Ep, ep...atenció!
-
VisitantVi
...
Només volia felicitar a la Parvaty per la família tant maca que té. Em va encantar. I potser sí que el programa va ser una mica desafortunat. Jo penso que toquen tots els temes de passada i no hi ha temps per explicar res bé, és com una mena de cursa... la Melero tampoc va poder explicar gran cosa, començava i al cap de 3 frases ja la tallaven... no m'acaba de convencer...

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
-
VisitantVi
. ha escrit:Anna Bruga!!! crec que parlen del seu forum, i no d'aquest! o sigui que és en aquell forum on ens hem de queixar si el programa no ens agrada!
mmmmm.. ben mirat potser sí que es referia al socpetit, perque al seu forum ningu havia parlat d'aquests temes encara oi? de fet no hi ha massa participació en aquell forum que diguem..... potser la (o el) tv3 els va explicar el que passava per aquí, o potser el mateix Gavaldà ja ens llegia !!! o inclús pot estar paricipnat sense ser-ne conscients!!!! uix uix que emossion!!! (potser un d'ells era l'anonim!!!!)

-
VisitantVi
-
VisitantVi
-
VisitantVi
. titi mha encantat el que has escrit molt ben dit sí senyora!
la cosa s'està animant ajajajaja, ...potser es retracten si fem prou pressió...(jo penso que de tan en tan algú de producció deu passar pel fòrum no??)
i sí, molt sospitós que bruna i natrix estiguessin agafats..
haurem danar dincognit...

la cosa s'està animant ajajajaja, ...potser es retracten si fem prou pressió...(jo penso que de tan en tan algú de producció deu passar pel fòrum no??)
i sí, molt sospitós que bruna i natrix estiguessin agafats..
haurem danar dincognit...

-
VisitantVi
-
VisitantVi
-
VisitantVi
JO NOMES HAVIA VIST UN MOMENT EL PRIMER DIA I JA NOEM VA AGRADAR MASSA.
I EL PROGRAMA D'AHIR FATAL. NO SERVEIX NI PER INFORMAR NI PER RIURE, ALMENYS A MI NO EM VA FER CAP GRACIA.
QUINA POCA OBJECTIVITAT, TRACTANT A LA GENT DE HIPPIS I DE DESESPERATS SI NO ES FA EL QUE ELLS FAN, QUE ES SEGUIR A L'ESTICVELL PQ HA SORTIT MES A LA TELE I ES MES FAMOS.
VAIG AL SEU FORUM!!
I EL PROGRAMA D'AHIR FATAL. NO SERVEIX NI PER INFORMAR NI PER RIURE, ALMENYS A MI NO EM VA FER CAP GRACIA.
QUINA POCA OBJECTIVITAT, TRACTANT A LA GENT DE HIPPIS I DE DESESPERATS SI NO ES FA EL QUE ELLS FAN, QUE ES SEGUIR A L'ESTICVELL PQ HA SORTIT MES A LA TELE I ES MES FAMOS.
VAIG AL SEU FORUM!!
No diré res de nou però.... he vist el programa cada dia i me l'anava mirant per veure si la cosa era així sempre o milloraria. No em desagradava però hi havia coses que no trobava massa bé, brometes tontes o fòra de lloc (com enfontent-se dels pares del reportatge del dia...) i el diumenge em va decepcionar molt. Havia insistit al Joan per veure'l junts ja que hi sortia l'Alba i quan va acabar vam estar comentant el tema, no em va agradar gens com van tractar el tema del collit, ni com van tallar la Melero quan explicava les seves nits, ni el que va dir la psicòloga, ni la conya del foulard.
Crec que està bé fer broma de temes que als pares a vegades ens porten de cul o de situacions que tots hem passat o podem passar i que són còmiques però coi trobo que segons quines bromes o comentaris poden ofendre als pares que s'han ofert a col.laborar amb el programa i els que s'ho miren.
En fi, quina tele tenim eh!!!
Natrix truca a veure si t'hi deixen anar quan portin l'estivill!!! Seria genial!!
Ah, jo també crec que parlàven del soc petit quan el Gavaldà va dir allò de "Ai les del Fòrum!!"
Una altra cosa, trobo molt xorra lo de portar algú conegut, us heu fixat que pràcticament no diuen res???
Crec que està bé fer broma de temes que als pares a vegades ens porten de cul o de situacions que tots hem passat o podem passar i que són còmiques però coi trobo que segons quines bromes o comentaris poden ofendre als pares que s'han ofert a col.laborar amb el programa i els que s'ho miren.
En fi, quina tele tenim eh!!!
Natrix truca a veure si t'hi deixen anar quan portin l'estivill!!! Seria genial!!
Ah, jo també crec que parlàven del soc petit quan el Gavaldà va dir allò de "Ai les del Fòrum!!"
Una altra cosa, trobo molt xorra lo de portar algú conegut, us heu fixat que pràcticament no diuen res???
-
VisitantVi
Nenes!!
He vist a la seva web que en el programa 6 (suposo que és el proper) parlaran de l'alimentació dels peques i porten en Carlos González!!! També presenten una mare que alleta al seu fill de dos anys.
A veure si ho arreglen una mica, no?? La cosa pinta bé! Caldrà veure si es mostren més partidaris d'una criança més natural o surtiran tots els tòpics de l'altre dia!!
He vist a la seva web que en el programa 6 (suposo que és el proper) parlaran de l'alimentació dels peques i porten en Carlos González!!! També presenten una mare que alleta al seu fill de dos anys.
A veure si ho arreglen una mica, no?? La cosa pinta bé! Caldrà veure si es mostren més partidaris d'una criança més natural o surtiran tots els tòpics de l'altre dia!!
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |