mès fàcil poder llegir els resultats.
Per mi una nit sencera és unes 8 hores, peró nomes fa 3 mesos que sé que vol dir que un nen dormi realment del tiron.
HI ESTIC D'ACORD.
Si li hem aplicat algun mètode per dormir, li hem tret el pit o el biberò per voluntat dels pares i no de la criatura.... crec que pot ser la pregunta hauria de ser:
Quan va deixar de demanar per ell sol menjar i/o contacte a la nit, i així va començar a dormir d'una tirada per ell mateix?
una mica llarga eh?

FALTA la opció: ENCARA NO DORM

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
nosaltres encara fem LM te 23 mesos i fa un mes (desde els 22) que dorm del tiron, no hem fet re.s ell simplement a decidit dormir i deixar les presses nocturnes.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |