mètode estivill

Els hàbits de dormir.
pitita
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

Re: mètode estivill

EntradaAutor: pitita » ds. maig 21, 2011 11:17 pm

LídiaG ha escrit:Mira, em va molestar molt que faci un pack tipus LM = a collit, manca de rutines, portanadons, no vacunar.
Jo he vcunat, no faig collit, faig LM, rutines i dormim.

Jo també he vacunat, no he fet collit, no vaig poder fer LM (per desgràcia!), he portat el nen amb portanadons,...

Crec que tothom fa el millor que pot amb els seus fills. No crec que una persona sigui millor mare per seguir les idees de l'Estivill o del González.
Avui en dia tenim la grandíssima sort de poder tenir moltíssima informació al nostre abast. Això ens permet escollir què considerem que és millor per als nostres petits. Considero que els nens han de tenir unes normes que els ajudarà en un futur a ells mateixos i a la relació que tindran amb els altres. Ara bé, no em ficaré amb aquells que no segueixin aquestes meves idees; com tampoc m'agrada que em jutgin per fer el què faig. És a dir, quan jo he tingut un dubte davant d'un problema amb el nen (ja sigui de salut, d'educació, de menjar, de normes, de rutines,...) sóc la primera a demanar ajuda i a escoltar a tothom. No em considero d'una corrent concreta; educo el meu fill escoltant tantes opinions com puc. Crec que això ens enriqueix i ajuda al meu fill...

Jo també he intentat dir-ho tot amb el màxim respecte i espero (desitjo!!) que no se'm malinterpreti. :-()-) :-()-) :-()-)

Que passeu molt bon cap de setmana!!!!!

Totes bé, noies??!?!?!?! Fa dies que teníem el post adormidet...
Imatge

Imatge
Nuri g
:: zebra
Entrades: 1046
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 3:27 pm

EntradaAutor: Nuri g » dg. maig 22, 2011 11:21 am

Hola Lidia, i Estivilleres

LídiaG ha escrit:Tolerància 0 vers què? Has sentit l'Estivill? Com parla del pit? De les mares? Com barreja LM i collit? Com barreja criança natural amb manca de rutines? Fa dos dies ha fet una conferència al meu poble i precisament 'respectuós' no m'ho ha semblat. A ell sembla que no li calgui anar en contra de ningú perquè es pensa que ell té una base científica i els altres no. Per sort, tinc científics a la família i se sap que la xarxa neuronal es desenvolupa gràcies a tot d'actituds i comportaments d'atenció al nadó que són més aviat el contrari del que diu l'Estivill.

Estic totalmnet d'acord amb que és molt important atendre el nadó en tot moment i no deixar-lo sense consol, per això no comparteixo aquest mètode per ensenyar-los a dormir (però respecto totes les opcions)

LídiaG ha escrit:- fer rutines no és cap mètode, és pura lògica. Qualsevol animal que pareix una cria va creant rutines en la seva criança.

Però no estic d'acord que les rutines no siguin un mètode. Els animals no treballen, ni estudien... no tenen cap despertador. Tenen uns bioritmes adaptats al sol, mengen quan troben menjar. ELs humans som la especie que té més coneixement del seu entorn, tenim la percepció del temps (exemple: el rellotge), de la vida, de la mort.... Crec que les rutines és un concepte primari d'horaris. Els adults tenim uns horaris i ensenyem als bebes i nens com és el nostre mòn i la manera de viure a través de les rutines. Rutines flexibles que en mica en mica i a mida que el bebe creixi es convertiran en rutines amb horari. I estic segura que fa mils d'anys no tenien rutines perquè simplement es dedicaven a buscar i a caçar el menjar per sobreviure....

LídiaG ha escrit:- el veritable problema és que és una pu.tada no dormir bé i busquem maneres de dormir, perquè la nostra societat no facilita un altre tipus de criança, la nostra missió a la vida és treballar i engreixar el capitalisme.

-tan si els deixes plorar com si no, acabaran dormint. No dorm perquè li facis ME, igual que no camina perquè el posis en un caminador, al contrari, s'ha demostrat que els caminadors no són molt adequats... Per què no s'ha inventat un mètode perquè surtin les dents ben aviat i perquè mengin sols més aviat? Perquè això no ens molesta, no ens fa anar cansats, no ens impedeix rendir a la feina... T'imagines deixar plorar un nen de gana per estimular que mengi sol? O posar-lo dret perquè camini quan no pot? Doncs per què carai l'he de fer dormir 'sola' quan encara no pot? Menjar, caminar i dormir són processos evolutius!! Per què ningú et diu 'no li donis tu el menjar' que s'hi acostumarà i no sabrà menjar sol quan sigui més gran? O no li donis les mans quan camini, que llavors trigarà més a caminar i voldrà sempre fer-ho amb tu? Sí, es una mer.da no dormir prou, però la culpa no és dels nostres fills, és del sistema que tenim muntat, que no óna la baixa als pares perquè puguin criar els seus fills i així, junts, les mares que no dormen podrien descansar, nooo, tots a treballar, tan aviat com sigui, tots a produir, a fer inerets i els nens, calladets.

Sempre es planteja que la nostra societat no permet criar els nostres fills.... però, i abans com s'ho feien? Les societats del passat eren molt diferents als d'ara: els fills venien sols, no existien els mètodes anticonceptius (som els únics animals al mòn que controlem la nostre reproducció, fem servir molts mètodes...) i les dones amb 15-20 anys ja eren mares. No tenien només 2-3 fills com generalement tenen les parelles ara.... en tenien molts més 5-6-7... Si al llarg de la historia de la humanitat els humans els hi hagues calgut no domir durant les etapes de criança, ara estariem adaptats a no dormir gaire... i no ho estem. Potser ens falten alguns mils d'anys d'evolució i de mentres la societat canvia, per bé o malament, i nosaltres tant individualment o colectivament em de sobreviure i per això en cal adaptar-nos al nostre entorn, un entorn on per viure es necesiten diners i per aconseguir-ho s'ha de treballar.

Després de tota aquesta parrafada... no sé si m'he explicat gaire bé (avui he dormit poc... :ufs: ) el que vull dir és que, jo si crec que en el passat s'utilitzaven mètodes o maneres per fer que els bebes dormissin.... però no estaven escrits en llibres....
ImatgeImatgeImatgeImatge
LídiaG
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 4:14 pm

EntradaAutor: LídiaG » dg. maig 22, 2011 11:50 am

pitita ha escrit:continuo... :love:

Mira, totalment d'acord amb això de la baixa massa curta, tant del pare com de la mare!! Però per la resta, no crec que sigui comparable ensenyar-los a dormir i ensenyar-los a menjar. Crec que són dues coses diferents. Ensenyar-lo a menjar, és obvi que no l'he ensenyat a menjar. És a dir, he seguit les etapes del menjar, com qualsevol de vosaltres heu fet: llet, fruita, papilles, introducció de sòlids,... Bé, com totes! Però ara, que el nen ja té uns 3 anys sí que li ensenyo unes rutines: menjar assegut a taula, menjar amb cullera o forquilla solet, beure sol amb vas, menjar de tot,...

Exacte, menjar té etapes! I les respectem, no? Doncs jo només dic que el ME no respecta del tot les etapes i ritmes de son de cada nen/a. Per mi sí que és comparable ja que tant menjar com dormir són processos fisiològics evolutius.

M'encanta que m'hagis contestat :love: :love: i que t'hagis explicat tan bé. Jo també he fugit de posts on les coses han sortit de polleguera i mai he entrat en aquest post amb cap ànim d'entrar en conflicte, si no per llegir i aprendre i de tant en tant poder donar la meva opinió. :love:
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dg. maig 22, 2011 12:22 pm

Menys mal que sou gent conciliadora! Guapes!!!! La veritat que vaig escriure en calent i despres vaig pensar que potser causaria "revuelo".

No se, ja us dic que vaig agafar el llibre per veure altres postures, pero es que de moment el que diu no va amb mi ni amb les meves creences o experiencies.

He parlat amb la meva mare que te 70 anys sobre les mares "d'abans". Per mi hi ha un problema i ho he comentat en altres posts sense gaire èxit ;-))) i es que es parla "d'abans" com si qualsevol temps passat fos millor igual que s'idealitza les tribus del amazones. Jo no voldria la vida de la meva àvia ni regalada, tot el dia treballant de sol a sol per tirar endavant els fills, no un o dos o tres sino 12 dels quals van viure 6. Realment creieu que aquestes mares tenien temps ni ganes per estar pels seus nadons? Els tenien en bressolets i si ploraven ploraven, realment algu creu que cada cop que el nen plorava anaven a agafar-lo??? Segons ma mare els donaven el pit perque aixi no es quedaven embarassades tan seguit, pero als 2-3 anys quan venia el seguent, au ja ets gran i normalment era la germana gran qui els cuidava o les àvies que vivien a casa.

Aixo es el que em fa una mica de ràbia del que deia el pròleg, em fa la sensació com si venguessin una pelicula de ficció com historica, no se si m'enteneu.

Respecte a q els nens aprenen a dormir sols com a menjar, ja ho hem comentat alguna vegada, i tornariem al mateix, jo crec que a menjar tambè s'ha d'aprendre, al principi no saben menjar amb cullera i insistim fins que aprenen a obrir la boca i empassar, els posem a la trona i un pitet, no els donem de menjar a terra, seguim unes normes i les apliquem. Doncs amb el son igual.

L'argument que es donaria es que sense fer el ME el Quim hagues apres a dormir igual, doncs jo el que se es que vam passar de dormir 2-3 hores seguides al cap de una setmana dormir de 8 a 8. El nen es lleva rient pq esta descansat i els papis tambè estan descansats. Pq com diuen, dormint 2-3 hores seguides cada nit quan arriba les 4 de la tarda del dia seguent estas destrossat, nomes tens ganes de dormir i estas de molt mala lluna, per tant crec que el Quim tambè pots disfrutar d'uns pares en condicions fisiques i mentals.
charito

EntradaAutor: charito » dg. maig 22, 2011 12:36 pm

LídiaG ha escrit:Sí, es una mer.da no dormir prou, però la culpa no és dels nostres fills, és del sistema que tenim muntat, que no óna la baixa als pares perquè puguin criar els seus fills i així, junts, les mares que no dormen podrien descansar, nooo, tots a treballar, tan aviat com sigui, tots a produir, a fer inerets i els nens, calladets.

Nomes comentar que quan estava de baixa estava igual de cansada i de mala lluna, el no dormir senta igual de fatal encara que no treballis.

I referent al tema independitzar-se.... a veure l'argument es q cap nen de 13 anys dorm amb els seus pares, respecto molt el que cadascu faci de gust i si totes les parts estan contentes, pero jo he conegut una nena de 7 anys que necessita companyia per dormir, no pot dormir sola, o amb els pares al sofa mentres veuen la tele o al llit amb ells. I els pares no estan precisament contents amb aquesta situació. Tambè tinc una amiga que encara no ha conseguit que el seu nen de 5 anys dormi sol, te que adormir-se acaronant els cabells de la mare i tampoc ella esta gaire feliç amb la situació. Per tant, les experiencies que a mi personalment m'han arribat del collit no es gaire encoratjadora a llarg termini.
LídiaG

EntradaAutor: LídiaG » dg. maig 22, 2011 6:30 pm

Hola nuri, estivilleres i lectors ocults, jeje,

Això de les 'rutines', els horaris i els mètodes... Bé, podríem entrar a definir què entenem per mètode, però es faria molt llarg. Jo segueixo pensant que tenir unes rutines no és cap mètode. Sí que hi ha mètodes que tenen rutines. No sé si m'explico.

Si hi havia mètodes com l'estivill en l'antigor i no estaven escrits és difícil de saber, però el que sí se sap és qu la manera més utilitzada per adormir els nadons en les diferents cultures del món és el bressoleig, la mare i el pit.

La pitita deia que si els nadons no descansen bé estan irritables. Aquí hi ha un error, un nadó que es desperta dos o tres o més cops per menjar o per estar amb la mare i tornar a dormir està descansant bé. A mesura q es fan grans necessiten dormir més hores seguides, com els adults. I cada nen ho fa en un moment diferent, com hi ha nens q caminen als onze mesos i altres als divuit. Volem traslladar el que per nosaltres és còmode als infants i no és així quan són petitons. Es considera que els processos fisiològics es consoliden i s'assemblen als dels adult cap als sis anys. Si un nen de dos anys té malsons i es desperta varis cops a la nit, no està dwscansant bé. Un de set o vuit mesos que fa pit a la nit descansa bé. Les que no descansem som nosaltres....... :love:

Bé, noies, ara toquen rutines... I cap a dormir, q ja és l'hora! ;-)))
charito

EntradaAutor: charito » dg. maig 22, 2011 9:09 pm

LídiaG ha escrit:HAquí hi ha un error, un nadó que es desperta dos o tres o més cops per menjar o per estar amb la mare i tornar a dormir està descansant bé.

Lidia, em sembla que no parlem del mateix. Jo parlo d'un nen de set mesos que es desperta cada dues-tres hores, o sigui 4 o 5 cops cada nit, descansa be? Jo crec que no... els dies que passavem el Quim i jo morts de son i irritables els recordo horribles.

Ara te dies que es desperta un o dos cops pq s'ha quedat atravessat o no troba el nino, vaig li poso i segueix dormint i això si em sembla normal per un nen petit i no em sap gens de greu llevar-me, es clar!!!

Per altra banda, una altra afirmació del llibre m'ha sorpres, afirma que els nens nomes ploren pq pateixen i els hem d'alleujar aquest patiment. No us heu trobat mai a les 3 de la matinada amb el vostre fill plorant i quan el treieu del bressol per veure que li passa tot son riures i festa i juerga, s'ha desvetllat i vol jugar. I us asseguro que jo a les 3 de la matinada les ganes de jugar les tinc on ja sabeu... ;-))) En aquest cas que s'ha de fer? Seguir-li el rotllo perque no plori? ?-)
pitita

EntradaAutor: pitita » dg. maig 22, 2011 9:48 pm

roser a. ha escrit:LídiaG ha escrit:
HAquí hi ha un error, un nadó que es desperta dos o tres o més cops per menjar o per estar amb la mare i tornar a dormir està descansant bé.

Lidia, em sembla que no parlem del mateix. Jo parlo d'un nen de set mesos que es desperta cada dues-tres hores, o sigui 4 o 5 cops cada nit, descansa be? Jo crec que no... els dies que passavem el Quim i jo morts de son i irritables els recordo horribles.

Jo també parlava de nens, no de nadons. MAI deixaria d'anar a consolar un bebé de dies, o de 1-2-3-4 mesos. Ara bé, quan ja parlem de nens de 6-7-8 mesos, penso que han de descansar millor. És evident que nosaltres (adults) estem irritables si no descansem bé, però també ho estan els nostres petits. Us asseguro que quan un nen aconsegueix dormir moltes nits seguides sense despertar-se es nota en el seu caràcter.
Evidentment, ara que el meu fill ja té gairebé 3 anys ha passat temporades de tot. S'ha despertat moltes nits, ja sigui de fred, perquè no trobava els xumets, perquè es trobava malament, perquè tenia set,... I sempre hi he anat. Però són despertars puntuals i al moment es torna a adormir solet fins l'endemà.

LídiaG ha escrit:M'encanta que m'hagis contestat i que t'hagis explicat tan bé. Jo també he fugit de posts on les coses han sortit de polleguera i mai he entrat en aquest post amb cap ànim d'entrar en conflicte, si no per llegir i aprendre i de tant en tant poder donar la meva opinió.
.
:-()-) :love: :-()-) :love: :ok:
Imatge

Imatge
LídiaG

EntradaAutor: LídiaG » dg. maig 22, 2011 10:41 pm

Ok, pitita! Si parlem de nens i nadons, estem d'acord, en termes generals... Potser l'edat més crítica seria entre els sis i dotze mesos? Encara és habitual q hi hagi despertars, brots de creixement en q augmenta la demanda de pit... I alhora el cansament comença a passar factura...

En el meu cas, si s'ha despertat de debò i no s'ha adormit amb el pit a mitja nit i estava de juerga en primer lloc miro de deixar-la al llit i gronxar-la una mica... Si plora l'agafo i li torno a oferir pit o la tinc en braços, però tot a les fosques i sense parlar-hi, com a molt 'sssst' i vaig provant de deixar-la al llit i seguir la mateixa seqüència si veig que l'ajuda a relaxar-se i al final s'adorm... Algun cop ha estat ràpid, algun altre ha trigat més, però m'he limitat a 'acompanyar' el moment i no l'he deixat plorar. He considerat que era una bona solució ja que han estat despertars molt molt rars, comptadíssims i no s'ha acostumat a fer-ho 'per culpa' del cas que li he fet i com he actuat. Si hagués vist q amb la meva conducta ho repetia i creàvem un hàbit, hagués buscat una alternativa... Però no estivillera ;-) El papa, segurament, hagués entrat en acció.

Jo m'he llevat molts molts cops de nit per donar el pit, he estat morta de son, treballant... Però ara dormim. Ella sola ha anat deixant el pit de la nit i estic contenta q hagi estat així, tot i q jo ho he passat malament amb la meva son... Estic contenta perquè he seguit els meus principis: respectar el seu ritme natural.

Jo també estic contenta de compartir i sempre llegeixo i escolto molt per poder aprendre i tenir informació.
:b-)))
pitita

EntradaAutor: pitita » ds. juny 11, 2011 6:56 pm

Hola noies! :content:

Fa molts dies que tenim això parat...

Bona senyal, potser...??? zz:-) zz:-) zz:-) zz:-)

Com aneu??
Imatge

Imatge
LídiaG

EntradaAutor: LídiaG » ds. juny 11, 2011 9:52 pm

Nosaltres del tirón des de fa un mes o més!!! 12hres!! Fem pit abans d'anar a dormir. Toco fussstaaaaaa!!! :b-)))
Nuri g
Entrades: 1046
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 3:27 pm

EntradaAutor: Nuri g » dg. juny 12, 2011 6:47 pm

LídiaG ha escrit:Nosaltres del tirón des de fa un mes o més!!! 12hres!! Fem pit abans d'anar a dormir. Toco fussstaaaaaa!!! :b-)))

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatgeImatgeImatge
pitita

EntradaAutor: pitita » dc. juny 15, 2011 8:51 am

LídiaG ha escrit:Nosaltres del tirón des de fa un mes o més!!! 12hres!! Fem pit abans d'anar a dormir. Toco fussstaaaaaa!!! :b-)))

Lídia, moltes felicitats!!!!! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Imatge

Imatge
soneta
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 313
Membre des de: dv. juny 12, 2009 3:49 pm

EntradaAutor: soneta » dc. juny 15, 2011 2:35 pm

nosaltres també hem aconseguit nits seguides del tirón, a vegades un despertar però de xumet i prou....com es nota en el caràcter quan pots dormir seguit mare meva! :b-)))
Imatge
Imatge
ragi
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

EntradaAutor: ragi » dj. juny 30, 2011 11:17 am

Hola Noies, us vaig llegint algun dia, pero no us segueixo, em podrieu donar algun consell? us exposo el meu cas.

La Paula te 8 mesos i es una nena de rutines....ja de per si sola es va anar adquirint les seves rutines, o sigui a les 22:00 a dormir de ben petiteta a l'ultim bibi i sempre ha dormit tota la nit (tret d'alguna epoca que o bé tenia gana o nose) pero ara es ficar-la a dormir tant a la migdiada com a la nit i ficar-se a plorar....ara ha apres a assentar-se sola, i es ficar-la al llit i assentarse i plorar i plorar, aixo fa 3 dies que ho fa...i tonta de mi l'he aixecat i ella tota suada de tant plorar...després la calmo i s'adorm..pero al cap de molta estona....i després dorm tota la nit de tiron...pero es ficar-la al llit i un dilema!! com ho veieu?? que farieu???
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
LídiaG

EntradaAutor: LídiaG » dj. juny 30, 2011 2:41 pm

Jo faria el que ja fas, ragi, acompanyar-la. Tots passen etapes així i després això passa i van dormint cada cop més. Sobre els 8 i 9 mesos també vam estar així, es despertava i costava molt poder-la deixar... Però poc a poc això es va anar perdent i ara ja dorm tot seguit. Jo no t'aconsello que la deixis plorar sola, val més plorar acompanyat, però quan es calma deixar-la al llit, per calmar-la, agafar-la, però sense sortit de l'habitació, sense llums, sense parlar... Ser-hi, vaja. Quan s'endormiscava i la deixava, la girav de costat o boca terrosa i, si tens llitet amb rodes, bressar-la, jo tinc convertible i movia el matalàs, o tmbé li posava la mà a l'esquena i la movia suaument. Si plorava, directe al pit i jo li posava la meva mà al seu pit, al tòrax... Això els calma molt. Cansa moolt, però gratifica saber q has estat al seu costat. Hi ha un altre post que et pot interessar,
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=17&t=12198
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dj. juny 30, 2011 4:14 pm

NOIES!!! us vull felicitar a totes!!!!!!!!!!!!!1 M'encanta (per fi!!!) trobar un post amb OPINIONS totalemnt contraries on es tracta el tema amb tant de RESPECTE i COMPANYERISME!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: M'encanta llegir-vos!!!!!!!!!!!!!!!!!!per cert nenes....COM PARLEU DE BÉ EH!!!! haureu d'anar a BANDA AMPLE! :love: :love: :love: :love:

LIDIA aprofito per dir-te: ETS EL MEU IDOL!!! :-D :-D :-D Nena! 12 hores ja???? cllons!!! quina envejaaaaaaaaaaaaaaaa :content: (ecnara que jo, després de les nits que hem passat, ara tampoc em puc queixar ehhhhhh :b-))) )
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
charito

EntradaAutor: charito » dj. juny 30, 2011 7:51 pm

ragi ha escrit:Hola Noies, us vaig llegint algun dia, pero no us segueixo, em podrieu donar algun consell? us exposo el meu cas.

La Paula te 8 mesos i es una nena de rutines....ja de per si sola es va anar adquirint les seves rutines, o sigui a les 22:00 a dormir de ben petiteta a l'ultim bibi i sempre ha dormit tota la nit (tret d'alguna epoca que o bé tenia gana o nose) pero ara es ficar-la a dormir tant a la migdiada com a la nit i ficar-se a plorar....ara ha apres a assentar-se sola, i es ficar-la al llit i assentarse i plorar i plorar, aixo fa 3 dies que ho fa...i tonta de mi l'he aixecat i ella tota suada de tant plorar...després la calmo i s'adorm..pero al cap de molta estona....i després dorm tota la nit de tiron...pero es ficar-la al llit i un dilema!! com ho veieu?? que farieu???

Hola Ragi, pel que dius si sempre ha dormit be segur que es alguna cosa puntual que li esta molestant, tambè faria el que diu la Lidia i esperaria uns dies a veure si potser com ha apres a seure sola esta mes excitada.

El Quim te alguns dies que fa el mateix, i es que igual esta inquiet per les dents o la panxeta o un pet o sencillament esta excitat i no pot agafar el son, normalment l'agafo un cop, el calmo i ho torno a provar a veure, la majoria de vegades ja s'hi queda, si no doncs vaig entrant per calmar-lo, li poso la musiqueta, li dono aigua...

Fa unes nits crec que va tenir un malson i no volia de cap manera que marxes de l'habitació, ho vaig provar dos cops i plorava amb molta pena, al final em vaig esperar que s'adormis al seu costat, no ho havia fet mai i de moment no ho ha tornat a fer, amb aixo vull dir que a aquestes alçades si tenen la rutina establerta sempre hi ha excepcions.

Jajaja gràcies Crissie!!!! Estem molt contentes de no haver acabat a la paperera :b-)))
LídiaG

EntradaAutor: LídiaG » dj. juny 30, 2011 10:15 pm

Roser: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ragi
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

EntradaAutor: ragi » dv. jul. 01, 2011 8:34 am

Moltes gràcies noies!!!!!

Potser son les dentetes que li molesten o la calor o algo aixi, i es algo puntual, perque ja dic que sempre s'ha adormit soleta al llit sense bresolar-la ni res. La ficava al llit i es quedava dormideta o es girava i no deia res!!!!
Ahir a la nit es va adormir deseguida pero avui s'ha despertat moltes vegades i aquest mati a les 8:30 ha dit que ja nhi havia prou de dormir quan sempre dormia fins a les 10:00 segur!!! esperem que sigui algo passatger!!!!!!

Us anire explicant l'evolucio..moltes gràcies.
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::